מביעים הערכה: 5 רעיונות למתנות ממותגות שישמחו את העובדים שלכם!

מביעים הערכה: 5 רעיונות למתנות ממותגות שישמחו את העובדים שלכם!

זה לא סוד שאחד מהדברים הכי האהובים על כולנו הוא מתנות – זו דרך נפלאה להראות לעובדים שלכם שאתם חושבים עליהם, מוקירים ומעריכים את העבודה הקשה שהם עושים. יש כל כך הרבה אופציות למתנות ממותגות שישמחו את העובדים שלכם, אז בשביל לעשות לכם סדר בבלגן בחרנו 5 רעיונות מקסימים למתנות ממותגות שיסייעו לכם בשימור העובדים הנהדרים שלכם!

תיק לעובד – כי תיק זו מתנה שתמיד כיף לקבל

יש מגוון רחב של סוגי תיקים שתוכלו להעניק לעובדים שלכם כצ'ופר – תיק למחשב, תיק אופנתי או אפילו פאוץ'. לא משנה באיזה תיק לעובד תבחרו, הכי חשוב שתחשבו על הצרכים של העובדים שלכם לפני שאתם רוכשים את התיק. למשל, אם העובדים שלכם אוהבים לעבוד מחוץ למשרד, תיק למחשב יכול להיות מתנה מדויקת – כך הם יכולים לקחת את העבודה איתם לכל מקום.

בקבוק תרמי – מתנה בריאותית ושימושית

שתיית נוזלים חשובה מאוד לבריאות של העובדים שלכם, וזו עובדה. בקבוק תרמי יסייע להם לשתות הרבה, בין אם זה שתייה קרה או חמה – כך תקבלו עובדים בריאים, אנרגטיים והכי חשוב – מאושרים. אנחנו ממליצים לבחור בקבוק תרמי מעוצב וממותג, שיגרום לעובדים שלכם לרצות לקחת אותו לכל מקום, כך אין סיכוי שהעובדים שלכם ישכחו לשתות.

שעון מעורר בעיצוב מעניין – ככה אף עובד לא יאחר בבוקר

שעון מעורר הוא מתנה יצירתית מאוד, שתיטיב גם עימכם, המנהלים. ככה תדאגו שכולם יגיעו בזמן בבוקר. בחרו בשעון מעורר בעיצוב מגניב, שיגרום לעובדים שלכם לרצות להניח אותו בשידה ליד המיטה כאקססורי, ואז תהרגו שני ציפורים במכה אחת – עובדים שאוהבים את המתנה שהענקתם להם מצד אחד, ועובדים דייקנים מצד שני.

אוזניות – לריכוז ועמידה ביעדים

האזנה למוזיקה בעת העבודה תסייע לעובדים שלכם להתרכז בעבודה שלהם ולהגיע ליעדים. כך העובדים שלכם פחות יסתובבו במסדרונות ויקשקשו עם קולגות, כי אין דבר יותר כיפי מאשר להאזין למוזיקה טובה באיכות מצוינת! כמו כן, תוכלו לפנק אותם באוזניות ממותגות, שיזכרו אתכם לטובה גם כשהם לא בעבודה.

לאנץ' בוקס – שתמיד יהיה לעובדים שלכם משהו לנשנש

קופסת אוכל איכותית תשאיר את העובדים שלהם שבעים, מרוכזים ומאושרים – כי אף אחד מאיתנו לא יכול להגיע ליעדים שלו כשהוא מורעב. תוכלו למצוא באתר שלנו קופסת אוכל בעיצוב אומנותי, הכוללת מחיצה פנימית שניתן לשלוף, והיא גם שומרת על טריות האוכל! בנוסף, ניתן להקפיא את קופסת הפלא, והיא אף בטוחה לשימוש במיקרוגל – זו בהחלט מתנה שכל עובד היה שמח לקבל.

כדור ישיבה ארגונומי – כי חייב לזוז קצת במהלך היום

אורח חיים ישבני הוא דבר שלילי, ואם העובדים שלכם יושבים כל היום מאחורי מחשב ולא ממש זזים – כדור ישיבה ארגונומי זה רעיון נפלא עבורם! כך הם יוכלו לזוז מהמשרד, במהלך היום כשיימאס לכם מהישיבה הממושכת. מדובר בכדורים קלילים ונוחים, ממש כמו כיסא מרופד. העובדים שם יוכלו לשבת עליהם, לקפוץ, להתנדנד ואפילו להתאמן – בקיצור מדובר במתנה המושלמת עבור עובדים שיושבים רוב שעות היממה.

לסיכום

העניקו לעובדים שלכם מתנה שאתם הייתם רוצים לקבל! חשוב שתהיה מחשבה אמיתית מאחורי המתנות שאתם בוחרים – כך העובדים שלכם ירגישו בהשקעה שלכם לשמח אותם! והאמינו לנו, שכל עובד ישמח לקבל מתנה שווה ויצירתית מכם. אנחנו נשמח לסייע לכם לבחור לעובדים שלכם מתנות ממותגות, פרקטיות, יפות ובלתי נשכחות, ואנחנו בטוחים שככה תראו לעובדים המקסימים שלכם שאתם חושבים עליהם ועל הצרכים שלהם.

סגירת תפריט