הבית החם של הפרילנסרים בישראל: הגיע הזמן שתכירו את פלטפורמת XPlace

הבית החם של הפרילנסרים בישראל: הגיע הזמן שתכירו את פלטפורמת XPlace

אחד מהקשיים הבולטים ביותר בעבור ציבור העצמאיים כולל כמובן את הנושא של שיווק ופרסום, וזאת מתוך מטרה להגדיל את מצבת הלקוחות. אם שכירים יודעים מראש מה מצפה להם מבחינת האופק העתידי, אצל לא מעט שכירים יש עמימות אשר משפיעה מאוד על היכולת להוביל ליצירה של רצף תעסוקתי. אולם, החדשות הטובות הן שכעת גם אתם יכולים להצטרף למהפכה דיגיטלית אשר מתרחשת דרך הפלטפורמה של אקספלייס אשר מהווה בית חם לקהל הפרילנסרים כמו גם המעסיקים, כפי שנסביר בסקירה הבאה.

פרסום הפרופיל האישי דרך זירה אינטרנטית מתקדמת

אם התרגלתם לפרסם את עצמכם באמצעות אתר עסקי או מפה לאוזן, כעת אפשר לנצל את הפלטפורמה של XPlace לטובת איתור של פרויקט אשר מותאם לכישורים שלכם, כאשר מדובר בהזדמנות נהדרת לא רק לפרסם את עצמכם אלא גם לקבל חשיפה  למגוון רחב של משרות, בלחיצת כפתור. פלטפורמת אקספלייס היא פלטפורמה שזוכה לביקוש אדיר מצד קהל העצמאיים, לא מעט בזכות העובדה כי אפשר לפרסם דרך האתר את הפרופיל האישי שלכם אשר כולל חוות דעת מצד לקוחות, דוגמאות לעבודה לצד יכולת לפנות באופן ישיר למעסיקים פוטנציאליים, כל זאת דרך העמוד האישי שלכם באתר.

מאז שהפלטפורמה הזו הוקמה היא הצליחה לסייע לאלפי עצמאיים לא רק להגדיל את החשיפה אלא גם להגדיל הכנסות, כל זאת במסגרת של פרסום המתבצע דרך פלטפורמה שאליה נחשפים אלפי בעלי עסקים כמו גם עצמאיים מדי יום. הרישום לאתר הוא קל ומהיר, כך שניתן ישר להתחיל ולקדם את העתיד המקצועי שלכם, באמצעות פרסום ושיווק אפקטיבי המתבצע במסגרת של פרסום באקספלייס.

 

 

זירה מושלמת בעבור חיפוש בעלי מקצוע

אקס פלייס היא פלטפורמה נהדרת לא רק לטובת פרסום של בעלי מקצועות חופשיים, אלא גם בעבור  מעסיקים אשר רוצים ל גייס לעבודה את מיטב אנשי המקצוע. אם עד היום התרגלתם לסרוק אתרים באינטרנט או לבקש המלצות מעמיתים, התחיל משא הסברים על אופי העבודה ולוחות הזמנים אל מול כל מועמד בנפרד בתהליך מתיש ומסורבל, כעת אפשר לנצל את האפשרות של הפלטפורמה של אקס פלייס לטובת איתור של מומחים, בשלושה צעדים פשוטים. כל מה שצריך לעשות הוא להגדיר את דרישות התקציב, תקציב וזמן הפרויקט, ולאחר מכן אלפי פרילנסרים ייחשפו לפרויקט, כאשר הצעות יתחילו להגיע בזמן אמת אל תיבת ההודעות. לאחר השוואה בין גובה ההצעות ומיומנות המומחים, תבחרו בביטחון את המומחה אשר יוביל את הפרויקט שלכם להצלחה, כל זאת באופן יעיל ובאופן המבוסס על פורטל מוביל בתחומו שמצליח להוביל לשינוי משמעותי ביחסים בין מעסיקים לבין פרילנסרים, כחלק משימוש בפלטפורמה מתקדמת אשר מאפשרת לשני הצדדים להרוויח, גם בעבור המגייס וגם בעבור העובד.

הזדמנות שאסור לפספס

בין אם אתם מעסיקים שמחפשים עובדים זמניים לפרויקט קצר או ארוך טווח או שאתם בעצמכם עצמאיים, זה הזמן להצטרף לפלטפורמה שמצליחה לחולל שינוי, הן בשל ממשק הנוח והנגיש והן בשל היכולת לנצל את הגישה למשרות כמו גם מעסיקים פוטנציאליים  לטובת יצירה של קשרים עסקיים. כאשר נכון להיום רשומים בפלטפורמה הזו אלפי בעלי מקצוע מתחומים מגוונים כמו למשל כתיבת תוכן, עיצוב ובניית אתרים, עיצוב גרפי, תרגום ועוד.

לסיכום

הזירה של אקס פלייס היא אחת מהזירות המובילות בישראל כמו גם בעולם בתחום של חיפוש ואיתור פרילינסרים לעבודה, על כן, כפרילנסרים שרוצים לקדם את הקריירה ואף להוביל ליצירה של מענה מושלם שיסגור לכם את הפינה, רגע לפני תחילת עבודה חדשה.

סגירת תפריט