איך לבחור חברת אחסון אתרים?

איך לבחור חברת אחסון אתרים?

האתר העסקי שלכם הוא נכס חשוב ביותר, רב השלכות ותועלות. מובן מאליו, שצריך לטפל בו היטב, בכדי למצות את ההשקעה הרבה בו. אחד ההיבטים לכך, הוא למקם את האתר אצל חברת אחסון אתרים איכותית. אלה נקודות מפתח מומלצות, בבחירת חברה כזו:

אמינות לפני הכול

מאחר שמדובר בנכס עסקי חשוב כל כך ובפעילות שוטפת שאסור שתיפגע, אמינות חברת אחסון האתר נמצאת בראש סולם העדיפויות. עבודה עם חברה מומלצת כדוגמת קמטרה, תספק לכם ראש שקט ותאפשר לכם להתמקד בפעילות העסקית עצמה, זאת, במקום לבזבז זמן וכסף, על עניינים טכניים משניים.

תנאים מתאימים

מעבר לאמינות, בחירת ספק אחסון אתרים משלבת נקודות רבות שלוקחים בחשבון. ישנו היבט המחיר שתמיד משמעותי. מעבר לכך – מחירים שונים, מוצעים במסגרת חבילות שונות של אותו ספק. ישנם הפרטים הטכניים השונים שסביב חבילת האירוח, שצריכים גם הם להתאים. בסך הכול, מתעדפים את הדברים לפי סדר החשיבות שלכם ובוחרים את המתאים ביותר, בין החבילות השונות והספקים השונים.

איך לבחור -חברת אחסון אתרים

שיקולי מפתח משלימים

לבעלי אתרים שונים, יש היבטים שונים אשר חשובים להם במיוחד. אם מדובר למשל בעסק שמקים חנות באינטרנט, האבטחה היא היבט ראשון במעלה. זאת, מאחר שתקלה חמורה אחת בנושא זה, עלולה להביא לפגיעה אנושה במוניטין של העסק. יש עסקים שמחויבים באופנים שונים מבחינת שמירה על פרטיות מידע ולקוחות. במקרים כאלה, האופן בו מתנהלים הספקים השונים שלהם, כולל הסמכות ותאימות לתקנות (למשל GDPR) משמעותיים. הזמינות והביצועים שהאתר יספק, הם בין הנקודות הטכניות החשובות ביותר בבחירת ספק. מבחינה זו, חיוני מאוד גם היבט העקביות. זאת מאחר שביצועי שיא לא שווים הרבה אם הם לא מסופקים באופן קבוע שניתן לסמוך עליו.

היבט השרות

השירות שהחברה מעניקה, משמעותי מאוד. לכן, חשוב להבין את מאפייניו ולוודא שהם מתאימים לכם. הדבר מתבטא בערוצי השרות הזמינים – טלפון, אימייל, טופס באתר ואולי גם הודעת ווטסאפ או ברשת חברתית כלשהי. ההבדלים בין הערוצים האלה אינם עניין של מה בכך. הטלפון מספק מענה מהיר. האימייל והטופס באתר, מאפשרים לפנות בכל שעה, מבלי להזדקק לתיאום האינטראקציה מראש (מה שנקרא, ערוץ תקשורת א-סינכרוני). אם עובדים הרבה עם ווטסאפ למשל, ייתכן ששרות שזמין שם יהיו נוחים לכם יותר.

היבט התמיכה

מאחר שמדובר בנושאים טכניים למדי, עולה מטבע הדברים גם צורך מתמשך לקבל תמיכה טכנית. לעתים צורך זה דחוף יותר מהצורך בשרות בכלל. לכן חשוב לבדוק מתי התמיכה זמינה? בכל יום ובכל שעה? לא בסופי שבוע? האם זמינה תמיכה מתקדמת יותר בתשלום מיוחד והאם זה נחוץ לכם?

לסיכום

חברת אחסון אתרים היא ללא ספק אחד הספקים שכל עסק צריך כיום לבחור בתשומת לב. בסופו של דבר לא מדובר בבחירה מסובכת מאוד, אבל חשוב לבצע אותה היטב.

סגירת תפריט