מצלמת גו פרו מומלצת – המדריך לבחירת מצלמת האקסטרים הפופולרית בעולם

מצלמת גו פרו מומלצת – המדריך לבחירת מצלמת האקסטרים הפופולרית בעולם

GoPro הוא ללא ספק אחד השמות הבולטים ביותר בתחום צילומי האקסטרים, אם לא הבולט מכולם. כך כדאי לגשת לבחירה חכמה, מבין דגמי גו פרו השונים:

לרכוש ממקור אמין

מכשיר טכנולוגי משוכלל מסוג זה, חשוב לרכוש ממקור אמין ואיכותי. וודאי כאשר הוא מיועד לשימוש בפעילויות אקסטרים. חברת רונלייט היא יבואן רשמי של מצלמות גו פרו בישראל והיא מקור אידיאלי לרכישה כזו. רונלייט היא חנות מומלצת, גם מהיותה יבואנית רשמית של המוצר וגם לאור ניסיונה המצטבר והרב עם מצלמות אלה.

התאמה למטרות

בסופו של דבר, מצלמה מסוג זה נרכשת למטרות מיוחדות, בדרך כלל במסגרת מה שמכונה ספורט אקסטרים. זו איננה מצלמה רגילה. אם כבר משקיעים ברכישה כזו, כדאי אמנם לקחת בחשבון גם שימוש בה למטרות רגילות. אך בכל מקרה, השיקול הראשוני, כדאי שיהיה ההתאמה למטרות המיוחדות. כך שאם אתם מתכוונים להשתמש בה למשל מתחת למים, משמעותית העמידות בפני נוזלים. ישנה עמידות בסיסית כזו לכל הדגמים של גו פרו, אבל צלילה עם המצלמה הוא עניין אחר וכאן צריך לשים לב לעומק שעד אליו היא אמורה להחזיק מעמד ולשמור על האטימה. הדבר עשוי להתבטא גם בתכונות אחרות של המצלמה, דוגמת עמידות בפני זעזועים.

זמינות תוספים

מלבד התאמת המצלמה עצמה למטרותיכם המיוחדות, קחו בחשבון בבחירת דגם, גם את זמינות התוספים השימושיים למיניהם. זה יכול להיות סוללות, כיסויי צלילה, מצופים, ידיות אחיזה, תושבות וואקום, רצועת זרוע, שלט, מוט סלפי, רתמת חזה ועוד. הכול, בהתאם לסוג הפעילות (או הפעילויות) אשר עבורו רוכשים אותה.

נוחות שימוש

בשימוש במצלמה למטרות צילום פעילויות אקסטרים, רוצים שהידיים תהיינה פנויות ככל הניתן. כך שנוחות וקלות השימוש משמעותיות מאוד. מעשית, כדאי בהקשר זה לשים לב לנקודות כמו ממדי המצלמה ומשקלה. מצלמות אקסטרים אמנם נוחות במיוחד לשימושי אקסטרים, אבל גם בין דגמי הגו פרו השונים יש מבחינה זו הבדלים. בכל מקרה, זה הוא נושא אישי, שתלוי בהעדפות אישיות ובאופי הפעילות המיוחד שלכם. שורה תחתונה: וודאו שזה נוח ועובד עבורכם.

מצלמת גו פרו מומלצת - המדריך לבחירת מצלמת האקסטרים הפופולרית בעולם

מחיר

מצלמות גו פרו מספקות תמורה מצוינת ביחס לעלותן. למעשה, הן מאפשרות לאדם ממוצע, להשיג יכולות צילום שהיו עד לא מזמן יקרות למדי ורק בשימוש מקצוענים. עם זאת, רוב רוכשי המצלמות צריכים לקחת בחשבון גם את היבט המחיר.

מה הכי מומלץ

אם ניגש כעת להמלצות, ניתן לומר שדגם HERO 9 BLACK מהווה הימור בטוח. זה הוא הדגם האחרון, החדש למדי, של סדרת HERO הבולטת. דגם זה מסוגל לצלם ברזולוציה של עד 5K, תודות לחיישן MP23.6. הוא גם מאפשר להוסיף פילטרים, תודות לכך שהעדשה ניתנת להסרה. HERO 9 BLACK מחדש עם צג קדמי קטן אשר מסייע לצילום עצמי (באמצעות מתן תצוגה מוקדמת) ויכולת שידור חי. למעשה, התכונות המעניינות של מצלמה זו רבות מאוד וכדאי להתעמק בכך בנפרד.

GoPro MAX היא בחירה מצוינת נוספת. זה הוא קו מוצרים בולט, שידוע במיוחד למטרת צילום ב-360 מעלות. עם זאת, היא שימושית גם למטרות אחרות, בין אם זה כמצלמת אקסטרים רגילה או עבור בלוגרים. GoPro MAX כוללת צג מובנה, אשר מקל לבצע כיוונים שונים וגם לראות מה בדיוק העדשה קולטת.

לסיכום

עם מוצרים ברמה של גו פרו, אין ספק כי כל בחירה תספק לכם מצלמת אקסטרים איכותית. מה שנשאר לכם לעשות, זה לבחור את זו שמתאימה לכם ביותר.

סגירת תפריט