5 אפליקציות שכדאי שתורידו לפני טיסה לחו"ל

5 אפליקציות שכדאי שתורידו לפני טיסה לחו"ל

מתכננים את ההרפתקה הבאה שלכם בחו"ל? בין אם אתם יוצאים לטיול סולו, חופשה משפחתית או חופשה רומנטית, אין כמו הריגוש של להכיר מקומות חדשים ולהיות מוקפים בתרבויות שונות. אבל בואו נודה בזה, נסיעה לחו"ל יכולה להיות גם מרתיעה, במיוחד אם אתם לא מכירים את השפה והמנהגים המקומיים. למרבה המזל, הטכנולוגיה היום מקלה על הנסיעה לחו"ל לארצות זרות יותר מאי פעם ואפילו אפשר לשמור על קשר עם אלה שנשארים בארץ. אילו אפליקציות אתם חייבים שיהיו לכם על הנייד בנסיעה לחו"ל. בואו לגלות!

  1. Uber

אובר היא אפליקציית שיתוף נסיעות שחוללה מהפכה בתחבורה ברחבי העולם. עם אובר, אפשר להזמין בקלות נסיעה ולעקוב אחר הגעת הנהג בזמן אמת. אובר היא חלופה נוחה ומשתלמת למוניות רגילות, והיא זמינה ביותר מ-900 ערים ברחבי העולם. האפליקציה מציעה גם אפשרויות לסוגי רכב שונים, מרכבים אקולוגיים ועד רכבי יוקרה, ואף ניתן לשלם דרך האפליקציה באמצעות כרטיס האשראי או פייפאל. אובר היא אופציה נהדרת לאלה שרוצים להימנע מהטרחה של התמקחות עם נהגי מוניות או בניסיון לנווט בתחבורה ציבורית במדינה לא מוכרת.

  1. Google maps

אפליקציית המפות של גוגל היא אפליקציית חובה לכל מטייל. עם גוגל מפות, אתם יכולים בקלות למצוא את דרככם ברחבי המקום הלא מוכר שבו אתם מטיילים, לקבל הוראות הגעה ליעד שלכם, ולהכיר אטרקציות בקרבת מקום. האפליקציה מציעה גם עדכוני תנועה בזמן אמת ואת היכולת לשמור מפות במצב לא מקוון, כך שתוכלו לגשת אליהן גם כשאין לכם חיבור לאינטרנט. בנוסף לכך, גוגל מפות יכולה לספק מידע על מסלולי תחבורה ציבורית, לוחות זמנים ותעריפים. אפליקציה זו היא גלגל הצלה לישראלים שנוסעים לחו"ל ורוצים להימנע מללכת לאיבוד ולבזבז זמן בניסיון להתמצא ביעד.

  1. Booking.com

בוקינג היא אחת מפלטפורמות ההזמנה המקוונות הפופולריות ביותר למלונות ומקומות לינה ברחבי העולם. עם בוקינג, תוכלו למצוא בקלות מלונות ודירות המתאימים לתקציב ולהעדפות שלכם. האפליקציה מציעה ביקורות משתמשים ודירוגים שיעזרו לכם להחליט לגבי מקום שבו תישנו. יתר על כן, האפליקציה מציעה התחייבות להתאמת מחיר, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את העסקה הטובה ביותר האפשרית. אם אתם מחפשים מלונות בקופיפי או כל יעד אחר, בוקינג היא אופציה מצוינת למציאת מקום האירוח המושלם עבורכם.

 

 

  1. WhatsApp

וואטסאפ היא אפליקציית הודעות פופולרית המציעה הודעות טקסט, שיחות קוליות ושיחות וידאו בחינם בעזרת חיבור לאינטרנט. אפליקציה זו היא דרך מצוינת לישראלים המטיילים כדי לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה שנשארים בארץ. וואטסאפ מציעה גם הצפנה מקצה לקצה שמבטיחה שהשיחות שלכם מאובטחות ופרטיות. בנוסף לכך, האפליקציה מציעה את היכולת ליצור צ'אטים קבוצתיים שנהדרים לתכנון פעילויות קבוצתיות או שמירה על קשר עם קבוצה גדולה של אנשים.

