מכונות הסרת השיער המומלצות ביותר ב-2021

מכונות הסרת השיער המומלצות ביותר ב-2021

בעבר, תחום הסרת השיער היה כזה ששמור בעיקר לנשים. כיום, נשים וגברים כאחד מבקשים להיפטר משיער הגוף המיותר שפוגם במראה האסתטי והנקי וככל שעוברות השנים נראה כי הטכנולוגיות השונות להסרת שיער רק הולכות ומשתכללות. ישנן לא מעט שיטות שונות להסרת שיער ומייד נעבור בקצרה על כמה מהדרכים העיקריות לעשות זאת, אך נראה כי עם הזמן הפופולריות של הסרת שיער באמצעות מכשירים חשמליים ייעודיים הולכת וגוברת. יחד עם זאת נראה כי נשים וגברים רבים לא יודעים באיזו מכונה לבחור ולא ממש מכירים את הפרמטרים השונים שחשוב לשים אליהם לב בתהליך הזה ולכן אנו רוצים לעשות סדר בדברים ולתת סקירה קצרה עם כל מכונות הסרת השיער ששווה להכיר נכון לשנת 2021. אבל קודם כמו שהבטחנו, מעבר קצר על השיטות המוכרות להסרת שיער.

שיטות להסרת שיער

אם אתם רוצים להיפטר משיער הגוף המיותר, יש כמה שיטות כדי לעשות את זה. אלו הן המרכזיות שבהן:

הסרת שיער בשעווה

השיטה הישנה והמוכרת הכוללת שעווה חמה ורצועות נייר. מי שאי פעם הסיר שיער באופן הזה יודע שלא מדובר בפיקניק וזה אפילו די כואב ומציק. כמו כן השיער כמובן גדל כפי שהיה וצריך לחזור על הפעולה.

גילוח

עוד שיטה מוכרת ופשוטה להסרת שיער. כאן השיער יגדל עבה וסמיך יותר ועל כן זה לא פתרון טוב כל כך.

הסרת שיער במכון יופי

מגוון רחב של שיטות עם מכשירי לייזר ואפילציה מסוגים שונים.

מכונות הסרת השיער המומלצות ביותר ב-2021

מכשירים חשמליים ביתיים

השיטה שצוברת פופולריות רבה בשנים האחרונות. בואו נעבור על המכשירים המומלצים ל-2021.

בראון silk epil 9 9-538

מכשיר יעיל וחזק במיוחד ולאחר השימוש לוקח לשיער הרבה מאד זמן לצמוח בחזרה. ניתן להשתמש בו גם במקלחת והוא מגיע עם סוללה נטענת ולא פחות מארבעים פינצטות להסרת שיער. המכשיר הזה יחסית יקר למכשירים אחרים ומשתמשים דיווח על כאב קל במקומות רגישים, אבל בסך הכולל מדובר במכשיר מעולה.

בראון silk epil 3-3270

מדובר על מכונה קומפקטית יחסית, מה שמאפשר נוחות בטיולים ויציאות מהבית. היא מגיעה עם שלושה ראשים שונים כך שניתן להתאים את הגילוח לכל אזור בגוף. חשוב לשים לב שבניגוד למכשיר הקודם המכונה הזו לא עמידה במים והיא מחייבת חיבור חוטי בעת השימוש.

פיליפס סטינל אדבנסד

כאן מדובר במכשיר הסרת שיער מעולה לאזורים רגישים עם שימוש עדין ללא כאבים כלל באף שלב. היא מגיעה בעיצוב יוקרתי ומאפשרת אחיזה נוחה במיוחד וטובה גם בהסרה של שיערות קצרות. המכונה הזו עמידה במים ולכן ניתן להשתמש בה גם במקלחת וניתן לבחור באחת מתוך שתי מהירויות שימוש שונות.

פנסוניק ESED90P503

כאן מדובר על מכונה מושלמת למי שצריך להסיר שיער מכמה מקומות בגוף. נראה כי המכשיר הזה הוא מאד ורסטילי ומאפשר כמה וכמה שימושים אם כי איננו מקצועי במקומות ספציפיים כמו מכונות אחרות. לצורך השימוש המגוון המכשיר מגיע עם שישה ראשים שונים והוא מצויד בסוללה חזקה במיוחד לשימוש אלחוטי. העיצוב נוח ועדין וניתן להשתמש גם במקלחת.

פיליפס HP6420

מי שמסיר שיער בעיקר מהידיים ובית השחי ככל הנראה ייהנה הכי הרבה מהמכונה הזו. המחיר שלה הוא זול יחסית והעיצוב פשוט עם ראש צר שמתאים במיוחד לידיים ולאזור בית השחי, שם גם העבודה היא הכי טובה ויעילה.

מקווים שהצלחנו לעזור – אם אתם מחפשים מכונות איכותיות להסרת שיער אנו בהחלט ממליצים לנסות את אחת מאלו – המצטיינות של שנת 2021.

סגירת תפריט