ניהול העסק מתבצע באינטרנט? מתברר שזה אפשרי

ניהול העסק מתבצע באינטרנט? מתברר שזה אפשרי

עסקים רבים כיום עוברים למודלים שונים של עבודה מהבית כאשר משימות רבות מתבצעות מרחוק. מגוון שירותים וטכנולוגיות שונות מאפשרות את התהליך הזה: פגישות וירטואליות, מחשוב ענן, דיגיטציה של מסמכים ועוד. התהליך הזה תופס יותר ויותר תאוצה עד שכיום, יש עסקים שלמים אשר מתנהלים באופן כמעט מוחלט רק באינטרנט. היתרונות של עסקים כאלו הם ברורים: חיסכון הוצאות על נדל"ן עסקי יקר, חיסכון בכוח אדם ויעילות בעבודה הם רק חלק מהם. במאמר הזה נפרט על כמה מהשירותים אשר יאפשרו לכם להעביר יותר ויותר חלקים בעסק שלכם לאינטרנט.

שירותי מזכירות איכותיים וחסכוניים

אחד התחומים אשר תוכלו להעביר בקלות לניהול דרך האינטרנט הוא המזכירות. שימוש בשירותי מזכירה וירטואלית יביא להתייעלות רבה בעסק בשל צמצום הצורך בעובדים וגם בזכות קבלת שירות מתקדם שיכול לבצע מגוון משימות במקצועיות. להעמקה נוספת ניתן למצוא מידע על השירות באתר של אחת החברות המובילות בתחום. במסגרת שירותי מזכירה וירטואלי, תוכלו לבצע משימות מורכבות כמו הוצאת חשבוניות, שליחתן ללקוחות וביצוע מעקב אחר הגביה שלהן. בנוסף, תוכלו לבקש ניהול ותיאום פגישות גם בסיטואציות מורכבות עם מספר רב של משתתפים בעלי תפקידים שונים: מנהלי מכירות, אנשים טכניים ואפילו לקוחות.

שירותי מזכירות וירטואליים מתבצעים על ידי אנשים אשר מתמחים במשימות שונות בתחומים שונים: קשרי לקוחות, הנהלת חשבונות, ניהול לו"ז מול עובדים וכו'. בשל כך, הם מתבצעים ביעילות רבה. הוסיפו לכל זה את האפשרות לפיקוח ומעקב, כמו גם את ביטול יחסי העובד מעביד מול עובדים ישירים של העסק וקיבלתם התייעלות משמעותית בעסק.

שירותי מחשוב בענן

כיום, המחשבים בעסק עוברים מכאלו ששומרים על הנתונים השונים ומעבדים אותם לתחנות עבודה או תחנות קצה. שירותי המחשוב הדרושים לעסק נהיים מסובכים מדי בכדי לנהל אותם במחשבים מקומיים. כל תקלה או חלילה שריפה או פריצה לעסק, יכולה להוביל לפגיעה בשרתים ואיתם היעלמות הנתונים. חברת אחסון המספקת שירותי מחשוב בענן מציעים לכם את מיטב השרתים, תמיד מעודכנים ותמיד משודרגים, אשר נמצאים ומתופעלים במיקום מרוחק. ניתן ליהנות משיתוף של הנתונים בין עובדים מרוחקים ועבודה מכל מקום בעולם. שירות הענן מוריד מכם את הנטל וההוצאה על המחשבים בעסק וגם על הצורך בנדל"ן העסקי בו הם ממוקמים. אתם יכולים להיות שקטים שכל עדכוני התוכנה והאבטחה נעשים על ידי מי שזו ההתמחות שלו. לכם ולעובדים שלכם נשאר רק לגשת לנתונים ולעבוד.

הנהלת חשבונות דיגיטלית

עסקים רבים עדיין לא עברו לשירותי הנהלת חשבונות דיגיטליים וחבל. במסגרת השירות ניתן להוציא בקלות מסמכים עם חתימה דיגיטלית – חשבוניות, קבלות, הצעות מחיר ועוד. ניתן לעקוב אחר הצפייה באותם מסמכים ולבצע ניהול טוב יותר של תהליך הגביה. הנה"ח דיגיטלית מאפשרת לכם בקלות להוציא דו"חות שונים לגבי העסק שלכם על פני תקופות זמן מגוונות. תוכלו לזהות בקלות עליה או ירידה במכירות ואפילו לפלח אותה לפי סוגי לקוחות, סוגי שירות או מוצרים. ההתממשקות של המערכת עם משרד רואה החשבון שלכם היא קלה יותר מהתעסקות עם ניירת ומאפשרת צמצום זמן ועלויות גם בגזרה הזאת.

 

הרעיון בהעברה של תהליכים עסקיים לאינטרנט הוא פשוט: צמצום הצורך במיקום פיזי, בעובדים ובמחשוב מקומי בבעלות העסק. זה מאפשר לכם לקבל שירות טוב יותר במחיר נמוך, ומעל לכל, זה מאפשר לכם להתרכז בליבת העסק. ההתייעלות תאפשר לכם לפתח את התחומים והפעילויות לשמם העסק קם במקום לעסוק בתחומים שניתן לבצע במיקור חוץ דרך האינטרנט.

סגירת תפריט