  1. XE Currency Converter

מחשבון ההמרה הזה הוא אפליקציה חינמית המאפשרת לכם להמיר בקלות מטבעות מרחבי העולם. אפליקציה זו שימושית במיוחד לישראלים הנוסעים לחו"ל שצריכים לעקוב אחר מטבע חוץ ולהישאר בתקציב שהם קבעו לעצמם. האפליקציה מציעה שערי מטבע בזמן אמת ומאפשרת להגדיר התראות כשהמטבע הרצוי מגיע לשער מסוים. נוסף על כך, אפליקציית מחשבון ההמרה הזאת מציעה תכונה המאפשרת לכם לאחסן ולעקוב אחר מטבעות מרובים, כך שתוכלו לעקוב בקלות אחר ההוצאות שלכם.

טיפים לשימוש באפליקציות בחו"ל

האפליקציות האלה יכולות להיות שימושיות להפליא בעת נסיעה לחו"ל, אך חשוב לזכור כמה טיפים כדי להבטיח שאתם משתמשים בהן ביעילות ובבטחה. הינה כמה מהטיפים:

  • השתמשו ב-VPN: בעת שימוש ברשתות וויפי ציבוריות, חשוב להשתמש ב-VPN כדי להגן על הפרטיות והאבטחה המקוונות שלכם. VPN מצפין את תעבורת האינטרנט שלכם ומסתיר את כתובת ה-IP שלכם, כך שיהיה קשה להאקרים לגנוב את המידע האישי שלכם.
  • הורידו מפות במצב לא מקוון: בעוד גוגל מפות היא אפליקציה מצוינת למציאת דרככם ביעד לא מוכר, חשוב להוריד מפות במצב לא מקוון, כך שתוכלו לגשת אליהן גם כשאין לכם חיבור לאינטרנט. המפות הלא מקוונות יכולות להיות שימושיות במיוחד בעת נסיעה לאזורים מרוחקים שבהם הגישה לאינטרנט עשויה להיות מוגבלת או יקרה.
  • אמתו תמיד את הנהג שלכם: בעת שימוש באפליקציות שיתוף נסיעות, כמו אובר, חשוב תמיד לאמת את הנהג ואת הרכב שלו לפני הכניסה. בדקו שמספר לוחית הרישוי ופרטי הנהג תואמים למידע המופיע באפליקציה, וודאו שתמונת הנהג תואמת לאדם שנוהג ברכב.
  • שמרו על הטלפון טעון: בעת נסיעה לחו"ל, חשוב לשמור על הטלפון טעון בכל עת. הקפידו להביא מטען נייד או להשקיע בנרתיק טלפון עם סוללה משולבת כדי להבטיח שלעולם לא תיגמר לכם הסוללה.
  • שמרו על אבטחת המידע האישי שלכם: בעת שימוש באפליקציות, כמו אפליקציות היכרויות או וואטסאפ, הקפידו לשמור על אבטחת המידע האישי שלכם. הימנעו משיתוף מידע רגיש, כמו פרטי כרטיס האשראי או פרטי הדרכון שלכם, אלא אם כן שיתוף המידע הכרחי לחלוטין.

לסיכום

נסיעה לחו"ל יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל היא עלולה להיות גם מלחיצה. עם האפליקציות הנכונות בטלפון הנייד שלכם, תוכלו להפוך את הטיול שלכם לקל ומהנה יותר. בין אם אתם מחפשים נסיעה, מקום לינה או דרך לשמור על קשר עם יקיריכם, חמש האפליקציות החיוניות האלה יסייעו לכם. רק זכרו להשתמש בהם בבטחה וביעילות, ותהיו בטוחים שיהיה לכם טיול בלתי נשכח ונטול מתחים.

סגירת תפריט