Zoho CRM – מה זה אומר? ולמה העסק שלכם צריך את זה?

Zoho CRM – מה זה אומר? ולמה העסק שלכם צריך את זה?

אם תתחילו ללמוד על עולם ה-CRM, אחד השמות שבהם בוודאי תיתקלו הוא Zoho CRM. במה מדובר? ויותר מכך – מהן התועלות ש-Zoho מציעה עבורכם?

Zoho

מערכת ה-CRM של חברת הוליסטיק מבוססת על פלטפורמת Zoho. זו היא פלטפורמה וותיקה ובולטת מאוד, אשר ניתן לגשת אליה מכל התקן מחשוב, בכל זמן, עם ביצועים מהירים. Zoho היא חברה בינלאומית, בעלת מוניטין גבוה וזה הוא הפתרון היעיל לניהול העסק, מהיבט ניהול קשרי הלקוחות. המערכת מוצעת באינטרנט, כשרות ענן ומאפשרת גם לעסקים קטנים ליהנות, מיכולות CRM מתקדמות ומתוחכמות. זוהו מציעה גם אינטגרציה לגוגל אפס, אופיס ואאוטלוק, ניהול משתמשים והרשאות, תכונות מתקדמות עבור ניהול מכירות ושיווק, ניהול הדואר מול הלקוחות במערכת עצמה, אוטומציות workflow, מחולל דו"חות משוכלל, יכולות התאמה אישית מתקדמת לצרכיכם וכן אפשרויות הרחבה באמצעות API.

חשיבות ה-CRM

CRM או Customer Relationship Management מהווה סוג מערכות חשוב ביותר בעולם העסקים המודרני. מערכת כזו מרכזת את כל פעילות העסק בנוגע ללקוחותיו, במקום אחד. פעילות זו, היא מחד פעילות חשובה ביותר להצלחת העסק ומאידך, מורכבת למדי. זאת, מאחר שישנם לקוחות מסוגים שונים, אשר נמצאים בשלבים שונים של יחסיהם עם העסק וישנם גם סוגי אינטראקציה מגוונים מולם. כאשר כל זאת מרוכז במערכת אחת, מושג ייעול משמעותי ויכולת משופרת להפיק את המיטב, מנכס עסקי חיוני זה (הלקוח). במקום כפילויות מידע על פני מערכות שונות, מתקבלת תמונה אחת, אשר נגישה לכל המחלקות בעסק. תמונה זו, תהיה יותר עדכנית, במבנה סטנדרטי ובהצגה מאוחדת וברורה. תודות לכך, פעילויות שיווק הופכות ליעילות יותר, מדידת פרמטרים שונים הופכת קלה יותר, הבנת המצב בהנהלה משתפרת וכך גם ההחלטות שמתקבלות בעקבות זאת. כמובן, משמעות חשובה ביותר לכל זה היא ייעול רוחבי, שמתבטא בהגדלת המכירות, צמצום ההוצאות ושיפור הרווחים.

Zoho CRM - מה זה אומר? ולמה העסק שלכם צריך את זה?

עוד על הוליסטיק

חברת הוליסטיק מתמחה בהטמעת CRM של חברת Zoho, תוך התאמת תהליכים עסקיים של הלקוח לפלטפורמה זו. בעזרת הפתרון המותאם לכם, תוכלו:

  • לשפר תהליכים – תוכלו לשפר ולייעל תהליכי עבודה שונים מול הלקוחות. לנתח תהליכים קיימים, לזהות ולתקן נקודות כאב שונות.
  • לשפר ניהול לידים – לשפר את הנושא הנקודתי אך החשוב מאוד, של ניהול לידים.
  • לשפר את הבקרה – לשפר את יכולת הבקרה שלכם על כל שלב באינטראקציה עם הלקוח ולקבל דו"חות מפורטים, באופן יעיל ונוח.
  • לנתח פעילות לקוחות – להבין טוב יותר את לקוחותיכם ולהבין באילו לקוחות עדיף להתמקד.
  • למצות פוטנציאל מכירות ללקוחות קיימים – לשפר מכירת מוצרים משלימים ללקוחות קיימים (אפסייל).
  • לשלב הפצת מסרים – לשלב את הפעילות במערכת עם הפצת מסרי SMS או אימייל. שימו לב – יש חוק שאוסר על הפצת מסרים שיווקיים לנמענים ללא הסכמתם, כך שחשוב לפעול בנושא במסגרת החוק.
  • לצמצם נטישת לקוחות – לזהות סימני נטישת לקוחות ולבצע פעולות למניעה ולצמצום תופעה זו.
  • לשפר פעילויות שיווק – לפעול בצורה יעילה יותר, במסגרת קמפיינים שיווקיים, מבצעים וכדומה.
  • למנף שיטות מתקדמות – להפעיל יכולות מתקדמות, כגון קידום מכירות באמצעות "CRM חברתי".

הוליסטיק היא שותפה בכירה בישראל של Zoho העולמית והיא מספקת גם ייעוץ וניהול עבור פרויקטי ניהול קשרי לקוחות. זאת, באמצעות צוות יועצים מומחים, אשר מנוסים במגוון סקטורים עסקיים. בין היועצים, מקצועני CRM,

מומחי שיווק דיגיטלי ושיווק בדוא"ל, מומחי עיצוב אתרים, אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO, SEM ומומחי אימון.

לסיכום

עסקים מודרניים חייבים לעצמם ניהול יעיל ונוח של קשריהם עם הלקוחות. במילים אחרות – לעבוד עם פתרון CRM איכותי.

סגירת תפריט