אפליקציות היכרויות: מי המומלצת ביותר?

אפליקציות היכרויות: מי המומלצת ביותר?

העידן הטכנולוגי שינה את החיים של כולנו מקצה לקצה. הוא שינה את האופן בו אנו מתקשרים אחד עם השני, את הדרך בה אנו רוכשים מוצרים ומחפשים דברים שמעניינים אותנו, ואפילו הפך את השהות שלנו מחוץ לבית להרבה יותר אינטראקטיבית ומחוברת. אך עם כל הכבוד לכל הדברים הללו, אין שום ספק שהשינוי הבולט ביותר בשנים האחרונות הוא האופן בו אנשים מכירים למטרות זוגיות ויחסים אינטימיים. אם בעבר פגישות כאלו היו נעשות בצורה בלעדית באופן פרונטלי במקומות בילוי ובמסגרות חברתיות שונות, פשוט כי לא הייתה אף דרך אחרת לעשות את זה, הרי שהיום מרבית האינטראקציות הללו נעשות באופן בלעדי כמעט דרך הטלפונים החכמים והרשתות החברתיות, אך בעיקר דרך אותן אפליקציות היכרויות שכולנו כמעט מכירים. יש כאלו שמחבבים מאד את האפשרויות שהן נותנות בעוד אחרים נשבעים שלא להתקרב אליהן, אבל אין ספק שבשביל רווקים ורווקות מדובר בדרך נוחה מאד היום להכיר אנשים חדשים. בואו ננסה להבין איזו אפליקציה הכי מומלצת ולמי כל אחת מתאימה.

המוכרת מכולן – טינדר

אולי לא באותו היקף בדיוק, אבל כמעט כמו דריסת הרגל של גוגל בכל הנוגע לגלישה באינטרנט, נראה כי טינדר שולטת ללא עוררין בתחום של אפליקציות ההיכרות. אין כאן הרבה מאד תחכום והשיטה היא פשוטה למדי. יש לבחור אם אנחנו רוצים להכיר גברים, נשים או גם וגם, להגדיר טווח גילאים ורדיוס מועדף, והאפליקציה תראה לנו באופן קבוע תמונות של אנשים מתאימים כשאנחנו צריכים לסמן לייק או דיסלייק. אם הצד השני עשה גם לייק אז נוצרת בינינו התאמה ואנחנו יכולים להתחיל לדבר וליזום שיחה או מפגש וכן הלאה. החיסרון כאן הוא שיש הרבה יותר גברים מאשר נשים, וכך כל אישה מוצפת בעשרות פניות. יש הרבה דברים שעושים טעויות בסיסיות עם משפטי פתיחה לא טובים (וכאן יש כמה דוגמאות שכדאי להכיר) או עיצוב לא נכון של הפרופיל, וכך לא מצליחים להכיר מספיק. היא נתפסת אומנם כאפליקציה לסטוצים, אבל בהחלט יש קשרים רציניים שהתחילו שם.

המתחרה הפופולרית – אוקיי קיופיד

כאן כבר יש לנו פלטפורמה קצת יותר מתוחכמת המעודדת את המשתמשים לספר ולהרחיב על עצמם בכמה שיותר מילים. כמו כן בתחילת השימוש כל אחד עונה על סט שאלות, וכך האלגוריתם של האפליקציה מצליח למצוא התאמות מדויקות וטובות יותר לכל אחד ואחת. בגלל האופי המאוד מילולי שלה היא מתאימה בהחלט לאנשים שנונים, בעלי כושר ביטוי טוב ובעלי תחומי עניין מגוונים.

הבחירה הטובה לנשים – באמבל

אם תשאלו נשים שמשתמשות באפליקציות השונות, רבות ידווחו על חוויה לא ממש נעימה ומזמינה. האפליקציה הזו פותרת למעשה את הבעיה על ידי כך שהיא מאפשרת אך ורק לנשים לייצר את האינטראקציה הראשונית, והיא אהודה במיוחד על גברים שזוכים להצלחה באחוזים גבוהים ופניות רבות באפליקציות אחרות. בכל מקרה היא נוחה מאד לשימוש בלי שום ספק.

לדתיים ומסורתיים – שליש גן עדן

האמת היא שזה בהחלט מתבקש שאצלנו בארץ תהיה אפליקציה כזו, וכיום זוהי הפלטפורמה המובילה לציבור הדתי. כמובן שאפשר למצוא שם אך ורק מועמדים עם זיקה כלשהי לדת, אך באופן כללי אפשר בהחלט לומר שמדובר על אתר שמתמקד יותר בתוכן ופחות בנראות החיצונית, ואם זה חשוב לכם ואתם מגדירים עצמכם כדתיים או מסורתיים זהו בהחלט כיוון ששווה לכם לבדוק.

כמובן שיש עוד כמה וכמה אפליקציות, אך אלו הן בלי ספק האופציות המובילות שכדאי לרווקים ורווקות להכיר.

סגירת תפריט