הדרך של הילדים שלכם לעולם ההייטק: הורים הכירו – Top Edu

הדרך של הילדים שלכם לעולם ההייטק: הורים הכירו – Top Edu

בתור הורים לילדים, אנחנו בטוחים שחשוב לכם לעשות ככל הניתן על מנת להעניק להם את הכלים החיוניים שיעזרו להם בעתיד בחייהם המבוגרים. זה אומר כמובן לדאוג להם למסגרות חברתיות מתאימות ולוודא שהם אכן רוכשים כישורים חברתיים חשובים, לוודא שהם מצליחים בלימודים ושהם לא מרגישים בפיגור אחרי כל הכיתה וכמובן, חשוב גם לדאוג להם להעשרה ואימוץ של תחומי ידע חדשים, וזה משהו שבהחלט ניתן לעשות דרך חוגים כאלו ואחרים. ואם בשנים עברו, הורים לילדים חלמו עבורם שיגדלו ויהיו רופאים או עורכי דין (מקצועות נפלאים שכבודם במקומם מונח), נראה שהורים בימינו מבינים עד כמה חשוב לילדים לרכוש ידע טכנולוגי וכי הדרך להתפרנס ולהצליח בעולם העסקים כיום זה להיות בעל רקע טכנולוגי שכזה. בדיוק בגלל זה שווה לדעת שניתן למצוא כיום חוגי העשרה נהדרים שעוסקים בדיוק בדברים הללו ומספקים לילדים כניסה חלקה בכיף אל תוך העולם המחשבים. אנו רוצים להכיר לכם כעת את Top Edu, חברה מובילה העוסקת בהוראת מקצועות טכנולוגיים ומציעה גם חוגי לילדים ונוער, בואו נכיר אותם.

קורסים נהדרים לילדים ונוער

אז קודם כל שווה לדעת כי ניתן למצוא לא מעט קורסים מעניינים ובעיקר רלוונטיים לעולם שבו אנו חיים עבור בני נוער וילדים. לכל המידע לחוגי פיתוח אפליקציות לילדים וקורסי העשרה שונים לילדים ובני נוער מומלץ להיכנס לקישור, וכעת בואו נכיר כמה אפשרויות על קצה המזלג:

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד:

קורס ייחודי המתמקד בהקניית כלים ומיומנות פיתוח אפליקציות באמצעות שפת התכנון JAVE ונוגע בכל הנושאים החשובים והרלוונטיים כיום הקשורים בבניית אפליקציות. הקורס שמתאים לתלמידי ט' עד י"ב מאפשר להם הלכה למעשה להרוויח כסף במהלכו דרך הצבה של האפליקציות בחנות של אנדרואיד. הקורס מקיף וכולל למידה של הבסיס החשוב של שפת התכנות JAVA וכן נושאים בסיסיים וחשובים לפיתוח אפליקציות לאנדרואיד באופן כללי.

פיתוח צ'אט בוט מבוסס בינה מלאכותית:

בוטים הם בלי ספק הכלי המשמעותי ביותר של דורינו והיום כל עסק רציני משקיע לא מעט בפיתוח בוטים חכמים שיאפשרו אוטומציה של תהליכים שונים ויחסכו הרבה מאד כסף. במסגרת הקורס שמתאים לתלמידי כיתות ט' עד י"ב, לומדים התלמידים לפתח צ'אט בוט באמצעות הכלי החכם של IBM וילמדו כיצד ניתן לשלב אותו באתרי אינטרנט שונים. בסיום הקורס ילמדו התלמידים כיצד ניתן להטמיע בוטים כאלו באתרים מסוגים שונים.

תכנית WiseKids:

תכנית מיוחדת לתלמידי כיתות ז' עד ט' שפותחה לפני מספר שנים במטרה לתת מענה לבעיות שעלו אצל מורים למדעי המחשב בגילאים הללו. מדובר על תכנית שחושפת את התלמידים אל רזי עולם התכנות ומאתגרת אותו דרך מטלות חוותיות שמתקשרות אל עולם התוכן של ילדים.

על אודות Top Edu

אם אתם תוהים מדוע מומלץ לבחור דווקא ב-Top Edu, שווה לדעת כי מדובר על אחת החברות הוותיקות בתחום. היא עובדת מזה שנים בשיתוף פעולה מלא עם גורמים כמו משרד החינוך וצה"ל במטרה להכשיר את הדור הבא של אנשי הטכנולוגיה בישראל. הצוות של החברה כולל 150 מדריכים ותיקים בתחומים טכנולוגיים שונים עם התמחות ספציפית בהדרכה של אוכלוסיות שונות, ובפרט מדריכים שיודעים לעבוד עם ילדים ובני נוער.

בשורה התחתונה, אם גם אתם מבינים את החשיבות של קידום הילדים באפיקים טכנולוגיים שונים לקראת החיים הבוגרים שלהם ורוצים לעורר את סקרנותם, אין ספק שכדאי לכם להכיר את האפשרויות המעולות שמציעה חברת Top Edu בתחום.

סגירת תפריט