הטכנולוגיה שתיקח את העסק שלכם לפסגה: הכול על פתרונות מחשוב לעסקים

הטכנולוגיה שתיקח את העסק שלכם לפסגה: הכול על פתרונות מחשוב לעסקים

עסקים רבים גילו את הסוד החשוב להצלחה בתחרות העסקית: אימוץ חכם של שירותי מחשוב מתקדמים. גישה כזו, עשויה לא רק לסייע לכם לשרוד עסקית, אלא הרבה יותר מזה – לקחת את העסק שלכם לפסגה ולפרוץ קדימה. אז במה מדובר? ומה מציעה חברת יוניבו בהקשר זה?

מתמיכה בשגרה לזינוק קדימה

בוא נתחיל מהברור ביותר: לא ניתן כיום לתפקד בענפים עסקיים רבים, ללא מחשוב. אפילו נאמר חנות אופטיקה קטנה, משתמשת במחשב אישי לשם ניהול המלאי, שמירת פרטי הלקוחות ועוד. זהו פשוט כלי עבודה סטנדרטי וחיוני. רוב העסקים בעולם יישרו קו עם השימוש בכך, מתוך חוסר ברירה ולכן, זהו קודם כל המינימום הסטנדרטי שחייבים ליישם. אם לא תשתמשו במחשוב, תישארו מאחור ולא תשרדו עסקית. אך יש למחשוב גם צד שני, שהוא פוטנציאל לספק לכם יתרונות עסקיים, באופן אשר יוביל אתכם לשגשג ולפרוח. חברת יוניבו ישראל מציעה פתרונות מחשוב מתקדמים, אשר ממחישים זאת. זו היא חברה וותיקה (נוסדה בשנת 2009), אשר מעסיקה אוסף מומחים מנוסים, שכל אחד מהם מתמחה בתחום אחר. ביחד, החברה מסוגלת לספק שירותים מסוגים שונים, שירותי ענן ואף מחשוב פנימי לעסקים. זו היא למעשה חבילה שלמה של פתרונות, אשר נותנים מענה לכל הדרוש. כל עסק בוחר מתוכם באופן שמותאם למצבו המיוחד ויוניבו תוכל לסייע גם בהחלטה על כך.

 

 

שירותי ענן כמנוף לחסכון, פישוט והתקדמות

ראשית, כדאי לכם לדעת שיוניבו מציעה סביבת עבודה שלמה בענן. זו היא נקודה חשובה, מאחר ששירותי ענן הם כיוון בולט במיוחד, באופן הפעולה של עסקים מודרניים. שירותים אלה כבר אינם חדשים וזה כשלעצמו יתרון – הם מוכרים בעולם המחשוב ובשלים. עסקים משתמשים בהם גם בכדי לצמצם הוצאת משאבים שונים, גם בכדי לפשט את ניהול המחשוב בעסק וגם בכדי לקבל יתרונות תחרותיים מסוגים שונים. למעשה, שירותי ענן הם עולם רחב ומיוחד בפני עצמו, אשר כדאי לכל עסק להכיר ולנצל לטובתו. דוגמה בולטת לשירותים כאלה, עשויה לספק

מרכזייה טלפונית בענן. בעזרתה מתאפשר ניהול פעילות הטלפוניה באופן המשוכלל ביותר וגם במודל ענן.

מחשוב נייד ברמה הגבוהה ביותר

קל לחשוב ובטעות, שעצם נוכחותם של סמארטפונים, לפטופים וטאבלטים בעסק, מקדמת את פעילותכם מאוד. לכאורה אולי זה כך. אבל אם הדבר נעשה באופן לא מסודר ומפוקח, החסרונות והסיכונים עלולים לעלות על התועלות! באמצעות מערכת מסוג MDM (או Mobile Device Management) ניתן להשיג גם וגם – גם למנף את יתרונות ההתקנים הניידים וגם לצמצם ככל הניתן את הסיכונים שגלומים בשימוש בהם.

שמירת המחשוב במצב אופטימאלי

יוניבו מציעה גם שני סוגי שירותים משלימים, אשר יסייעו לכם לשמור את המחשוב במצבו הטוב ביותר:

  • שירותי IT – שירותי סיסטם לתחזוקה וטיפול שוטף.
  • שירותי הלפ דסק – עבור התמודדות יעילה עם תקלות מחשוב וסיבוכים טכניים שונים.

שירותים נוספים

מעבר למה שהזכרנו עד כאן, תמצאו אצל יוניבו גם את השירותים הבאים:

  • אנטי וירוס – האנטי וירוס העסקי האיכותי סנטינל וואן (Sentinel-1), ישמור את המערכות שלכם במצב בטוח.
  • שירותי התאוששות מאסון – יאפשרו לכם להתאושש בצורה המהירה והיעילה ביותר במקרי חירום.
  • תמסורת, קו אינטרנט מנוהל – שירות שיאפשר לכם לקבל את המיטב מחיבור האינטרנט שלכם.
  • ייעוץ – ייעוץ איכותי בכל הנוגע למחשוב.
  • מכירת שרתים וציוד משלים.

לסיכום

עסקים שלוקחים ברצינות את נושא המחשוב (וזה מומלץ!), יחפשו לעבוד עם ספקים איכותיים. אם אתם עסק כזה, מומלץ לכם להכיר את חברת יוניבו ואת היצע השירותים שהיא מעמידה לרשותכם.

סגירת תפריט