10 אפליקציות שימושיות לבעלי עסקים קטנים-בינוניים

10 אפליקציות שימושיות לבעלי עסקים קטנים-בינוניים

הפלטפורמה הדיגיטלית מאפשרת לכל בעל עסק את האפשרות לנהל בצורה חכמה וטובה ביותר. בחרנו להציג לכם את 10 האפליקציות המובילות בעבור בעלי עסקים קטנים ובינוניים, כך שגם אתם תוכלו להתקדם לעבר עידן טכנולוגי ויעיל – בלחיצת כפתור ממכשיר הסלולר שלכם.

10 האפליקציות המובילות בעבור בעלי עסקים קטנים ובינוניים

בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד יותר ויותר בעלי עסקים בוחרים לעבור לעבר פלטפורמות דיגיטליות, וזאת לצורך ניהול יעיל וחסכוני של בית העסק. בדיוק משום כך החלטנו להציג בפניכם את 10 האפליקציות המוצלחות ביותר, וזאת בכדי שתוכלו כבעלי העסק לשדרג את העסק ולהוביל אותו לעבר עידן דיגיטלי אשר מתבצע באמצעות אפליקציות ייעודיות אותן נציג לכם כעת:

שליחות לעסקים

חלק בלתי נפרד מהתפעול השוטף של בית העסק הוא שליחויות לעסקים קטנים ובינוניים. באמצעות אפליקציה של שליחויות תוכלו לעקוב אחר המשלוח עד לבית הלקוח, וזאת במטרה כי בכל רגע תוכלו לדעת בדיוק היכן החבילה והאם הלקוח קיבל אותה בזמן.

10 אפליקציות שימושיות לבעלי עסקים קטנים ובינונים

תשלום דיגיטלי

בעידן הנוכחי רבים מהלקוחות מבקשים לבצע את התשלום דרך אפליקציה, ולכן ההתקנה של אפליקצית תשלום דיגיטלי מהווה דרך אידאלית בעבורכם לספק ללקוח מענה מבחינת תשלום, באופן מהיר.

חשבונית דיגיטלית

במקום להתעסק עם חשבונית אשר יכולה להאבד בתוך הררי המסמכים, תוכלו להתקין אפליקציה אשר באמצעותה ניתן לשלוח ללקוחות ולספקים חשבונית דיגיטלית אשר מגיעה ישירות לתיבת המייל.

הקלטת שיחות

בכדי לנהל טוב יותר את העסק, חשוב לבצע הקלטה של שיחות לצורך שיפור השירות. בחנויות ניתן לאתר לא מעט אפליקציות אשר מאפשרות להקליט שיחות ואף לשמור אותן בתיקיה ייעודית, כך שהנגישות לשיחות היא קלה ומהירה.

ניהול חשבון

לפני שאתם רצים לפתח אפליקציה, כל הבנקים בישראל מציעים ללקוחות עסקיים אפליקציה לניהול חשבון, באופן בטוח ומכל מקום. באמצעות האפליקציה תוכלו לקרוא אודות התנועות בחשבון ואף לבצע פעולות, כל זאת מבלי צורך לגשת לסניף.

שיחות וידאו

בעידן שבו ישנו ריחוק חברתי, רבים החלו להציע שירותים דרך פלטפורמות דיגיטליות. באמצעות ZOOM לדוגמה תוכלו לנהל פגישות עם הלקוחות לא באופן פרונטלי אלא באמצעות תיבת שיחה פרטית או קבוצתית.

ניהול יומן

באמצעות אפליקציה של ניהול יומן תוכלו לנהל את הפרופיל העסקי שלכם באמצעות נתונים סטטיסטים אותה אוספת האפליקציה, שמות הלקוחות ואנשי הצוות ועוד.

הזמנת תור

אפליקציה להזמנת תורים מאפשרת לקהל הלקוחות להזמין או לבטל תור, ללא צורך ביצירת קשר טלפוני.

ניהול משימות

בכדי שתוכלו לנהל את העסק על הצד הטוב ביותר, מומלץ להתקין אפליקציה לניהול משימות אשר שולחת התראות וכן מעדכנת לגבי משימות דחופות.

קופה חכמה

באמצעות אפליקציה לניהול הכספים תוכלו לנהל את הקופה של בית העסק בצורה חכמה, כולל אפשרות לקבלת מערכת דוחות פיננסים אודות תשלומים שוטפים וכן הלוואת לספקים.

סגירת תפריט