המדפסת החדשה של Cadena להדפסות על פי דרישה הולכת לשדרג את העיצובים שלכם

המדפסת החדשה של Cadena להדפסות על פי דרישה הולכת לשדרג את העיצובים שלכם

אם עד לפני מספר שנים עולם האופנה היה שמור רק למעצבים מובילים ומוכרים, כיום ניתן להבחין במגמה שבמסגרתה יותר יותר חובבים ואפילו בני נוער מתחילים להיכנס לתחום, מתוך מטרה ליצור דגמים בהתאמה אישית הן מבחינת המידה והגזרה, אבל גם מבחינת הפרינט. בעולם טכנולוגי שרק הולך ומתפתח, היכולת לשדרג את העיצוב בעבור מעצבים מוכרים כמו גם חובבים הפכה לקלה ופשוטה יותר מאי פעם, לא מעט בזכות פיתוח של מדפסות חדשות ומתקדמות. המדפסת החדשה של חנות הבדים Cadena מהווה הזדמנות מושלמת בעבורכם לתת דרור לפן האומנותי והאופנתי, ואפילו מבלי לצאת מהבית.

המדפסת של canden – כל מה שצריך לדעת

חנות הבדים Cadena היא חנות בדים ותיקה ובעלת ניסיון של שנים רבות בענף הטקסטיל. בשנים האחרונות ולאור הביקוש הגבוה, החלה החנות לספק ללקוחות אפשרות לבצע רכישה של בדים איכותיים לצד שירותים נוספים כמו הדפסה על בדים שנועדו לשדרג את העיצוב. המדפסת הזו מאפשרת הדפסה לפי דרישה עד לרוחב בד של 180 ס"מ. מדובר בפיתוח יוצא דופן ובעל חשיבות עצומה  בעבור מעצבים חובבים כמו גם מקצועיים, הן בשל המהירות של ההדפסה אבל גם בשל היכולת להדפיס בצבעי פיגמנט שאינם מכילים חומרים כימיקליים, ועל כן ניתן להשתמש במדפסת גם בעבור בגדים של תינוקות וילדים.

שירות אישי לכל אורך הדרך

אם עד לפני מספר שנים השילוב בין טכנולוגיה לבין אופנה נראה כמו חלום רחוק, כיום ניתן להבחין בשינוי מגמה שמגיע לידי ביטוי הן בעולם ההנעלה כמו למשל בתהליך ייצור של נעלי זמש, אבל גם הטקסטיל ניתן להבחין בשינוי משמעותי. למעשה, חנות הבדים Cadena חרטה על דגלה לספק לכל לקוח את השירות האיכותי והטוב ביותר, ועדות לכך ניתן למצוא בפיתוח של המדפסת אשר נכון להיום נחשבת למדפסת האיכותיות ביותר, הן בשל התוצר המצוין, אבל גם בעקבות היכולת לבצע הדפסה על מגוון בדים – בהתאמה אישית. הצוות המקצועי של החנות זמין בעבורכם לכל אורך התהליך, כל זאת מתוך מטרה לוודא כי כספכם מושקע בחוכמה הן ברמת הבד והן ברמת ההדפסה.

 

 

כמה זה עולה ולמי הוא מיועד?

המחיר של ההדפסה נקבע בהתאם לסוג הבד, כמות ההדפסה וכן כפות הדיו. את ההדפסה ניתן לבצע הן על בדים טבעיים כמו למשל  בד פשתן,  בד משי, בד בקבוק לצד בדים סינטטיים כמו פוליאסטר. את כל הבדים ניתן לראות בקטלוג הבדים המופיע באתר. בשביל לקבל החלטה, רצוי להתייעץ עם הצוות המקצועי וכן לבחון אפשרות לקבלת דוגמיות של בדים. השירות מיועד גם למגזר הפרטי וגם למגזר הפרטי, כחלק מיצירה של מוצרי טקסטיל איכותיים.

זמן האספקה של ההדפסה לאחר כשלושה ימים במשלוח מהיר עד לבית, עם אחריות מלאה וכן שימת דגש על מתן של שירות מקצועי לכל אורך הדרך – החל מבחירת הבדים, פרינט ועד לביצוע ההדפסה המתבצעת באמצעות מדפסת טכנולוגיות ואפילו אקולוגיות, מה שהופך את תהליך ההדפסה למשתלם במיוחד.

לסיכום

המדפסת החדשה של חנות הבדים Cadena מהווה הזדמנות מעולה בעבורכם להביע את הפן האומנותי באמצעות הדפסה על בדים איכותיים שנבחרים בקפידה. זה הזמן להיכנס לאתר הרשמי של החנות, לבחור את הבד הרצוי לכם ולאחר בחירה של הפרינט לקבל את התוצרים במשלוח מהיר עד לבית או בית העסק. בכך, תוכלו להצטרף לאלפי הלקוחות שכבר עכשיו עיצבו פריטים למבוגרים כמו גם ילדים ופעוטות, בהתאמה אישית ותוך שימת דגש על יצירה של תוצרים יפהפיים שכמותם לא ניתן למצוא בשום מקום אחר.

סגירת תפריט