ב-2021 קונים גם מזרנים באינטרנט!

ב-2021 קונים גם מזרנים באינטרנט!

הקדמה האינטרנטית לא פסחה על עולם המזרנים וכיום צרכנים רבים מבקשים לבצע את הרכישה דווקא בחנות אינטרנטית. מהם היתרונות ומה חשוב לדעת רגע לפני הרכישה החשובה הזו? על כך – בסקירה הבאה.

רכישת מזרנים באינטרנט: שפע של יתרונות

אחת המגמות הבולטות ביותר בעולם  בשנת 2021 הוא המעבר לרכישות אונליין, ועדות לכך ניתן למצוא בנתונים שפורסמו לאחרונה ואשר העלו כי מעל ל 90% מהישראלים ביצעו לפחות הזמנה אחת באינטרנט. המגמה הזו לא חלפה על עולם המזרנים, לא מעט בזכות חברות מובילות בתחומן אשר השכילו להבין את השינויים בהרגלי הצרכן לצד ההגבלות של סגר הקורונה הובילו את הצרכנים הישראליים לבצע רכישה של מזרן דרך האינטרנט, לעומת ביקור בחנות. לרכישת מזרנים באינטרנט ישנם יתרונות רבים: ראשית כל נושא המחיר. דרך האינטרנט ניתן לבצע השוואת מחירים בין החברות, וזאת במקום לשוטט בין החנויות או לחזור הביתה ולבחון את המחירים. נוסף לכך, חלק מהחנויות מציעות אפשרות לבצע רכישה בהנחה דרך הרכישה האתר, כולל אפשרות לקבלת משלוח חינם וכן תקופת התנסות המאפשרת לכם כצרכנים לבחון את המזרן ואת מידת ההתאמה. יתרון נוסף הוא פקטור הנוחות. משימה של איתור מזרן איכותי יכולה להיות מאתגרת למדי בשל הצורך באיתור חנייה, מעבר בין חנויות ולא מעט בזבוז זמן בהמתנה. על כן, האופציה של רכישה באינטרנט מהווה הזדמנות מעולה לשדרג את חדר השינה אך גם ליצור נוחות מנצחת של בחירת מזרן מהבית, תוך קבלת חווית רכישה מהנה המתבצעת באמצעות אתר נגיש ונוח לגלישה.

ב-2021 קונים גם מזרנים באינטרנט!

היכן ניתן לבצע רכישה של מזרן איכותי?

אחד הקשיים המשמעותיים בתהליך הרכישה הוא כמובן בחירת החנות אשר תדע לספק שירות משלוחים אמין לצד מזרן איכותי שנשמר למשך שנים רבות ומספק נוחות מקסימלית. מאחר ומזרן הוא פריט המלווה אתכם כצרכנים כמו גם בעל משקל מבחינה כספית, נדרש לבצע סקר שוק מקיף לטובת בחירה בחנות עם ותק וניסיון בתחום. האתר הישראלי של המותג גטה נחשב לאחד האתרים המובילים בישראל בתחום, ולא בכדי. גטה הוא מותג מוכר כאן בישראל כמו גם בעולם בזכות תהליך ייצור מוקפד של מזרנים עשויים 100% לטקס טבעי. המותג מתמחה בתהליך ייצור מוקפד שזיכה את המזרן של המותג בפרס מוצר השנה זה חמש שנים ברציפות, ועל כן דרך האתר קהל הלקוחות הנאמן יכול לבצע רכישה של מזרנים בהתאמה אישית שנבחרו בקפידה ומהווים את הדרך הבטוחה והקלה ביותר לשדרוג חדר השינה. את הקסם של מזרני החברה תוכלו כצרכנים לקבל עד לבית במשלוח חינם ועם אפשרות לקבלת 100 לילות של ניסיון, מתוך מטרה לוודא כי המזרן אותו בחרתם מתוך הקטלוג לצד אפשרות לאבזר את חדר השינה בכריות ושכבת טופר חדשנית המספקת חווית שינה בדיוק כמו בבית מלון – רק בחדר השינה שלכם. המזרנים אותם ניתן להזמין באתר הרשמי ידידותיים לסביבה כמו גם מספקים נוחות מקסימלית הנדרשת בעבור שינה טובה ואיכותית.

אפשרות לביצוע רכישה באינטרנט – ובחנות הפיזית

על מנת להשלים את חווית הרכישה האינטרנטית מומלץ לבקר גם בחנות הפיזית של המותג בראשון לציון. מדובר בחנות ראשונה מסוגה בישראל המספקת לצרכנים תחושה של חו"ל, כל זאת בזכות צוות מקצועי ומיומן המציע שירות אישי לכל לקוח לכל אורך תהליך הרכישה. בחנות הפיזית ניתן להתרשם מהמזרנים של החברה אשר עשויים 100% לטקס טבעי ובהתאם לכך לבחון את דרגת הנוחות, ובכך לשלב גם בין העולם האינטרנטי לבין האפשרות לבצע רכישה בחנות היוקרתית של המותג בראשון לציון. הצוות המקצועי של החברה זמין בעבורכם גם בחנות הפיזית וגם בחנות האינטרנטית, ובכך ליצור חווית רכישה משתלמת הן מבחינת המחיר והן מבחינת האחריות אותה אתם מקבלים למשך כעשר שנים.

סגירת תפריט