מעצבים את הבית? אין סיבה שתצאו ממנו! באתר House Design תוכלו לבחור רהיטים בלחיצת כפתור

מעצבים את הבית? אין סיבה שתצאו ממנו! באתר House Design תוכלו לבחור רהיטים בלחיצת כפתור

עולם הצרכנות חווה שינויים משמעותיים מאוד בשנים האחרונות, לא מעט בזכות חברות מובילות אשר מצליחות לחולל מהפכה בכל הקשור לביצוע של רכישות – החל מבגדים ומוצרי קוסמטיקה ועד לתחום הרהיטים. אם עד לפני מספר שנים ספורות התרגלתם להגיע לחנות הפיזית בשביל לעצב את הבית, כיום אפשר לבצע תהליך רכישה אידיאלי המתבצע מהספה ובלחיצת כפתור, כל זאת דרך אתר House Design. מה הופך אותו לאתר מוביל בתחומו? כל הפרטים בכתבה.

House Design – ככה מרהטים היום את הבית

לאור ההבנה כי הצרכנים מבקשים לבצע את הרכישות דרך האינטרנט, החליטו מנהלי חנות הריהוט המובילה House Design שלה שני סניפים פיזיים בארץ להקים פלטפורמה אינטרנטית אשר מאפשרת לכל לקוח, לרהט את הבית, ואף לאתר פריטים ספציפיים כמו למשל ארונות, בלחיצת כפתור. למעשה, דרך האתר הזה ניתן לבצע רכישה של כל סוגי הארונות לצד מיטות, מערכות ישיבה, מזרונים ואפילו אקססוריז לבית. מדובר בפתרון מצוין אשר מאפשר לכם לא רק לרהט את הבית ואת החדרים בסטייל, אלא גם לקבל לכל אורך הדרך שירות אישי הניתן דרך נציגי השירות של האתר. כמי שרואים בחוויית הלקוח כחלק מהותי מאוד מתמהיל השירות, תוכלו להיות רגועים כי אתן משקיעים את כספכם בחוכמה ומקבלים בתמורה מענה המגיע ליד ביטוי גם בחיסכון משמעותי בזמן וכסף אבל גם ליצירה של מענה המגיע לידי ביטוי במסגרת של רכישת ריהוט איכותי ועמיד לשנים.

מדובר בהזדמנות מעולה לבחור רהיטים בלחיצת כפתור ואף לקבל אותן במשלוח מהיר עד הבית, כאשר החנות מעניקה לכל לקוח את היכולת לקבל את המוצרים עד לפתח הבית, כל זאת בזכות שירות משלוחים מהיר ומיומן אשר מקפיד על תודעת שירות גבוהה לצד מתן אחריות מלאה בגין הרכישה.

 

 

לעצב את הבית מעולם לא היה קל יותר!

חנות הריהוט House Design מהווה דרך מצוינת ליצירה של מענה המגיע לידי ביטוי ביכולת שלכם לעצב את הבית בסטייל, ואף לנהוג כצרכנים חכמים. הישראלים קונים בהמוניהם דרך האונליין ועל כן מדובר בהזדמנות מעולה בעבורכם להפוך לצרכנים נבונים אשר מבצעים את הרכישות דרך האתר, ולא דרך החנות הפיזית. כל מה שצריך לעשות הוא לשבת בנוחות בבית ולשוטט בין הקטגוריות באתר, כאשר לאחר שהכנסתם את הריהוט לעגלה הווירטואלית יתבצע תשלום מאובטח תקבלו את המשלוח עד הבית. לפני שאתם ממהרים לבצע רכישה, רצוי למדוד היטב את החדר שאותו אתם רוצים לעצב, ובהתאם לגודל החדר כמו גם לטעם האסתטי שלכם ליצור בסופו של דבר תהליך רכישה אשר מאפשר לכם לעצב ולנצל באופן מלא את השטח לטובת עיצוב מוצלח.

משדרגים את הבית בלחיצת כפתור

עולם עיצוב הפנים הוא עולם מרתק שכל הזמן הולך ומתפתח. כעת גם לכם יש את הזדמנות להוביל להפוך בעצמכם למעצבי פנים, כל זאת מבלי לצאת מהבית. אם אתם מתלבטים לגבי העיצוב הנבחר, אפשר ואף רצוי להקים לוח השראה באמצעות שיטוט ברשתות החברתיות כמו גם במגזינים של חברות לעיצוב פנים, כל זאת מתוך מטרה להוביל בסופו דבר ליצירה של עיצוב מוצלח שגם בעוד מספר שנים ייראה נפלא.

לסיכום

הזמנה של רהיטים דרך החנות של האוס דייזין מהווה דרך מצוינת לחסוך זמן ומאמץ ואף להשקיע את הכסף בחוכמה, וזאת בעקבות שירות אישי המבוסס על יחס אישי בעבור כל לקוח לצד מתן אחריות מלאה בגין הרכישה. מתלבטים לגבי רהיטים כמו למשל ארונות? זה הזמן להיכנס לאתר, להתייעץ עם נציגי השירות ולקבל את המענה לו אתם זקוקים לטובת יצירה של עיצוב מוצלח.

סגירת תפריט