לכל תרחיש: 5 אפליקציות מצילות חיים שכדאי שתתקינו בטלפון הנייד שלכם

לכל תרחיש: 5 אפליקציות מצילות חיים שכדאי שתתקינו בטלפון הנייד שלכם

עולם הדיגיטל והטכנולוגיה הפך לחלק בלתי נפרד משגרת החיים של כל אחת ואחת מאיתנו, כאשר אצל רבים ניתן למצוא במכשיר הנייד שלל אפליקציות – החל מאפליקציה לעריכה של תמונות ועד לרשתות החברתיות. אולם, בתוך בליל האפליקציות יש גם לא מעט שהן בעלות השפעה חיובית על החיים שלכם ושל אחרים, וזאת בשל היותן אפליקציות מצילות חיים. מהן חמשת האפליקציות שכדאי להוריד לכל תרחיש? להלן הפרטים.

אפליקציה למניעת שכחת ילדים ברכב

בשנים האחרונות אנו עדים לצערנו לריבוי של מקרים שבהם ילדים נשכחים ברכב או ננעלים בכוחות עצמם. מדובר באירוע אשר מתרחש על רקע של מגוון גורמים, החל משינוי בשגרת היום יום ועד לשכחת נעילת הרכב. ישנם דרכים למנוע שכחת ילדים ברכב, כאשר אחת מהן היא להתקין אפליקציה אשר מקשרת בין ההורים לבין הצוות החינוכי, כאשר במקרה והילד לא הגיע לגן, נשלחת התראה. בחנויות האפליקציות תוכלו למצוא עוד שלל אפליקציות שנועדו להפחית את המקרים, ובהתאם לכך גם להציל חיים.

אפליקציה להזעיק עזרה

במצבים שבהם אתם צריכים לקבל סיוע מצד כוחות הביטחון כמו למשל משטרת ישראל, כבאות והצלה או מד"א אפשר להתקשר, אולם במידה ואתם לא יכולים לעשות זאת, מומלץ ואף רצוי להוריד למכשיר הסלולר אפליקציה בשם דולפין אשר מאפשרת לכם בלחיצת כפתור להזעיק עזרה. מדובר באפליקציה שיכולה להתאים גם לבעלי עסקים אשר נמצאים למשל בסיטואציה של שוד, או בעבור אזרחים פרטיים אשר זקוקים לקבלת עזרה, ולא יכולים להתקשר באופן מידיי.

אפליקציה ללימוד החייאה

מתן של סיוע רפואי במקרה חירום הוא חיוני בעבור כל אזרח במדינת ישראל, כאשר לימוד של החייאה יכול להתבצע הן באמצעות הדרכה המתבצעת על ידי מד"א או באמצעות אפליקציה ייעודית. מדובר באפליקציה אשר במסגרתה תוכלו ללמוד כיצד לבצע החייאה באמצעות מספר שלבים, כאשר יש גם צילומים והדרכה מקוונת וכן משחק שבמהלכו אתם יכולים להתנסות על דמות, ובהתאם לכך להעניק מענה רפואי, בעת הצורך.

 

 

אפליקציה ביטחונית

במידה ואתם מתגוררים באזורים שמחוץ לקו הירוק, אתם חשופים לאירועים בטחונים מסכני חיים, כמו למשל במצב של חדירת מחבלים. התקנה של אפליקציה ייעודית למקרה של חדירה היא בעלת השפעה דרמטית על היכולת שלכם להתנהל בבטיחות, וזאת מאחר ומדובר באפליקציה אשר מתריעה בזמן אמת כמו גם מעביר הנחיות מצילות חיים. את היישום הזה פיתחה חברה ישראלית אשר עובדת בשיתוף פעולה עם משרד הביטחון, כחלק מהבנה כי מדובר בדרך בטוחה להתנהלות במצב קיצון.

אפליקציה צבע אדום

ישראל נתונה תחת התקפות של טילים, ועל כן התקנה של אפליקציית צבע אדום מהווה דרך מצוינת לקבל בזמן אמת התראות על נפילה של טילים ברחבי הארץ, ובהתאם לכך להיכנס למרחב המוגן. מדובר באפליקציה שכל אזרח צריך להוריד, ולתפעל בעת מצב של אירוע או מתיחות ביטחונית אשר עלולה לא רק לשבש את סדר היום אלא גם לחשוף אתכם ואת בני המשפחה לסכנה, במידה ולא נכנסים למרחב המוגן בזמן.

לסיכום

הסקירה אותה הצגנו לכם כאן היא בעלת השפעה חיובית על כל תחום בחיים, החל מהיכולת להזעיק עזרה ועד למנוע אירוע נפוץ כמו שכחת ילדים ברכב. זה הזמן להיכנס לחנות האפליקציות, להוריד ולהתחיל להשתמש באופן קבוע בהתראות של האפליקציה, כל זאת מתוך מטרה להיערך לכל תרחיש – בין אם מדובר בתרחיש קיצון כמו למשל חדירה של מחבלים ועד לתרחישים שעלולים להתרחש לכל אחד ואחת מאיתנו, כמו למשל שכחת ילדים ברכב.

סגירת תפריט