פיתוח אפליקציות לעסקים: עם Web3d התוצאה מובטחת

פיתוח אפליקציות לעסקים: עם Web3d התוצאה מובטחת

אם גם אתם מתכוונים לפתח אפליקציה לעסק שלכם, הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נסביר מה זה פיתוח אפליקציות, מה כולל התהליך ואיך Web3d יכולה לעזור לכם בזה.

מה זה פיתוח אפליקציות?

בניגוד לשנים עברו שבהן רוב התנועה של הגולשים הייתה מגיעה מהשימוש במחשב הנייח באמצעות גלישה דרך הדפדפן, היום הזמנים השתנו ואנשים פשוט אוהבים לבצע את הפעולות שלהם באפליקציות ייעודיות. כיום כמעט אין אתר או רשת חברתית שמכבדים את עצמם שאין להם אפליקציה ייעודית לפעילות שלהן. אם ניקח לדוגמא את פייסבוק, חברה שהבינה שכיום 70% מהגלישה מתבצעת באמצעות סמארטפונים ועשתה את ההתאמה ופיתחה אפליקציה למשתמשים שלה, אפליקציה שכמות הכניסות אליה ביום פורצת כל גבול. בתוך כך, עלה גם בשנים האחרונות הצורך באפיון של אפליקציות בעיצוב ובפיתוח שלהן לסמארטפונים. מדובר בתהליך מורכב וממושך למדי שבמהלכו הגורמים המקצועיים בכל שלבי הפיתוח, שעליהם נפרט מיד, לוקחים חלק אקטיבי בעיצוב של האפליקציה כשהמטרה של כולם היא אחת, עלייה לאוויר עם אפליקציה יציבה שתגדיל את הרווחים לחברה. חברה Web3d כמו למשל, עליה נפרט בהמשך, תסייע לכם בפיתוח וליווי התהליך בכל הקשור לאפליקציה שלכם.

פיתוח אפליקציה – מה השלבים?

אפיון

בשלב הראשון יש לאפיין את האפליקציה, זה למעשה שלב התכנון שיהווה את הבסיס האיתן לכל שלב בתהליך שיגיע בהמשך. מדובר בתהליך שצריכים להשקיע בו את מירב האנרגיות, אם האפליקציה לא תהיה מאופיינת כמו שצריך סביר להניח שגם התוצר הסופי ייראה ככה.

עיצוב

בשלב השני יש לעצב את האפליקציה כך שלמשתמש יהיה נוח להשתמש בה ולא פחות חשוב מזה, שהוא ירצה לחזור אליה שוב ושוב. אפליקציה שממשק המשתמש שלה לא יהיה ידידותי תהיה אפליקציה כושלת שאף אחד לא ירצה להוריד אותה מהחנות.

פיתוח

רק לאחר מכן יוצאים לשלב הפיתוח שבו ממש מתכנתים את האפליקציה וגורמים לה לעבוד כפי שתכננו בשלב האפיון. המפתחים יקבלו את קבצי המקור של העיצוב ויתרגמו אותם לקוד על מנת שהאפליקציה תעבוד כמו שצריך.

פיתוח אפליקציות לעסקים: עם Web3d התוצאה מובטחת

QA

בשלב האפליקציה צריכה לעבור סט רחב של בדיקות QA לפני שהיא יוצאת לחנויות. הבודקים יצטרכו לכתוב תסריטי בדיקה ולמעשה לוודא שהאפליקציה עובדת ללא תקלות ואם יש כאלה, לציין אותן על מנת לבצע סבב תיקונים לפני עלייה לאוויר.

עלייה לאוויר

בשלב האחרון תצטרכו לבנות את האסטרטגיה שלכם לעלייה לאוויר. ברוב המקרים חברות נוהגות לעלות את האפליקציה בצורה שקטה, לנתח את ההצלחה שלה בחנות האפליקציות לתקן באגים וכו'.

איך Web3d יכולה לעזור לכם בזה?

Web3d היא חברה ותיקה ומנוסה שמתמחה בפיתוח אפליקציות תוך התמקדות בעולמות תוכן מתקדמים. היתרון המרכזי של Web3d על פני שאר החברות בתחום באה לידי ביטוי בכך שמדובר בחברה שחושבת מחוץ לקופסה ומעצבת ממשקים חדישים במיוחד שיגרמו למשתמשים להרגיש שיש פה משהו אחר.

בעזרת Web3d תבצעו את תהליך האפיון ביחד ותגיעו לאפיון מדוקדק ומדויק על פי הצרכים שלכם ותוך ניתוח של קהל היעד של האפליקציה. מדובר בחברה שמתמחה במתן פתרונות יצירתיים ללקוחות שלה, חברה שמתנהלת בהתאם לערכים שלמקצועיות גבוהה והתאמה לתחומי העיסוק שלכם, כך שאתם יכולים להיות יותר מרגועים שהאפליקציה שהיא תפתח עבורכם תצליח בגדול.

לסיכום

אין ספק שפיתוח אפליקציה זה תהליך מורכב שצריך להתבצע על ידי מיטב המומחים בתחום ועם זאת, חברה מקצועית כמו Web3d תוכל לפתח עבורכם אפליקציה יציבה ואיכותית שתגדיל את ההכנסות של העסק שלכם.

סגירת תפריט