איך לרכוש מוצרים מעלי אקספרס בקלות?

איך לרכוש מוצרים מעלי אקספרס בקלות?

רכישה של מוצרים דרך אתר אלי אקספרס יכולה לחסוך לכם לא מעט כסף. אולם, שפע החנויות עשוי לבלבל לא מעט. כיצד תוכלו לבצע רכישה מהירה ובקלות? על כך ועוד – במדריך.

רכישה באלי אקספרס באופן קל ופשוט: המדריך המלא

אתר אלי אקספרס נחשב לאחד האתרים האהובים ביותר ע"י הישראלים, ולא בכדי. הגידול במספר הרכישות דרך האתר שבר שיאים, עד לכדי מצב שבו מדינת ישראל ניצבת בגאון במקום השני בעולם (!) בהזמנת חבילות. האתר מאגד עשרות אלפי חנויות אשר מאפשרות לבצע רכישה של מגוון פריטים: הנעלה, הלבשה, כלי בית, מוצרי חשמל, משחקים ומוצרי קוסמטיקה. אם רק נכנסתם לאתר, חשוב להבין כי לא כל חנות היא חנות איכותית ולכן חשוב לבצע חקר שוק מקיף דרך קבוצות ייעודיות בפייסבוק אשר דרכן ניתן לקבל המלצות אודות חנויות מובילות. דרך נוספת לבצע רכישה היא באמצעות האתר הישראלי שמשווק מוצרים של עלי אקספרס, הלוא מדובר באתר צ'יפסט. מדובר באתר מומלץ אשר מאפשר לכם לבצע רכישה מהירה וקלה של מגוון פריטים, בעברית ועם תהליך רכישה נוח ומונגש בעברית. לרוב, ההתעסקות עם המוכרים בסין יכולה לגזול לא מעט זמן ומאמץ, כולל נושא התרגום. משום כך, דרך אתר אשר מתמחה בתחום ניתן לבצע את הרכישה בקלות ובביטחון מלא כי מה שהזמנתם – זה מה שאכן תקבלו.

איך לרכוש מוצרים- מעלי אקספרס בקלות

כיצד לבצע רכישה חכמה (וזולה) באתר אלי אקספרס?

ראשית כל, כאשר אתם מזמינים באתר אלי אקספרס ובוחרים פריט, בדקו בצד את הדירוג של החנות. כל חנות באתר מדורגת ע"פ כוכבים, כאשר חנות מצליחה היא חנות עם לפחות 5 כוכבים. בנוסף, תוכלו לקרוא ביקורות של הגולשים אשר הזמינו את הפריט, ולא מעט מעלים גם את התמונה האמיתית של הפריט. נושא המשלוח הוא משמעותי – ישנן חנויות אשר גובות סכום סמלי בעבור החבילה ואילו אחרות גובות תשלום אשר יכול לנוע בין חצי דולר ועד 20 דולר ויותר. מדובר בסוגיה משמעותית, וזאת לאור העובדה כי במידה והחבילה שלכם תעלה מעל ל 75$, תאלצו לשלם מס. גובה המס משתנה, אולם הוא יכול להגיע גם למאות שקלים בעבור פריט בודד, מה שהופך את הרכישה שלכם ליקרה במיוחד.

לא כל הנוצץ זהב

בשנה האחרונה התגברו הקולות לגבי האיכות הירודה של המוצרים באתר, ולעיתים אי הגעה של החבילה בכלל. לא מעט נרתעים מביצוע רכישה, אולם מדובר בטעות. למעשה, ניתן ואף רצוי להזמין – באופן אחר. רכישה דרך אתר מקצועי אשר מוכר את הפריטים מאפשר לכם להיות בראש שקט, בזכות איתור קל ופשוט של חנויות מובילות עם דירוג והמלצות מצד הגולשים. בכך, תוכלו לבצע רכישה זריזה ומהירה של מגוון פריטים בהם תוכלו להשתמש באופן קבוע ולהיות בטוחים כי אתם צרכנים חכמים ונבונים.

כדאי לקרוא כך תחברו את הטלפון שלכם לטלוויזיה

סגירת תפריט