שירותי אחסון מומלצים עבור אפליקציות WEB

שירותי אחסון מומלצים עבור אפליקציות WEB

אפליקציות ווב הן בין התחומים שהתפתחו בצורה מואצת בשנים האחרונות באינטרנט. העסקים הרבים אשר משתמשים בהן ואף בונים אפליקציות בעצמם, מהווים כוח שדוחף את השוק קדימה. בהתאם לכך, זמינים כיום לא מעט שירותים לאחסון אפליקציות מסוג זה, אשר נותנים מענה לדרישות המיוחדות של אפליקציות אלה. נזכיר, כי לא מדובר סתם באחסון אתרים פשוטים, אלא למשל באחסון שירותי SaaS (Software as a Service). אלה כמה דוגמאות בולטות לשירותי אחסון בולטים במיוחד מהסוג הזה: שרתי VPS של חברת GNS.

GNS

חברת GNS מציעה שרתי VPS לאחסון. זאת, בהתבסס על מערך של13  חוות שרתים, אשר פזורות ברחבי העולם. האחסון מבוסס דיסקים מסוג SSD. שרתי VPS של חברת GNS מוצעים במחיר של החל מ-$4 לחודש. זאת, כולל תעבורה ו-IOPS ללא הגבלה.

אמאזון

חברת אמאזון מציעה את שירות AWS הידוע (Amazon Web Services). יתרון ברור בעבודה איתה, הוא כמובן הידיעה שמדובר בחברת ענק יציבה, שיכולה לעבוד עם ציוד וידע מתקדמים ו(ככל הנראה)לא תיסגר מחר בבוקר בהפתעה. בנוסף, יש בשוק ניסיון רב בעבודה עם AWS ומולו, מומחים ושירותים משלימים רבים. כך שזה מעין הימור בטוח, אם כי וודאי שלא הזול ביותר.

שירותי אחסון מומלצים עבור אפליקציות WEB

גוגל

עוד חברה "קטנה" שאולי שמעתם עליה. שירות Google Cloud Platform (שהוא רשמית חלק מ-Google Cloud) מאפשר לארח עליו אתרים ואפליקציות ווב מסוגים שונים. בין השירותים המשלימים לאירוח, החברה מציעה גם web application firewall בשם Cloud Armor. ישנו גם Google App Engine הוותיק, לפיתוח ואירוח אפליקציות מסוג זה, כולל סקלאביליות אוטומטית. גם כאן, מדובר כמובן בחברה בולטת מאוד, כך שגם הידע המקצועי וגם ה"אקו סיסטם" של מוצרים משלימים עבורה, רחב מאוד.

Cloudways

חברה בולטת, שמציעה התחלת עבודה מהירה ופשוטה עם השירות, בניית וניהול אפליקציות ווב. החברה נותנת דגש על יכולות סקלאביליות ואבטחה גבוהות. גם התמחור שהיא מציעה פשוט יחסית להבנה ולהשוואה לחברות אחרות. Cloudways מציעה גם תמיכה בכל יום ובכל שעה, כולל בצ'ט עם נציג שרות. עוד שירות משלים שימושי, הוא ניטור אפליקציות, אשר יתריע מול הלקוח בזמן אמת, במקרה של שיבוש בפעולתן.

DigitalOcean

חברה אמריקאית, בעלת דאטה סנטרים רבים שפזורים ברחבי העולם. חברה זו הייתה ב-2018 השלישית בגודלה בעולם, מבין חברות האירוח (על פי ווקיפדיה). הגודל מתבטא בין השאר, בכך שהיא מציעה פורומים מקצועיים, בהם לקוחות שונים שלה חולקים במידע. זו היא בעצם מעין השלמה לאפשרויות התמיכה שהיא עצמה מציעה, אשר עשויה להיות שימושית מאוד. החברה מציעה לוח בקרה וגם API, שנחשבים פשוטים וקלים לשימוש.

לסיכום

המבחר הרב והגישה דרך האינטרנט, עובדים לטובת הצרכן. הוא יכול בעזרתם לבחור מבין שירותי אחסון אפליקציות ווב של ספקים מכל העולם. כמו כן, התחרות הרבה (שבזכות רשת האינטרנט הופכת למעשה לבינלאומית) מוזילה מחירים. כדאי לנצל זאת.

 

סגירת תפריט