5 הגדולים: הפורטלים הכי שימושיים ברשת

5 הגדולים: הפורטלים הכי שימושיים ברשת

העידן הנוכחי מתאפיין בלי שום ספק בכמויות של מידע שבעבר לא היינו יכולים לקבל באותה בקלות. ואכן, לכל דבר שאתם מחפשים ולכל תחום עניין שמעניין אתכם – יש הרבה מאד אתרים, אפליקציות והררי מידע וזה בהחלט משהו כשהוא נוח בהרבה מאד רגעים בחיים. באותה נשימה, הרבה פעמים דווקא ריבוי המידע הוא זה שמרחיק אותנו מהפתרון הפשוט והיעיל ומקשה עלינו לקבל תשובות לשאלות פשוטות. כמעט כל אחד מאיתנו מכיר את הסיטואציה בה אנו רוצים ללמוד על נושא מסוים, מחפשים אותו בגוגל ומגיעים לכל כך הרבה מידע עם לא מעט סתירות פנימיות, כך שלאחר הקריאה אנחנו מרגישים יותר מבולבלים ממה שהיינו קודם. אז מה עושים כדי להתגבר על המצב הזה? ובכן, יש כמה וכמה אופציות ומן הסתם לא נוכל לדבר על כולן, אבל כן חשוב לנו לדבר על אפשרות אחת נוחה במיוחד של שימוש בפורטלים ברשת שמרכזים את המידע החשוב בנושאים שונים. פעמים רבות, במקום להתחיל לדלות מידע מאתרים שונים, הפורטלים הללו יכולים לרכז עבורנו בצורה מסודרת את כל מה שאנחנו צריכים. אם אתם לא מבינים עד הסוף במה מדובר, הנה חמישה פורטלים כאלו ששווה להכיר.

פורטל דוקתורים

מדובר כאן באחד הפורטלים השימושיים ביותר כאשר מדובר על עולם הרפואה. כשאתם מחפשים מידע על מחלות שונות וסוגי טיפול, תגיעו ברשת להרבה מאד תוצאות חיפוש וכפי שאמרנו לא כל המידע הוא אכן מידע חיוני שבאמת מסייע. לעומת זאת, כשאתם רוצים להזמין תור לרופא מומחה בכל רחבי הארץ, הפורטל הזה פשוט סוגר לכם את הפינה. תוכלו להזמין תורים לפני זמינות, מיקום בארץ, קופת החולים בה אתם מבוטחים, מגדר הרופא, ותק וניסיון מקצועי ואפילו שפות אותן דובר הרופא/ה. שווה להיכנס כשאתם צריכים תור לרופא מומחה במהרה וכאן תוכלו למצוא מידע שיעזור לכם להבין מה מציע הפורטל אם אתם רוצים לדעת עוד.

פורטל Lawtip

מדובר בפורטל שמנגיש מידע משפטי לטובת אנשים שזקוקים לסיוע בתחומים רשלנות רפואית, תביעות ביטוח ותביעות נזיקין, במוגש ע"י עורכי דין מוסמכים. פורטל שימושי שיכול להעניק לכם את המידע באופן אמין, בטוח וברור.

פורטל פפירוס

בשנים האחרונות הפך תחום הגינון הביתי לאחד הפופולריים בארץ, כשיותר ויותר ישראלים שואפים ללמוד  בעצמם את סודות הגינון ולהקים גינה ביתית לתפארת. בפורטל פפירוס תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים בתחום, כולל מגזין גינון מתחדש ופורומים בהם תוכלו להתייעץ עם אנשים אחרים בנושאים שונים.

סרט – פורטל הסרטים הישראלי

חובבים סרטי קולנוע? בפורטל סרט תוכלו למצוא את כל המידע שאתם מחפשים על סרטים חדשים שיצאו לא מזמן לאקרנים, על סרטים שעתידים לצאת וכן סרטים שמשודרים בערוצים שונים ובשירותי סטרימינג ששווה להכיר. כמו כן תוכלו למצוא מידע מצוין גם על סדרות טלוויזיה, מדור ביקורות עם כל מה שמעניין וחדשות בנושאים שונים.

5 הגדולים: הפורטלים הכי שימושיים ברשת

מאקו מוזיקה

מאקו מייצרת הרבה מאד תכנים מסוגים שונים מזה זמן מה, אבל בהחלט לא כל התכנים שלה טובים באותה מידה. פורטל המוזיקה לעומת זאת הוא מצוין ואתם יכולים למצוא שם את כל מה שאתם מחפשים בנושא – החל מחדשות מוזיקה, דרך כתבות וביקורות על אלבומים והופעות ועד למדור מיוחד על דור הפופ.

פורטל נשים

אופנה ויופי משפטי, בריאות, לאמא ולתינוק, לייפסטייל, יחסים וזוגיות, רוחניות, רכילות, טורים אישיים, ובקיצור כל מה שמעניין היום נשים. לא מדובר על עוד פורטל שטחי עם תפיסה מיושנת של הנשיות, אלא פורטל עדכני עם מידע רב בנושאים שונים שיכול לעניין נשים בכל הגילאים ועם תחומי עניין מגוונים.

לסיכום – נגענו כאן בכמה פורטלים מעניינים ששווה להכיר ויכולים בהחלט לעשות לכם סדר בכמויות המידע הגדולות ברשת.

סגירת תפריט