מערכת ERP – המערכת של תפנית שתנהל את משאבי הארגון שלך

מערכת ERP – המערכת של תפנית שתנהל את משאבי הארגון שלך

ניהול משאבים לארגונים או חברות הוא נושא מורכב. מזה שנים רבות, מערכות מחשוב מסייעות לעמוד במשימה זו וספינת הדגל למטרה זו, היא מערכת ה-ERP. כיצד מערכות אלה מסייעות? מה חדש בהן? ומה מציעה תפנית, שהיא אחת המערכות הבולטות ביותר בארץ בתחום זה?

ERP במבט על

ERP היא מערכת לניהול משאבים לארגונים או חברות. מדובר בסוג מבוסס ובשל מאוד של תוכנה, רב אפשרויות וכזה אשר זמין לשימוש באמצעות אחסון בענן או התקנה על גבי שרת הלקוח. לשם ההמחשה, ניתן לקרוא מידע נוסף על פתרון ה-ERP הבולט, "תפנית". תודות ליתרונות מערכות ה-ERP, ארגונים וחברות רבים זוכים בשיפור ניכר בניהול המשאבים, על פני מגוון ההיבטים שלו. מערכות אלה מבוססות על מודולים מהם ניתן לבחור, לפי צרכי כל עסק. ישנם כמובן מודולים שרואים כמעט בכל סוג עסק, דוגמת הנהלת חשבונות וניהול כספים, ניהול שיווק וניהול קשרי לקוחות (CRM). מודולים אחרים, עשויים להיבחר בהתאם לפעילות העסק וגודלו.

תפנית – מערכת לדוגמה

מערכת ה-ERP של תפנית תתאים במיוחד לחברות וארגונים, ובעיקר לכאלו המשתייכות למגזרים שבהם היא מתמחה ולהם נותנת מענה ייחודי בתחום ניהול המשאבים. מדובר בפתרון מבוסס טכנולוגיה מתקדמת, שהוא מקיף, מודולארי וגם אינטגרטיבי. הוא מציע ניהול בקרה וביקורת מתקדמים, על כל פעילות הארגון. המערכת פותחה בידי בית התוכנה הגדול בישראל – חטיבת מערכות עסקיות בחברת מטריקס. תודות לפיתוח של כל רכיבי המערכת במקום אחד לצד ההתאמה לצרכים של מגזרים ספציפיים, המערכת של תפנית היא ייחודית ומציעה תכונות שאף תוכנה אחרת לא מציעה.

אחסון בענן או הוסטינג

ניתן להשתמש במערכות של תפנית באמצעות אחסון בענן, או כשירות הוסטינג. באמצעות ERP בענן, מצמצמים משמעותית את תשתיות המחשוב הפנימיות שדרושות לנושא זה. ניתן גם להתקין את השירות על גבי שרת הלקוח, וחשוב לציין שעל הלקוח עדיין מוטלת האחריות לנהל את העניינים באופן שוטף.

הייחוד של מערכת תפנית

מה בעצם שונה במערכת תפנית ממערכות אחרות? למעשה, המערכת של תפנית מציעה פתרון מאוד מיוחד עבור מגזרים ספציפיים: בעצם היא מתאימה לתהליכים העסקיים הייחודיים להם, תהליכים עסקיים שאין באף מגזר אחר. בין המגזרים שבהם תפנית מתמחה אין קשר, ולמעשה כל מגזר מקבל את ההתאמה לתהליכים הספציפיים שלו ולצרכים שלו. כך מתקבלת מערכת יעילה שיודעת להתאים את עצמה לאופן ניהול הארגון או החברה של הלקוח, ולא מציעה רק אפשרויות רגילות כמו ניהול מלאי או רכש.

לסיכום

בכל הנוגע למגזרים השונים שבהם תפנית מתמחים, כדאי להכיר את התכונות הספציפיות שמערכת ה-ERP מציעה משום שמדובר בפתרון ייחודי שאי אפשר למצוא בשום תוכנה אחרת, ולמעשה מדובר בתוכנה יעילה שתסייע בניהול משאבי הארגון באופן הייחודי והמתאים לו ביותר. זאת נוסף על האופציות הרגילות שכל תוכנת ERP תציע כמו ניהול מלאי, רכש ולקוחות, ולא במקום. כך כל התכונות מרוכזות במקום אחד באופן יעיל, חכם ומודרני.

סגירת תפריט