הטכנולוגיה המתקדמת – גם בתחום ההנעלה: אדידס שוברת שיאים בחדשנות המוצרים שלה

הטכנולוגיה המתקדמת – גם בתחום ההנעלה: אדידס שוברת שיאים בחדשנות המוצרים שלה

עולם הטכנולוגיה מתפתח בקצב מואץ ומשפיע על לא מעט ענפים, כולל ענף ההנעלה וההלבשה. אחת מהחברות שנמצאות בחזית היא חברת אדידס העולמית שהחלה לקדם מהלכים פורצי דרך, כל זאת כחלק משימוש באמצעים מתקדמים שנועדו להוביל ליצירה של חדשנות במגוון מוצרים – החל מהנעלה ועד לבוש. כיצד החברה מצליחה למנף את הטכנולוגיה לטובת יצירה של מענה אפקטיבי לקהל הלקוחות? אנחנו כאן עם כל הפרטים.

טכנולוגיה– חלק בלתי נפרד מההתפתחות של חברת אדידס

חברת אדידס הוקמה בשנת 1924 ומאז הפכה לשם דבר בעולם ההנעלה והספורט, לא מעט בזכות חשיבה מחוץ לקופסה שהובילה את החברה לפתח סדרה של מוצרים כמו נעלי אדידס שהפכו לשם דבר גם בעולם הספורט וגם בעולם האופנה. הדגמים האייקונים של החברה הפכו כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מהארון של מיליוני בני אדם כולל כאן בישראל, כאשר היום ניתן לבצע רכישה של דגמים חדשים בעלות כספית אטרקטיבית ותוך שימת דגש על ניצול החדשנות של החברה שמגיע לידי ביטוי במוצרים של החברה, ובייחוד כאשר מדובר בנעליים.

טכנולוגיות פורצות דרך בנעליים  – כל מה שצריך לדעת

אדידס משקיעה מילוני דולרים בפיתוח של טכנולוגיה בשם Adiwea המאפשרת להפחית את השחיקה של הסוליה, לצד האטת הבלאי. המטרה של החברה הוא לספק ללקוח מענה מדויק המותאם לצרכים שלו, כאשר המחשבה על פיתוח של טכנולוגיה מסוג זה נובעת בעקבות דרישות הקהל לנעליים איכותיות שמחזיקות מעמד למשך זמן רב, בוודאי כאשר מדובר בספורטאים מקצועיים.

 

 

הטכנולוגיה הזו מיושמת כבר עכשיו בדגמים כמו Ultraboost שזכו לתהודה ציבורית רחבה, לא מעט בזכות תגובות אוהדות מצד ספורטאים שדיווחו על רמת שביעות רצון גבוהה כתוצאה מהשימוש בנעליים. מאחר וענף הכושר בדומה לענפים נוספים עובר באופן טבעי שינויים בחסות הטכנולוגיה, ניתן בהחלט לזקוף לזכות אדידס את היכולת ליצור חווית רכישה חדשנית ומעוררת השראה שמאפשרת לה להתפתח ולגדול, גם לאחר שנים רבות של עשייה בתחום הספורט, הכושר והאופנה.

נוחות לצד אסתטיקה

הייחודיות של חברת אדידס נובע בשל החשיבה על נוחות ופרקטיות לצד אסתטיקה, כאשר ברבות השנים הצליחה החברה ליצור שיתופי פעולה עם מובילי דעת קהל שלקחו חלק משמעותי בתהליך הפיתוח והעיצוב של הנעליים כמו גם המוצרים השונים שאותם ניתן לרכוש דרך האתר של מגה ספורט. כחברה שמובילה את ענף הספורט מזה שנים ארוכות, נעלי אדידס כמו דרך האולטרא בוסט לצד דגמים נוספים כמו סטן סמית הפכו לחלק בלתי נפרד מהמלתחה של ישראלים רבים אשר מבינים כי בחזית החדשנות עומדת חברה שמשלבת בין אופנה לטכנולוגיה כולל בינה מלאכותית, כחלק מתהליך שבמסגרתו נעזרת החברה בפיתוח של נעליים חדשניות לצד מוצרים נוספים כמו חולצות, מכנסיים ועוד.

לסיכום

חברת אדידס נחשבת לאחת המחברות המובילות והמבוקשות בענף האופנה, לא מעט בזכות החוכמה להיעזר באמצעים מתקדמים וטכנולוגיים לטובת שיפור איכות הריצה וההליכה של הלקוחות. מאחר ועולם הספורט הוא בעל השפעה גם על הלייף סטייל, תוכלו לנצל את האתר של מגה ספורט לטובת רכישה של דגמים חדשים ואיכותיים במחיר מצוין ועם שימת דגש על עמידות לטווח הרחוק. כאשר לוקחים בחשבון את הרקורד המקצועי לצד עיצובים קלאסיים ועל זמניים, אין ספק כי מדובר בהשקעה כספית משתלמת גם לשנים רבות לאחר מכן, כחלק מיצירה של נעליים שהן לא רק נעלי ספורט אלא יכולות לשמש למגוון רחב של צרכים – לגברים, נשים ואפילו ילדים.

סגירת תפריט