5 אפליקציות שישנו לכם את העסק

5 אפליקציות שישנו לכם את העסק

תוכנות לטלפונים סלולאריים או בשמן הפופולארי "אפליקציות", הן בין העזרים השימושיים ביותר, שעולם המחשוב מספק כיום לעסקים. זאת, משום שהטלפון הסלולארי יכול להימצא עם העובדים והמנהלים בחברה, בכל מקום ובכל זמן. הוא מביא להם בצורה כזו יכולת מחשוב ניידת, לכל מקום. בנוסף, פיתוח אפליקציות ותוכנה לסמארטפון יכול למנף את עצם הניידות – בהתייחסות למיקום המכשיר למשל. אלה חמש דוגמאות שימושיות, לאפליקציות שעשויות לתרום משמעותית לעסק:

מעקב נוכחות

מעקב נוכחות עובדים, הוא בין הפעולות העסקיות הטכניות והפשוטות יחסיות, אבל הוא בין החשובות ביותר. בעולם המחשוב העסקי, מחשוב פעולה בסיסית זו הוא תחום פופולארי מאוד, שמקל על ניהולה השוטף ומשכלל אותו. הורדת שעון נוכחות לעובדים לנייד, יוסיף ויקל את מימוש העניין, באופן מודרני ומתוחכם. יש מגוון יתרונות לשימוש באפליקציה לצורך זה, בשונה משימוש בשעון נוכחות וכרטיס מגנטי או ברישום ידני. לדוגמא: אפליקציה יכולה להשתמש ב-GPS שמובנה בסמארטפון, לשם תיעוד מיקום העובד, כאשר הוא מבצע רישום כניסה או יציאה מהעבודה.

ניהול משימות וזמן

ניהול זמן וניהול משימות או פרוייקטים, היא פעילות מרכזית מאוד לניהול עסקי באשר הוא. יש כיום לא מעט תוכנות פופולאריות לטיפול בכך, כולל גרסאות לסמארטפונים. Trello היא דוגמא בולטת וותיקה לכך, אשר נפוצה במיוחד אצל אנשי הייטק. טרלו מבוססת על שיטת ניהול המשימות הידועה קנבן, שמבוססת על "פתקים" והיא בנויה במיוחד לשימוש על ידי קבוצות אנשים (משמע – מתאים מאוד לעסקים).

ניהול מידע

Evernote הוא כלי וותיק ופופולארי מאוד, אשר משמש לאיסוף וניהול מידע. המידע עשוי להיות מידע שהמשתמש עצמו יוצר (notes), מידע שהוא אסף מהאינטרנט, תמונות ועוד. את המידע ניתן למיין ולנהל במגוון צורות שימושיות, כולל כמובן האפשרות הנוחה לחיפוש בתוכו.

אפליקציות לעסקים

סורק נייד

סריקת מסמכים בעזרת מצלמת הסמארטפון, היא בין הדברים השימושיים ביותר שאפשר לעשות איתה (מלבד לצלם עוד סלפי). אפליקציה שפותחה בישראל למטרה זו ומקבלת ביקורות די מפרגנות, היא FOLDI. בעזרתה, ניתן לסרוק מסמכים ולתייק אותם, במהירות ובקלות. את הקבצים שהיא יוצרת מהסריקות, FOLDI שומרת בפורמט Pdf והיא גם מאפשרת לשתף אותם בפלטפורמות שונות. עוד יתרון חביב, הוא שתפריטי האפליקציה הם בעברית.

מסרים מידיים

ווטסאפ היא אפליקציה פופולארית במיוחד. למעשה, היא כבר מותקנת אצל רוב משתמשי הסמארטפונים בארץ. למשתמשים עסקיים כדאי לשקול שימוש בגרסת Whatsapp Business. גרסה זו, מיועדת לתקשורת של עסקים מול לקוחותיהם. היא מוסיפה כמה תכונות שימושיות ביחס לגרסה הרגילה ובעתיד עשויה להוסיף ולהתרחב ביכולות עסקיות שימושיות.

לסיכום

הצלחה עסקית, מבוססת על פרטי הפרטים הרבים בהם משתמשים, כולל פרטים טכניים דוגמת אפליקציות. פעמים רבות, אנשים כלל לא מודעים לאפשרויות שזמינות בכיוונים כאלה. לכן, כדאי לנסות אפליקציות בולטות שונות. אין ספק, שחלקן יתאימו לכם ויסייעו מאוד.

סגירת תפריט