למהירי החלטה: חופשה בארץ ברגע האחרון סוגרים כבר בבית

למהירי החלטה: חופשה בארץ ברגע האחרון סוגרים כבר בבית

חופשה בחו"ל זה נחמד, אבל האמת שאין על חופשה בארץ הכוללת את האוכל המשובח שיש פה, המתאים באופן מדויק לחיך הישראלי המעט מפונק, את חופי הים הנהדרים שלנו, ואת המלונות המפנקים שיש כאן. אז נכון שלעיתים המחירים בארץ עולים על אלו שבחו"ל, אך אם אתם עם היד על הדופק תוכלו למצוא דילים משתלמים לאורך כל ימות השנה. אז מהם המלונות המומלצים בישראל? והיכן ניתן לסגור דיל מהרגע להרגע בלי לרוקן את הכיס? הפרטים במאמר הבא.

אתר ישרוטל – המקום המשתלם ביותר להזמנת חופשה מפנקת

אתר ישרוטל מציע מגוון דילים משתלמים למלונות היוקרתיים והמפנקים של ישרוטל, שהם גם המלונות הטובים ביותר בארץ. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאתר ישרוטל, לבחור מלון שאתם אוהבים, ואת התאריכים המועדפים עליכם ולסגור חופשה – לרוב, המחירים באתר יהיו משתלמים יותר לעומת הזמנה טלפונית למשל. וכעת, שהחלה עונת הקיץ אתר ישרוטל מעניק הנחה בכל הזמנה לחברי מועדון חוג השמש של ישרוטל.

חופשה למהירי החלטה

באתר יש קטגוריה הנקראת "מהירי החלטה", במסגרתה תוכלו לסגור דיל מעכשיו לעכשיו במלונות ישרוטל ולקבל הנחה משמעותית ל-72 שעות בלבד לכל המלונות המבוקשים של ישרוטל. אז אם מתחשק לכם לצאת ללילה רומנטי עם בן או בת הזוג, או לפנק את המשפחה והילדים בחופשה מעכשיו לעכשיו זה לגמרי אפשרי, ובמחירים המשתלמים ביותר.

 

 

באילו מלונות תוכלו לקבל הנחה?

לפני שנציג מלונות לדוגמא עליהם תוכלו לקבל הנחה דרך האתר, נציין ששיעורי ההנחה משתנים, וגם המלונות שניתן לקבל עליהם הנחה – בהתאם ליום בשבוע, העונה והאם מתקיים חג או לא, או במילים אחרות על בסיס מקום פנוי. לפניכם מספר מלונות לדוגמא עליהם תוכלו לקבל הנחות משמעותיות:

  • מלון נבו –החל מ-953 שקלים לזוג ללילה.
  • מלון נגה – החל מ-773 שקלים לזוג ללילה.
  • המלך שלמה – החל מ-560 שקלים לזוג ללילה.
  • אגמים – החל מ-492 שקלים לזוג ללילה.

מלונות של ישרוטל שאתם פשוט חייבים להכיר

רויאל ביץ' אילת

מלון רויאל ביץ' היוקרתי ממוקם מול הנופים הקסומים של ים סוף והרי אדום. מדובר במלון הדגל של ישרוטל באילת, ולא בכדי. במלון תוכלו למצוא מגוון רחב של מתקנים מפנקים הכוללים את ספא יערות הכרמל, המציע למעלה מ-70 טיפולים מתקדמים. טיפולי גוף, בריאות ויופי, חמאם טורקי, סאונה, ג'קוזי, חלל מנוחה, מתחם בריכות וחדר כושר מאובזר במיטב המכשירים. כאשר תהיו רעבים, תוכלו לסעוד במסעדות המעולות של המלון – מסעדת ויסטה, מסעדת הבשרים ראנ'ץ האוס, והמסעדה האיטלקית לה קוצ'ינה. המלון מציע 364 סוויטות וחדרים, אשר כולם פונים אל הבריכות והים, ככה שאין סיכוי שלא תתפנקו בטירוף בחופשה ברויאל בי'ץ.

אחוזת יערות הכרמל

מאילת, אנחנו עוברים ישירות לצפון הירוק והיפיפה של ישראל. שם שוכנת לה "אחוזת יערות הכרמל", אחוזת הבריאות והספא הגדולה בישראל, אשר משתרעת רק 75 דונם, שטח עצום שכולו טבע ירוק ונפלא. המלון מושלם עבור אלו המבקשים להתנתק מהשגרה השוחקת ופשוט לתת לגוף ולנפש להירגע. המקום מציע חוויה מושלמת הכוללת טיפולי ספא מפנקים, קולינרית משובחת, מרחב עצום ושירות יוצא מן הכלל. הסוויטות והחדרים באחוזה מעוצבים בקפידה, תוך מחשבה על כל פרט ופרט, והן כמובן משקיפים לעבר הנוף הירוק והנפלא של האחוזה.

בשורה התחתונה,

אם אתם חפצים בחופשה מהרגע להרגע, כדי להתפנק עם האהוב או האהובה שלכם, או שפשוט מתחשק לכם לצאת לחופשה לבד כדי להירגע מהכל, תוכלו למצוא את החופשה המושלמת והמשתלמת באתר ישרוטל. כל מה שנדרש מכם הוא להיכנס לאתר, לחפש את המלון המועדף עליהם ולבדוק כמה הנחה תוכלו לקבלו עליו אם תסגרו חופשה מהרגע להרגע.

סגירת תפריט