האפליקציות ששינו את עולם הרכבים

האפליקציות ששינו את עולם הרכבים

האפליקציות שינו לא מעט הרגלי התנהגות, בעיקר בתחום הרכב. במדריך הבא נציג את האפליקציות ששינו את עולם הרכבים ומאפשרות גם לכם לנהוג בצורה בטוחה, חכמה ואפילו חסכונית.

האפליקציות ששינו את עולם הרכב: הסקירה המלאה

זה לא סוד כי ההתפתחות הטכנולוגית משנה את כל מה שידענו לגבי הרגלי התנהגות ופנאי, וזאת בשל הנוחות בשימוש וכן האופציה לבצע אין ספור פעולות באופן דיגיטלי ומהיר יותר מאי פעם. הפיתוח של אפליקציות לא פסח על עולם הרכב, וזאת מתוך הבנה של יזמים כי מדובר בענף אשר זקוק לרענון מחדש. החלטנו לבחון את האפליקציות הטובות ביותר, אותן תוכלו גם אתם להתקין ובכך ליצור לעצמכם חווית נהיגה נעימה וחכמה יותר, כמו גם חסכונית, בארץ ובחו"ל. יש לקחת בחשבון כי מדובר רק בסנונית, והפיתוח של אפליקציות בענף נמצא כבר עתה בעיצומו. מומלץ להתעדכן דרך אתרים מתמחים וקבוצות ייעודיות, וזאת בכדי להיות עם אצבע על הדופק:

המרת רישיון רכב ישראלי לרישיון רכב זר

נהיגה ברכב עם רישיון זר הייתה בעבר מורכבת מאוד, בעיקר בעבור מי אשר החליט לבצע מעבר בין מדינות. באמצעות אפליקציות ייעודיות ניתן לבצע המרה של נהיגה ברכב עם רישיון זר לרישיון מקומי, וזאת באמצעות התקנה פשוטה וקלה. ישנן גם אפליקציות ממשלתיות אשר מאפשרות להגיש בקשה דרך האפליקציה לצורך המרה, ובכך לקצר את ההליך באופן משמעותי.

פנגו

פנגו היא אפליקציה ישראלית אשר מאפשרת לנהגים לשלם דרך האפליקציה על חנייה, ובאופן אוטומטי לחלוטין. האפליקציה מזהה את המקום שבו אנו מחנים את הרכב, ומאפשרת להפעיל את השירות למשך מספר שעות – בהתאם לצרכים שלנו. מדובר באפליקציה אשר נחשבת לחובה בעבור כל נהג, והיא נחשבת לאחת האפליקציות המצליחות ביותר בעולם.

וויז

איך החיים שלנו נראו לפני ווייז? רבים מאיתנו כבר לא זוכרים. אחת האפליקציות המצליחות ביותר מישראל היא וויז, המאפשרת לאתר בקלות ובמהירות את הכתובת אליה אנו נדרשים להגיע. היא גם מרתיעה בפני מפגעים בשטח, פקקים ואפילו מאפשרת לשלוח את השעה המדויקת לאדם אותו אנו עתידים לפגוש.

האפליקציות ששינו את עולם של הרכבים

Fulltank

אפליקציה אשר מאתרת את תחנות הדלק הזולות ביותר, בהתאם למרחק. מדובר באפליקציה חסכונית אשר תוכלו להיעזר בה לצורך חיסכון בעלויות. כידוע, המרכיב של הדלק הוא משמעותי מאוד בכל הקשור להוצאות השוטפות ועל כן באמצעות האפליקציה הזו תוכלו לחסוך כסף ולאתר תחנות זולות בזמן אמת.

עולם הרכב

אפליקציה חכמה אשר מרכזת את כל המידע החשוב ביותר לנהג: החל מחברות ביטוח המציעות תנאים זולים ומשתלמים בעבור ביטוח הרכב וביטוח משלים ועד לחברות גרר מוסמכות. מדובר באפליקציה יעילה מאוד אשר באמצעותה תוכלו לאתר מידע באופן קל ופשוט, ולהשתמש במידע לצורך הצרכים התפעוליים שלכם.

סגירת תפריט