בזכות הקדמה: הטכנולוגיה שינתה את עולם הפלסטיק והיום קיימים פתרונות מעולים לעסקים גדולים!

בזכות הקדמה: הטכנולוגיה שינתה את עולם הפלסטיק והיום קיימים פתרונות מעולים לעסקים גדולים!

עסקים גדולים אשר מחפשים פתרונות בתחום הפלסטיק, עומדים כיום בפני היקף אפשרויות גדול מאוד. כמו כן, הם חייבים לעבוד מול מומחים ברמה גבוהה, מאחר שרמת התחכום של תחום הפלסטיק גבוהה מתמיד. מהם הפתרונות המתקדמים שזמינים כעת? מי היא חברת י.ש.ר תעשיות פלסטיק? מדוע כדאי לכם להכיר אותה בהקשר זה? אלה כמה תשובות לכך ועוד:

פתרון שלם, ממקור איכותי אחד

י.ש.ר תעשיות פלסטיק היא חברה מקומית וותיקה (נוסדה בשנת 1978) בתחום הפלסטיק, אשר פונה (רק) לעסקים גדולים. ישר מספק שירותי פיתוח, ייצור והתאמת פתרונות טכנולוגיים חדשניים לתעשיית הפלסטיק. זאת, עבור עסקים במגוון ענפי תעשייה ושירותים, כולל עסקים בתחום הציוד הרפואי, התעשיות הביטחוניות, החקלאות, אלקטרוניקה והייטק, מוצרי צריכה ועוד. בין השאר, החברה מתמחה בהזרקת פלסטיק ברמה גבוהה, אך היא מציעה יותר מכך. למעשה, היתרון המיוחד שלה, הוא בהצעת כל הדרוש לכם בתחום הפלסטיק, מספק איכותי אחד. תודות לכך, ניתן לקבל תועלות רבות, בהן צמצום עלויות, חסכון בזמן, שיפור איכות המוצר, צמצום פעילויות הלוגיסטיקה כגון הובלה ועוד. היקף שירותי החברה רחב. מאחר שאנו מתמקדים במקרה זה בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בענף הפלסטיק, בואו נראה כמה דוגמאות, למה שהיא מציעה מבחינה זו.

סביבת ייצור אופטימאלית

ראשית, עוד לפני הייצור עצמו, חשוב ומעניין להזכיר את ההתקדמות בנוגע לתנאי הייצור. כל הייצור בחברת י.ש.ר תעשיות פלסטיק מתבצע בסביבת עבודה נקייה, מותאמת לדרישות לגבי המוצר שבו מדובר. רצפת אולם הייצור מוארקת. כמו כן,  שולחנות העבודה מותאמים לדרישות העבודה עם מוצרים אלקטרוניים. החברה בעלת אישור ISO-13485 רפואי ומערך הרכבות רפואיות. במסגרתו, מייצרים פתרונות רפואיים וקוסמטיים, בתנאי ניקיון מלאים. הייצור מתבצע בין השאר בסביבה מבוקרת בשטח כ-280 מ”ר ובתוכה חדר נקי (ISO8 – CLASS 100,000) בגודל 70 מ”ר.

הזרקת פלסטיק

הזרקת פלסטיק הוא תחום שבו חברה זו מתמחה במיוחד. זאת, כולל הזרקת מוצרים פלסטיים ממגוון חומרים טכניים, הזרקה של שני חומרים באותו מוצר (הזרקה דו קומפוננטית), הזרקה ורטיקלית, הזרקה על גבי אינסרטים ושיטות נוספות. לשם ביצוע פעולות מתקדמות אלה, ישר תעשיות פלסטיק עושה שימוש בכ-30 מכונות הזרקה, שהן בטווח של 50 עד 1,400 טון.

 

 

צביעה ודפוס

מגוון פתרונות טכנולוגיים ודקורטיביים לצביעה, כולל צביעה דקורטיבית. זאת, באמצעות צבעים כגון PU, גומי טאץ’, צבעים מטאליים ועוד. שירות מיוחד ומעניין מבחינה טכנולוגית, הוא ביצוע "צביעה מוליכה". מדובר על שימוש בצבעים מוליכים חשמלית, אשר נצבעים בצידו הפנימי של המוצר. צבעים אלה, משמשים כתחליף לסיכוך מפני הפרעות מתדרי רדיו (RFI – Radio-Frequency Interference) ובכלל מפני הפרעות אלקטרומגנטית באשר הן (EMI – Electromagnetic Interference). הצבעים הופכים את המוצר למוליך טבעי של ההפרעות, באופן אשר מונע נזקים לרכיבים אלקטרוניים שנמצאים בתוך המוצר. ניתן לקבל גם שירותי הדפסה על גבי המוצרים, כולל בדפוס משי, הדפסת טמפון (הדפסה על משטחים לא ישרים) וכן דפוס דיגיטלי. זאת, במבחר צבעים, עם לוגו של הלקוח, טקסטים מבוקשים למיניהם וכדומה.

תבניות ועיבוד שבבי

ישר תעשיות פלסטיק מציעה גם שירותי תכנון, ייצור ותחזוקת תבניות פלסטיק וכלים להזרקות פלסטיק וכן שירותי עבודות מיוחדות בתחום העיבוד השבבי. לשם כך, משתמשים במחלקת התבניות בחברה במכונות מדידה תלת ממדיות, מכונות אלקטרו ארוזיה (EDM), מכונות CNC, מחרטות CNC, כרסומות ומכונות חיתוך בחוט (WIRE CUT).

לסיכום

אם אתם מתעניינים במוצרי פלסטיק, חשוב שתהיו מודעים למצב העדכני של החדשנות בתחום זה. יותר מכך – חשוב לפנות לספק איכותי, אשר מנוסה בשימוש בטכנולוגיות אלה. י.ש.ר תעשיות פלסטיק היא ספק כזה.

סגירת תפריט