עושים מצווה אונליין: כיום אפשר לתרום תרומות ומעשרות גם בדיגיטל

עושים מצווה אונליין: כיום אפשר לתרום תרומות ומעשרות גם בדיגיטל

היכולת לתרום לאחר באמצעות מתן של סיוע כספי היא בעלת השפעה חיובית לא רק על התחושה האישית, אלא גם אקט אלטרואיסטי שבמסגרתו אתם כאזרחים פרטיים או כבעלי חברות וארגונים תומכים במטרות של עמותות אשר רוצות לעשות טוב לאחר, וזאת באמצעות קידום של מטרות חברתיות. אם עד לפני מספר שנים תרומה כמו גם מעשר הייתה מתבצעת באמצעות תשלום טלפוני או הגעה פיזית לעמותה, כיום ניתן לבצע את התהליך באופן קל ופשוט. כיצד? כל הפרטים, בכתבה הבאה.

רוצים לעשות מצווה ולתרום כספים כמו גם מעשרות? כך תוכלו לעשות זאת בשקיפות מלאה

תרומה לאחר היא מצווה ביהדות ובעלת סגולות רוחניות עצומות, בייחוד על רקע ההבנה כי תרומה היא בעלת השפעה חיובית על החיים של בני אדם, ארגונים ואפילו קהילות שלמות אשר נתמכות באמצעות מתן של תרומה המתבצעת בסתר. השאלה מה זה תרומות ומעשרות היא שאלה נפוצה מאוד, בייחוד על רקע הרצון העז של עם ישראל לתרום ולסייע. מעשר הוא למעשה נוהג יהודי שבמסגרתו נהוג להפריש כעשירים מהרווחים הכספיים, לטובת צדקה. האדם אשר מעניק את המעשר אינו מצפה לתרומה וזאת מתוך הבנה כי מדובר בסגולה רוחנית עוצמתית שבמסגרתה ניתן לקבל ברכה לפרנסה טובה, בריאות ועוד. עם ישראל ידוע בתור היותו עם חם ואוהד ועל כן היכולת לתרום מעשר לטובת ארגונים ועמותות, ואם גם אתם רוצים לתרום מכספכם, חשוב שתדעו כי כיום יש פלטפורמה מרכזית אשר מאפשרת לכם לבצע את ההליך של תרומות ומעשרות דרך פלטפורמה דיגיטלית, כמו הפלטפורמה של אתר Jgive.

מדובר בפלטפורמה אינטרנטית חדשנית אשר מאפשרת לציבור הרחב לתרום לעמותות רשומות באמצעות מערכת ממוחשבת שבמסגרתה תוכלו להיות בטוחים כי כל הכסף מועבר לעמותה או לפרויקט, כל זאת בשקיפות מלאה ותוך שימת דגש על ניהול של מערך תרומות ומעשרות המתבצע דרך האזור האישי. היתרון נובע הן בשל היכולת לבצע תרומה ומעשרות אונליין ובשקיפות מלאה, והן בשל אזור אישי שבו אפשר להוציא קבלות, ולהזדכות עליהן במס בתום שנת המס. מדובר בהזדמנות נהדרת בעבורכם להצטרף לעשייה החברתית, ולתרום בעבור מי שזקוק לכך.

 

 

תרומה – כך תוכלו להעביר את הכסף למטרה טובה

תרומה יכולה להגיע לידי ביטוי במגוון רחב של דרכים, החל מתרומה כספית ועד עשייה פיזית כמו למשל חלוקה של משלוחי אוכל או בגדים משומשים בעבור ארגונים, עמותות כמו גם בתי חולים. דרך הפלטפורמה של אתר Jgive תוכלו לנהל את מערך התרומות הכספיות בקלות ובמהירות, כאשר כל מה שצריך לעשות הוא לחפש בשורת החיפוש את העמותה או הפרויקט ולאחר בחירת היעד, תוכלו לקבל מידע אודות היקף הפעילות והמטרות של העמותה, כל זאת מתוך מטרה לקבל את מלוא המידע שבו תוכלו  להשתמש לטובת מתן של תרומה ומעשר, בהתאם למסגרת התקציב וליכולת האישית שלכם. מדובר בהזדמנות נהדרת להעביר את הכסף שלכם למטרה טובה, ובכך לתמוך בפעילותן של עמותות הפועלות למען יצירה של שינוי חיובי בחברה הישראלית.

לסיכום

תרומה ומעשר דיגיטלי הוא בעל משמעות בעבור קהל התורמים, וזאת בשל היכולת לנצל את האתר של Jgive לטובת ביצוע של תרומות המתבצעות בשקיפות מלאה, ותוך שימת דגש על העברת מלוא סכום התרומה לעמותה או לפרויקט בו אתם רוצים לתמוך. בכך, תוכלו להצטרף לאלפי תורמים אשר כבר הצטרפו לפלטפורמה הזו, ומנהלים את התהליך באופן נגיש ועם יכולת לנצל את האתר לטובת עשיית טוב לאחר, ומתן צדקה.

סגירת תפריט