לימודי שוק ההון במכללת פסגות: המקפצה שלכם לעתיד כלכלי טוב יותר

לימודי שוק ההון במכללת פסגות: המקפצה שלכם לעתיד כלכלי טוב יותר

אם גם אתם שוקלים לעלות על הגל ולהתחיל לסחור בשוק ההון כמו אלפי ישראלים אחרים, דעו שזה משהו שבהחלט תוכלו לעשות אם רק תשכילו לרכוש את הכלים המתאימים קודם לכן. כדי להצליח במסחר בשוק ההון ובעיקר כדי לא לסכן סכומי כסף גדולים, חייבים ללמוד את התחום לעומק, להבין בדיוק מה אנחנו עושים ולהכיר טכניקות למזעור ומניעת סיכונים. את כל הדברים האלו תוכלו לעשות דרך קורס מקצועי של לימודי שוק ההון ובעיקר כדאי להכיר את מכללת פסגות שמציעה את הקורסים הטובים ביותר בישראל. מיד נסביר עוד על החשיבות של למידת התחום לפני שמתחילים לסחור וכן נרחיב על הקורסים והיתרונות של מכללת פסגות, אבל קודם כל בואו ננסה להבין מהו בכלל מסחר בשוק ההון.

מהו מסחר בשוק ההון?

מסחר בבורסה הוא מושג המתייחס לקנייה ומכירה של ניירות ערך כמו מניות, אג"ח ואופציות דרך הבורסה ושווקי הון בעולם. בשיטת המסחר הבסיסית, סוחרים מבקשים להרוויח משינויים במחיר של ניירות ערך אלו והמטרה לקנות במחיר נמוך ולמכור בגבוה. הבורסה מספקת פלטפורמה לחברות ציבוריות לגיוס הון על ידי מכירת מניות למשקיעים, ומשקיעים יכולים להשתתף בצמיחתן של חברות אלו דרך רכישה ובעלות על המניות. המסחר בבורסה עשוי להיות מושפע ממגוון גורמים, כולל אירועים כלכליים משמעותיים בעולם, אירועים גיאופוליטיים ושינויים בכל חברה, מה שאומר שהוא דינמי ומשתנה ללא הרף. ממש בעוד רגע נסביר בדיוק מדוע חשוב ללמוד את התחום לעומק לפני שמתחילים לסחור בשוק ההון, אבל אם אתם ממהרים וכבר רוצים להתחיל אז כאן תוכלו למצוא מידע נוסף שימושי ואפילו להירשם כבר לקורס מסחר בשוק ההון. ועכשיו בואו נעבור לנושא הלימודים ונבין בדיוק למה ממש לא כדאי לעסוק במסחר בבורסה לפני שלומדים את התחום באופן מקצועי.

 

 

למה חשוב ללמוד את התחום לפני שמתחילים?

חשוב מאד להבין כי מסחר בשוק ההון הוא ממש לא משחק. בסופו של דבר מדובר בכסף ואם לא עושים את זה כמו שצריך פוטנציאל ההפסד הוא משמעותי בהחלט ולא חסרים סיפורים על אנשים שפשטו סכומי רגל בגלל הדבר הזה. לימודי שוק ההון יאפשרו לנו להיכנס לתחום בצורה בטוחה, יעזרו לנו להכיר את המושגים הבסיסיים, ייתנו לנו ידע חשוב לגבי השקעות ויבטיחו שלא נספוג הפסדים כבדים וניקח סיכונים מיותרים. למרבה הצער, ללא ידע מקדים שהוא מקיף ונרחב, הסכנה להפסדים היא גדולה למדי וזה כמעט תמיד קורה.

מכללת פסגות – הבחירה החכמה למשקיעים בכל הרמות

מכללת פסגות היא כיום המכללה המובילה בישראל ללימודי שוק ההון והיא מציעה מגוון של קורסים בתחום. אלו הם בין היתר הקורסים שתוכלו לבחור בהם:

  • קורס שוק ההון למתחילים: מתאים לאלו שעושים את הצעדים הראשונים שלהם בעולם המסחר בשוק ההון.
  • לימודי קורס מסחר יומי: לאלו שכבר צברו ניסיון ורוצים לעסוק במסחר על בסיס קבוע ולסחור באופן יומי.
  • קורסות אופציות מורחב: אסטרטגיות מסחר וטכניקות למתקדמים שלא הרבה אנשים מכירים ועוד.

אלו הן כמובן מספר דוגמאות ספורות ומדובר בסופו של דבר בבית הספר המוביל ללימודי שוק ההון בישראל. המפגשים כוללים התנסויות מעשיות במסחר וצוות המרצים הוא צוות ותיק ומנוסה עם מורים ומרצים עם ניסיון והיכרות מעמיקה עם שוק ההון.

לסיכום

מרבית הבוגרים של מכללת פסגות מתחילים לעסוק במסחר זמן קצר לאחר סיום הקורס והכלים שניתן לקבל בקורסים השונים הם כאלו שישרתו סוחרים במשך שנים ארוכות קדימה.

סגירת תפריט