לא רק לעבודה: חללי עבודה משותפים הם המקום שלכם להכיר, להיפתח וליצור הזדמנויות חדשות

לא רק לעבודה: חללי עבודה משותפים הם המקום שלכם להכיר, להיפתח וליצור הזדמנויות חדשות

אם אתם מחפשים מקום שבו תוכלו לעשות את הדברים קצת אחרת, להכיר שותפים חדשים לעבודה וליצור הזדמנויות עסקיות חדשות, הגעתם למקום הנכון. מה זה חלל עבודה משותף ואיך הוא יתרום לעובדים ולארגון שלכם? כל התשובות לפניכם.

מה זה חלל עבודה משותף?

חלל עבודה משותף הוא משרד שמכיל את כל מה שחברות או עצמאיים צריכים על מנת לעבוד ולנהל את הפעילות העסקית שלהם. אנחנו מדברים אתכם על מקום עם אווירה שיתופית וקהילתית שמציע המון הזדמנויות חדשות, נדבר על זה כמובן בהמשך. בחללי העבודה הללו מגיעים לעבוד אנשים שמחפשים לעשות את הדברים קצת שונה, לפגוש אנשים חדשים, חברות חדשות, ללמוד דברים חדשים ולא פחות חשוב מזה, להפיג את הבדידות שבה הם נמצאים ולעבוד ביחד עם אנשים נוספים.

חלל עבודה משותף הוא חלל מאובזר שבו יש את כל מה שאתם צריכים, לרבות תמיכה טכנית בתוכנות שאתם עובדים עליהן, משרדים מסוגים שונים, עמדה קבועה במשרד משותף, חדר ישיבות לאירוח חברות ועוד. מעבר לכל אלה, חללי העבודה המשותפים מעוצבים בצורה מושלמת וכל כך נעים וכיף לעבוד בהם, כך שיש מצב שהעובדים שלכם לא ירצו ללכת הביתה בתום יום העבודה שלהם.

אך חללי העבודה המשותפים מעודדים הזדמנויות חדשות?

כפי שציינו, חללי העבודה המשותפים הם חללים שמעודדים הזדמנויות חדשות בין אנשים בתוך אותו ארגון ובין ארגונים שונים. ברוב המקרים ההזדמנויות הכי גדולות מגיעות בשיחות מסדרון עם אנשים שאתם לא מכירים ומתעסקים עם דברים שיכולים מאד לעניין אתכם. בתוך כך, אתם כמובן יכולים להכיר אנשים חדשים בתוך הארגון עצמו וליצור ביחד שיתופי פעולה מעניינים מאד. כשכולם עובדים באותו חלל עבודה והאווירה היא כל כך צעירה וכל כך כיפית, יש חשק ליזום דברים חדשים ולעבוד עליהם ביחד.

 

 

איך חלל העבודה המשותף של דוגדר עושה את זה?

חללי העבודה המשותפים של דוגדר הם חללים מושלמים כי הם מכילים את כל מה שאתם צריכים על מנת לעבוד ולהכיר אנשים חדשים. בנוסף למשרדים המאובזרים שדוגר מציעה לכם, יש במשרדים לאונג׳ לעבודה יומיומית שבו תכירו שותפים עסקיים חדשים. זה בדיוק המקום שבו תוכלו ליצור הזדמנויות עסקיות חדשות ולקחת את העסק שלכם עשרות צעדים קדימה. חלל העבודה המשותף יפתח את העובדים שלכם ויגרום להם לרצות להגיע לעבודה עם רעל בעיניים וזה כמובן מהווה עבורכם יתרון אדיר.

איך חלל העבודה של דוגדר תורם לארגון ולעובדים שלו?

עובד טוב ויעיל זה עובד שמחובר למקום העבודה שלו ומרגיש שהוא צריך לתת את הנשמה עבורו. חלל העבודה של דוגדר גורם לעובדים שבו להרגיש מחוברים לקהילה שלהם ומפתח בתוכם את הרצון לתרום ולהקריב עבור הארגון. עצם העובדה שהעובדים שלכם יוכלו להכיר אנשים חדשים מארגונים חדשים וליזום הזדמנויות עסקיות חדשות, זה כבר יתרון גדול מאד.

כיום, בעידן המודרני, העובדים הם אלה שנמצאים במרכז ואנחנו, בתור מעסיקים, צריכים לתת להם את כל התנאים על מנת שהם יישארו לעבוד אצלנו ולא יפזלו החוצה. כאן נכנסים לתמונה חללי העבודה המשותפים של דוגדר. החללים הללו מאובזרים ברמה הכי גבוה, תוכלו למצוא בהם משרדים גדולים, קטנים, חדרי ישיבות ואפילו מטבחון מאובזר בקפה טוב כדי שתישארו ערים כמה שיותר זמן.

לסיכום

חללי העבודה המשותפים של דוגדר הם המקום המושלם עבורכם כדי להכיר אנשים חדשים, להתפתח וליצור הזדמנויות עסקיות חדשות שלא חלמתם עליהן.

סגירת תפריט