לא רק בחנות: הזמינו תשמישי קדושה אונליין עד הבית!

לא רק בחנות: הזמינו תשמישי קדושה אונליין עד הבית!

מצוות המזוזה היא אחת המצוות המזוהות ביותר עם היהדות. היא מצווה אשר מקוימת לא רק על ידי שומרי מצוות אדוקים, אלא על ידי מרבית הציבור היהודי בישראל ואפילו בתפוצות. מקור המצווה הוא בסיפור יציאת מצרים, בציווי למרוח דם בהמה על משקופי הבתים (הנקראים מזוזות) של בני ישראל בכדי שלא יאונה להם כל רע במהלך מכת הבכורות. את המזוזה אנחנו מצווים לקבוע בבית מגורים בכל החדרים מעל שטח מסוים כאשר בהם לא נכללים חדרי מקלחת, שירותים וכיוצא בזה. קיימים מספר רב של בתי עסק לממכר מזוזות, לרוב מדובר בחנויות רגילות אשר מציעות את מרכולתן למי שמבקר בהן. במאמר הזה נרצה לחשוף אתכם לא רק לעסק חדשני ומהימן לרכישת מזוזות, אלא לדרך חדשה להזמנת תשמישי קדושה בכלל ומזוזות בפרט.

מביאים את עולם השיווק אונליין לתשמישי הקדושה

חברת הוד והדר היא בית מסחר לתשמישי קדושה ולמוצרים מתחום הסת"ם באופן מיוחד. יש להם עשור של ניסיון בתחום והם עובדים עם סופרי סת"ם יראי שמיים ומקצועיים, דבר הכרחי בתחום. חנות האונליין שלהם לממכר בתי מזוזה וקלף למזוזות היא המילה האחרונה בשיווק מוצרי סת"ם ברשת. החנות שנמצאת על שם המתחם הקליט mezuza בסיומת co.il, מאפשרת לרוכשים להגיע למוצרים השונים בקלות ולקבל על אותם מוצרים מידע חיוני שעוזר ברכישה.

התאמה של בית מזוזה לקלף צריכה להיות כבר בעת הרכישה. באתר של חברת הוד והדר ניתן לבנות באופן נוח סטים מתאימים באורכם של שני סוגי המוצרים. בעיקרון, קיימים שלושה אורכים שונים הן לבתי המזוזה והן לקלף: קצר – באורך 10 ס"מ, בינוני – באורך 12 ס"מ וארוך – באורך 15 ס"מ.

לא רק בחנות: הזמינו תשמישי קדושה אונליין עד הבית!

 

מידע מקצועי ואמינות

האתר של אות והדר מכיל לא רק מידע על בתי המזוזה והקלף, אלא על נושאים רבים אחרים. חלק מהנושאים פרקטים במהותם, למשל: כל כמה זמן עלינו להחליף את בית המזוזה, כיצד מחברים מזוזה למשקוף, מה המשמעות של החומר ממנו עשוי בית המזוזה. חלק אחר מהמידע עונה על שאלות עמוקות יותר, למשל: מה המשמעות של הכיתוב 'שדי' על חלק מבתי המזוזה או 'ש' על אחרים.

באתר תוכלו למצוא המלצות לגבי המחיר של המזוזות וגם לגבי החומר הרצוי. יש שם הדרכה מאד ברורה לגבי החדרים בהם נדרשת מזוזה ואילו בהם קביעתה אסורה. באתר הזה נוכל ללמוד על כשרות של קלף המזוזה, במה היא תלויה ומדוע חשוב לבצע בדיקות תקופתיות על מנת לשמור עליה.

עוד למדנו מהמידע באתר על ההבדל בין מזוזה בנוסח אשכנזי לכזאת בנוסח ספרדי. למדנו שאין מניעה להשתמש בכל אחד מהנוסחים ולמי שאין העדפה או מנהג אבות, ישתמש בנוסח הספרדי.

הבלוג העשיר באתר מספק מידע מפורט ביותר על כל תהליך כתיבת הקלף על ידי סופר הסת"ם. אנחנו ממליצים על מאמרי הבלוג הללו אפילו ללא קשר לרכישת מזוזה. הם פשוט מעניינים לכל יהודי באשר הוא.

רכישת מזוזה איכותית

היחוד של אות והדר כעסק למכירת מוצרי סת"ם ומזוזות בפרט, הוא השילוב שהם מביאים לשוק. זהו שילוב בין ניסיון עשיר והיכרות עם כל פרט ופרט בתהליך כתיבת הקלף, ייצור בתי המזוזה, ההתקנה שלהן על פי ההלכה ועוד רבים אחרים. כל זאת משולב עם הכלים הכי מתקדמים להנגשת מידע ברשת. השילוב הזה יותר אתר ייחודי אשר מאפשר רכישת מזוזות דרך האינטרנט ללא צורך לכתת רגליים בין חנויות ותוך ביטחון מוחלט שהמוצר הסופי יהיה מתאים והכי חשוב – עומד בכל דרישות הכשרות.

סגירת תפריט