לטובת הציבור: פורטל משפטי אונליין שיעניק לכם כלים ומידע משפטיים

לטובת הציבור: פורטל משפטי אונליין שיעניק לכם כלים ומידע משפטיים

חושבים לתבוע בגין רשלנות רפואית, יש לכם שאלה בגין תביעת ביטוח, רוצים לוודא שמיציתם את מרב הזכויות שמגיעות לכם בגין תאונת עבודה? הכירו פורטל משפטי אונליין שמרכז שלל כלים ומידע משפטי רלוונטי. באתר lawtip מרוכז עבורכם מידע נרחב וחשוב שנוגע לשלושת התחומים שציינו, כולל מידע משפטי, הכוונה של עורכי דין והמלצות לגבי נקיטת פעולות יעילות. מכאן שעבור כל שאלה או חוסר הבנה שנוגעת לאחד משלושת התחומים (תביעות נזיקין, תביעות ביטוח, או רשלנות רפואית), האתר lawtip מחכה לכם עם מידע מקיף, לצד טיפים יעילים. הכול בהתנדבות ולצד עורכי דין מקצועיים.

מידע מקיף לצד עורכי דין מובילים

אז מה מחכה באתר? מידע מקיף אודות רשלנות רפואית – כולל רשלנות רפואית בהריון, בלידה, בניתוח, באבחון, בשירותי אסתטיקה, בנוגע לחוסר הסכמה מדעת וכדומה. מידע מקיף אודות תביעות ביטוח – כולל תביעות ביטוח חיים, אובדן כושר עבודה, תביעות סיעוד וכדומה. וכמובן מידע מקיף אודות תביעות נזיקין – כולל התנהלות מול ביטוח לאומי, תאונות עבודה ותאונות דרכים. מה עוד ניתן למצוא באתר? היכרות עם עורכי דין מובילים, מגוון סרטונים מסייעים וכמובן פורומים מפרים שמסייעים לקבל מידע ראשוני וליהנות מחוכמת ההמונים. המלצה שלנו? היכנסו לאתר lawtip בכתובת https://www.lawtip.co.il/ ותתחילו לקבל כיוון לגבי הזכויות שמגיעות לכם כחוק – זכויות שרק מחכות להתממש.

עורכי הדין שמאחורי lawtip

מאחורי הפורטל המשפטי עומד משרד עורכי דין מוביל, "משרד עורכי הדין אלמוג – שפירא". הרעיון שהניע את הקמת הפורטל הוא הרצון לסייע לכמה שיותר אנשים שלא פעם עומדים מול המערכת המשומנת חסרי אונים, עם כמות גדולה של סימני שאלה. מכאן שצץ הרעיון להעניק כלים משפטיים מעשיים, לצד מידע מקיף אודות זכויות משפטיות. עם זאת, צוות האתר שפועל במסירות ובהתנדבות, מבקש לציין שהסיוע הראשוני אינו תחליף לייעוץ פרטני.

עזרה ראשונית

מכאן מי שמבקש להתחיל להבין במה דברים אמורים ואלו זכויות עומדות לצידו, עשוי למצוא עזר רב בפורטל. כמו כן, אנשים רבים שאינם יכולים לשאת בהוצאות משפטיות, גם כן מקבלים תמיכה משמעותית. לפעמים מספיק לדעת מה ואיך לומר לחברת הביטוח, כדי שזו תבין שהיא אינה יכולה להמשיך לסלף עובדות או להקשות, אלא הגיע הזמן שהיא תעניק את מלוא הזכויות. מכאן שאם עומדים מול סוגיה שנוגעת לתחום דיני הביטוח ודיני הנזיקין ואם מבקשים לקבל סיוע ראשוני לצד כלי עזר יעילים, הרי שטוב לדעת שאינכם לבד. עומד לרשותכם מידע חשוב ומקצועי! אז נכון שלא פעם התחושה הראשונית היא בלבול, אך מרגיע לדעת שקיים חבל הצלה. רק צריך להושיט יד, או יותר נכון לגלוש לאתר.

הכוונה ראשונית ללא התחייבות

מכאן שאם בימים אלו מחזיקים בסוגיה פרטית שנוגעת לאחד מ-3 הנושאים שציינו, מוזמנים לקפוץ לפורטל ולהתחיל לקבל כיוון ראשוני. ניתן לקרוא מאמרים מקצועיים וניתן להיעזר בסרטונים. כמו כן, תמיד ניתן ליצור קשר. הפורטל מספק ייעוץ משפטי סביב השעון, וזאת ללא כל התחייבות. עוד ראוי לציין שיצירת הקשר מאוד נוחה. כל שצריך לעשות זה רק להיעזר בדף יצירת קשר ולהציג את הנושא הרלוונטי. עם זאת, טרם ממהרים לפנות באופן אישי, ניתן למצוא מענה מהיר בקטגוריית "שאלות ותשובות" וכמובן בפורומים הפעילים. עוד המלצה חשובה היא להירשם לרשימת הדיוור. מי שייבחר בכך, יישאר מעודכן לגבי הזכויות והפסיקות האחרונות. שורה תחתונה? הכוונה ראשונית ללא התחייבות – הפורטל מבקש לעורר מודעות לגבי זכויות שמגיעות כחוק וכמובן מסייע לרבים שנמצאים בשלבי בירור ראשוניים. שיהיה בהצלחה!

סגירת תפריט