כדי לעשות ביטוח צד ג' לאופנוע לא צריך לצאת מהבית! מקבלים הצעה משתלמת אונליין באתר אודי דגן

כדי לעשות ביטוח צד ג' לאופנוע לא צריך לצאת מהבית! מקבלים הצעה משתלמת אונליין באתר אודי דגן

כיום על מנת לסגור ביטוח לאופנוע אין צורך לצאת מהבית, או לפנות יותר מ-5 דקות. הסוף לאינסוף השוואות, ואפילו אין צורך לחכות על הקו. אז מדוע לא מוותרים על ביטוח צד ג', מדוע סוכנות הביטוחים של אודי דגן ידועה אצל ציבור האופנוענים לטובה, וכיצד יודעים שההצעה שמקבלים אכן משתלמת? הגיע הזמן לסגור ביטוח צד ג' ביעילות ולחוש רגועים ומורווחים.

חשיבות ביטוח צד ג'

אולי לגבי ביטוח מקיף יש מקום להתלבט, אך בכל הנוגע לביטוח צד ג' התשובה ברורה. בין אם האופנוע בקושי שווה 5,000 ש"ח ובין אם הוא שווה יותר מהרכב היוקרתי של השכן, מדובר בביטוח חשוב. פוליסה זאת מוודאת שלא יגיע היום שבו תידרשו לשלם סכומי עתק, רק כיוון שבטעות פגעתם עם האופנוע בדלת של רכב יוקרה, בחלון ראווה וכדומה. הנקודה היא שלעולם אין לדעת אם יום אחד תפגעו בטעות בציוד יקר ערך של אדם אחר תוך כדי רכיבה, ועל כן ביטוח צד ג' הכרחי. הביטוח מכסה שלל נזקי רכוש שגורמים לצד ג' באמצעות האופנוע.

יש כתובת – סוכנות הביטוח אודי דגן

כמו כל רכישה, כך גם אל ביטוח צד ג' יש להתייחס כאל מוצר. סוכנות הביטוח אודי דגן בעלת ניסיון עשיר בתחום הביטוחים שנוגעים לרכבים ואופנועים. לאורך כל הדרך מעניקה ליווי אישי. מסייעת לכל לקוח למצוא את המוצר הביטוחי הנכון ביותר עבורו, וזאת בזכות ניסיון עשיר והיכולת לבצע התאמה אישית. כמו כן, הסוכנות פועלת עבורכם בזמן שלכם. מדובר בשירות מקוון שיודע לתת שירות אישי ומקצועי. כל זאת מתאפשר בזכות פלטפורמה חדשנית שמסייעת להתאים מוצר ביטוחי מותאם צורך, נתונים ודגשים אישיים.

 

 

הצעה אטרקטיבית מעבר לפינה

גם אתם מבקשים לסגור ביטוח צד ג' דרך סוכנות הביטוח של אודי דגן? נכנסים לאתר, ממלאים שאלון אפיון, ומקבלים בתוך כמה שעות בלבד הצעה אטרקטיבית שמוצעת לאחר סינון קפדני ושלל השוואות מקיפות. באופן שכזה, ביעילות ובפשטות, זוכים לקבל הצעת מחיר מעולה באופן מהיר. מכאן שאם בדיוק קיבלתם את האופנוע שחיכיתם לו ורק רוצים לשים קסדה ולצאת לדרכים, טוב לדעת שניתן בתוך כמה לחיצות עכבר לסגור את הפינה.

עלות פיצויים ושאר משתנים

לצד העובדה שסוכנות הביטוח אודי דגן מובילה בתחום הביטוחים שנוגעים לכלי רכב, גם חשוב שתדעו ממה מחיר הפוליסה מושפע. ובכן מחיר של ביטוח צד ג' בעיקר מושפע מהנתונים שנוגעים לנהג העיקרי שמופיע בפוליסה וממאפייני האופנוע. כמו כן, המחיר מושפע מהשאלה האם בוחרים להסיר את המרכיב "השתתפות עצמית". השתתפות עצמית מייצגת סכום ידוע מראש שברגע האמת נידרש לשלם. עם זאת, אם מוכנים לרכוש פוליסה מעט יותר יקרה, אפשרי לבטל מרכיב מעין זה, כך שחברת הביטוח תכסה את מלוא הסכום הנדרש בגין פגיעה עם האופנוע בציוד של צד ג'.

לסיכום,

נציין שביטוח צד ג' מתבקש לעשות. עם זאת, כיום ניתן לסגור את הפינה במהירות וביעילות. ע"י פנייה מקוונת זוכים למסור פרטים אישיים וכתגובה לקבל הצעת מחיר שנבחרה במיוחד עבורכם לאחר שורה של השוואות מקצועיות, וללא אינטרסים אישיים (חשוב ביותר). כאן נחדד שהכרחי לבחון האם מבקשים שהביטוח יהיה חלק מביטוח מקיף, וכמובן שרצוי לבחון האם שווה לבטל את סעיף השתתפות עצמית. מתלבטים? תבחנו את איכות הנהיגה שלכם, את האמינות של הכלי ואת תדירות השימוש באופנוע. כמו כן, לרשותכם כתובת אמינה להתייעץ עמה – סוכנות הביטוח אודי דגן!

סגירת תפריט