להתכונן לגיוס אונליין? זה ישתלם לכם יותר משחשבתם

להתכונן לגיוס אונליין? זה ישתלם לכם יותר משחשבתם

תקופת השירות הצבאי היא אחת התקופות המשמעותיות ביותר עבור צעירים וצעירות שמגיעים לשלב הזה בחיים. מעבר לעובדה הפשוטה כי מדובר על חובה אזרחית בסיסית של הגנה על המולדת ותרומה למדינה, זה הזדמנות נפלאה להכיר אנשים חדשים, להעשיר את תחומי הידע ולצבור ניסיון בעבודה בארגון גדול – כלים שהם חשובים בהחלט לקראת החיים האזרחיים לאחר השירות הצבאי. למרבה האירוניה, צעירים רבים בנקודה הזו חושבים התהליך עצמו מתחיל ביום הגיוס ולא לוקחים בחשבון את זה שללא תהליך מקדים נכון, אי אפשר להגיע באמת לתפקידים טובים וכך הסיכוי לשירות משמעותי יורד בצורה דרסטית. לעומת זאת, מלש"בים שיכילו להתכונן בצורה טובה לגיוס, לא רק צפויים להגיע לתפקידים משמעותיים יותר וכאלו שתואמים את הציפיות שלהם, אלא יוכלו להנות מחוויית שירות שלמה ומספקת הרבה יותר. אם הכנה לגיוס זה משהו שעוד לא יצא לכם לחשוב עליו, אנחנו רוצים להסביר מדוע זה משהו שלא כדאי לוותר עליו כלל.

הכירו את אתר צו ראשון להכנה לגיוס

לפני שנתחיל ונסביר על החשיבות של הכנה טובה לגיוס, אנחנו רוצים להכיר לכם את אתר צו ראשון בו תוכלו להתכונן בצורה טובה לקראת השירות הצבאי שלכם. הוא כולל הרבה מאד מידע חשוב בנושאים שונים ואפשר למצוא הרבה מאד טיפים שיעזרו לקראת שירות במגוון רחב של יחידות שונות. כמו כן, אפשר למצוא בו מגוון חבילות אטרקטיביות להכנה לצו הראשון וחלקים אחרים בתהליכי השיבוץ עם שיעורים קבוצתיים בזום, מבחני סימולציה עם שעון עצר, סרטוני הדרכה אינטראקטיביים ועוד.

להתכונן לגיוס אונליין? זה ישתלם לכם יותר משחשבתם

לכוון הכי גבוה שיש

חולמים להגיע ליחידה קרבית מובחרת כמו סיירת מטכ"ל או שייטת 13? חולמים לשרת בתפקידי מודיעין נחשקים כמו יחידת  8200 (שבה משתלבות היום גם בנות) או מערך הסייבר של צה"ל? רוצים להגיע לתפקידי חינוך והדרכה בעלי ביקוש גבוה? ובכן – זה ממש לא משנה לאן אתם מכוונים, כשמדובר על היחידות המבוקשות ביותר, צריך להבין שהתחרות היא קשה וצה"ל רוצה לבחור רק את הטובים ביותר לתפקידים הללו. איך בדיוק הוא עושה את זה? על ידי סדרות מיונים, כשהתהליך הראשון והחשוב ביותר אולי הוא הצו הראשון הכולל סדרה של מבחנים ומבדקים. הצלחה בצו הראשון תפתח לכם את הדלת למיוני המשך ולפעמים אפילו לשיבוץ ביחידות אליהם אתם מעוניינים להגיע וכישלון לעומת זאת, ירחיק אתכם משם באופן משמעותי. נכון, אתם יכולים להסתמך על הכישורים הטבעיים שלכם ועל המזל ויש הרבה שבוחרים לעשות את זה, אבל אם אתם רוצים להבטיח עד כמה שניתן שתגיעו ליחידות שאתם באמת רוצים לשרת בהן, תנו לעצמכם דחיפה גדולה קדימה והתכוננו כראוי לקראת הצו הראשון.

גם הכנה פיזית היא חשובה

חשוב לדעת שהכנה פיזית לגיוס היא קריטית בעיקר למי שהולך להתמיין בגיבושים ובימי הסיירות, אך היא בהחלט מומלצת לכל מי שעתיד לשרת ביחידה קרבית. נכון, צה"ל לא בונה על זה שתגיעו בכושר ומוכנים לאתגרים על פיזיים ולכן הוא ידאג להכין אתכם מהרגע הראשון, אבל אם תתכוננו אפילו באופן בסיסי, זה יקל עליכם מאד עם ההלם הראשוני של הגיוס שכל אחד חווה ויאפשר לכם השתלבות קלה יותר ביחידה שלכם.

לסיכום – חשוב להבין שהכנה לגיוס היא הדבר החשוב ביותר אם אתם שואפים להגיע רחוק. ההשקעה של הזמן והכסף בהכנה הזאת תחזור אליכם מהר מאד כשתגיעו למערכת ותוכלו לשרת בתפקידים שחלמתם עליהם, שגם יהוו את ההכנה להצלחה בחיים האזרחיים. מאחלים גיוס קל ונעים!

סגירת תפריט