הוצאת ויזה להודו: אפשר לעשות את זה באינטרנט!

הוצאת ויזה להודו: אפשר לעשות את זה באינטרנט!

במקום להמתין זמן רב בש.מ אשרות, ניתן כיום להוציא ויזה להודו דרך האינטרנט באופן קל, פשוט ואפילו זול יותר. כל הפרטים אודות התהליך – במדריך הבא.

נוסעים להודו? זה הזמן להוציא ויזה באופן קל ופשוט

זה לא סוד שהודו נחשבת לאחד היעדים הנחשקים ביותר בעולם, ולא בכדי. מדי שנה מגיעים לתת היבשת עשרות אלפי מטיילים, וגם לא מעט ישראלים. עם זאת, ממשלת הודו מגבילה את זמן השהות במדינה לתיירים כמו גם אנשי עסקים ובהתאם לכך דורשת להוציא ויזה אותה נדרש להציג עוד לפני העלייה למטוס. אם בעבר הלא רחוק נדרש היה לגשת לש.מ אשרות לצורך הוצאת ויזה, כיום ניתן להוציא ויזה להודו דרך האינטרנט באופן קל ופשוט. מדובר בוויזה אלקטרונית אשר תקפה ל 365 יום, אולם היא מאפשרת שהייה רצופה של עד ל 90 יום. לאחר מכן נדרש לצאת מהמדינה, ולחזור דרך טיסה או שייט בלבד. מדובר במדיניות חדשה של ממשלת הודו המאפשרת להיכנס להודו ללא הגבלה במהלך פרק הזמן הזה, ללא צורך בתקופת המתנה ממושכת. לחצו כאן לצורך הנפקת ויזה אלקטרונית, ובכך תוכלו לעבור את התהליך באופן קל, פשוט ואפילו מהיר.

מה חשוב לדעת לגבי הליך הוצאת ויזה באינטרנט?

על מנת להנפיק ויזה להודו צריך למלא טופס עם הפרטים האישיים כמו גם לצרף תמונת פספורט עדכנית. באינטרנט ניתן למלא את הטופס בעברית ולקבל שירות (בתוספת תשלום) של תרגום הטופס. חשוב למלא את הטופס בצורה מדויקת, ובמידת הצורך להסתכל על טופס לדוגמה כך שתוכלו להימנע מטעויות שיגרמו לעיכוב בקבלת הוויזה או אפילו דחייה. במידה ואתם מתכננים להגיע במסגרת עסקים בהודו, יש לציין זאת במעמד מילוי הטופס. שימו לב כי עיתונאים ואנשי מדיה אינם יכולים להוציא ויזה אלקטרונית אלא רק דרך הדרכון, כחלק מדרישות של ממשלת הודו. לאחר מילוי הפרטים בטופס בנוסף לצירוף תמונה מעודכנת תקבלו את הוויזה ישירות למייל שלכם בפרק זמן קצר, לעיתים בתוך 48 שעות. שימו לב כי לאחר קבלת הוויזה האלקטרונית אתם צריכים להדפיס אותה בשל העובדה כי בחלק מהמקרים מחלקת ההגירה במדינה בודקת את הוויזות עוד בכניסה לנמל התעופה. לכן, רצוי לפני הטיסה שלכם להדפיס כמו גם לשמור את הוויזה בתיבת המייל כך שתוכלו להציג אותה באופן נגיש.

הוצאת ויזה להודו: אפשר לעשות את זה באינטרנט!

עלות מוזלת

היתרון העצום של הוצאת ויזה להודו דרך האינטרנט נוגע לא רק בהיבט של נוחות אלא גם של מחיר. בעקבות ההקלות מצד ממשלת הודו ניתן להוציא ויזה אלקטרונית באופן מוזל יותר מאשר קבלת ויזה דרך הדרכון, ועל כן מדובר במהלך שהוביל לזינוק במספר הישראלים שהחליטו לטוס להודו, בין אם מדובר במטרות תיירותיות או לעסקים.

רגע לפני הטיסה – מה חשוב לדעת?

כאמור, השהות בהודו מוגבלת בזמן ולאחר 90 יום נדרש לצאת ולחזור דרך היבשה או דרך הים. רשויות ההגירה במדינה לא רואות בעין יפה תיירים או אנשי עסקים שמנסים להישאר במדינה מעבר לזמן המצוין בויזה, ועל כן יש למלא את הפרטים בצורה מלאה וכן להקפיד לצאת מהמדינה בפרק הזמן הקבוע – עד 90 יום. לסיכום, האפשרות של הוצאת ויזה להודו דרך האינטרנט מהווה פתרון אידיאלי המאפשר לבצע את ההליך באופן קל ופשוט ומבלי לצאת מהבית. עשרות אלפי ישראלים כבר הוציאו את הוויזה דרך האינטרנט, ולכן כל שנותר לכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברה מקצועית המתמחה בתחום לצורך קבלת הוויזה ובהתאם לכך ביקור בתת היבשת המרתקת והבלתי נשכחת הזו.

סגירת תפריט