חדש ומשודרג: האתר החדש של קולגן פלוס מציע חוויה משופרת ללקוחות

חדש ומשודרג: האתר החדש של קולגן פלוס מציע חוויה משופרת ללקוחות

דפוסי הצריכה דרך הפלטפורמות הדיגיטליות נמצאות במגמת זינוק משמעותית, וזאת בשל צורך הולך וגובר מצד צרכנים ולוקחות לקבל שירות אישי ומקצועי דרך אתרים מקצועיים, בניגוד לחנות הפיזית. למעשה, אתרי האינטרנט כפי שהכרנו עד לפני  מספר שנים השתנו ללא הכר, לא מעט בשל הבנה של חברות כי חווית הגלישה באתר היא פרמטר חשוב מאוד עליו יש לשים דגש לטובת יצירת חוויה חיובית שבסופה הצרכן יקבל לא רק מוצר אותו הוא רוצה לרכוש אלא גם מידע בעל ערך מוסף.

אתר שאליו ניתן להפנות זרקור בהקשר הזה הוא קולגן פלוס. אתר החברה מהווה דוגמה מצוינת לחברה שהצליחה להקים מחדש את האתר ולשדרג אותו באופן משמעותי, וזאת באמצעות מספר פעולות. החברה, שמתמחה בייצור ושיווק של אבקת קולגן נחשבת לחברה מובילה בתחומה אשר הצליחה להבין לעומק את צרכי הלקוח, באמצעות השקעה באתר הרשמי. כיצד היא עשתה זאת? להלן סקירה מיוחדת:

עיצוב ייחודי המזוהה עם ערכי המותג

בעידן שבו כל גולש נכנס לעשרות אם לא מאות אתרים בכל חודש, היכולת של אתר לבלוט הוא משמעותי מאוד. על כן, אתר חברת קולגן שם דגש משמעותי על תהליך עיצוב חדשני שנותן דגש רב לשפה עיצובית ברורה והעברת מסרים באמצעות הקפדה על הפרטים הקטנים. עיצוב ייחודי הכולל בין היתר שימוש בצבעים בהירים לצד צבעים חזקים כמו זהב מעניקים לגולש חווית גלישה משופרת כמו גם אלגנטית מאוד.

חלוקה לקטגוריות

אתר שמציע בצורה נכונה את המוצרים שלו הוא אתר שיכול לספק ללקוחות נגישות מלאה, כחלק ממטרה לספק בעבורו את המוצר לו הוא זקוק. על כן, באתר החדש של החברה ניתן דגש משמעותי על חלוקה לקטגוריות המוצגות בעמוד הבית: קוסמטיקה, תוספי תזונה, ספורטאים וכן עמודה ליצירת קשר, אליה נתייחס בהמשך. החלוקה הברורה לקטגוריות מאפשרת לכל לקוח להגיע באופן מהיר למוצרים אותם הוא מחפש, ואף לקבל מידע אודות כל מוצר באופן פשוט ומהיר.

חדש ומשודרג: האתר החדש של קולגן פלוס מציע חוויה משופרת ללקוחות

בלוג עדכני בנושאים חמים

הלקוחות באתרי האינטרנט אינם מחפשים רק מוצרים אלא גם  לקבל ערך מוסף, ועל כן באתר החדש של החברה ניתן לקרוא מגוון רחב של מאמרים ומדריכים המוצגים בבלוג. היכולת לספק ללקוח את המידע באופן שמשפיע מאוד על חווית הרכישה, בזכות היכולת לקבלת מידע אודות המוצרים כמו גם השימושים השונים של הקולגן. נציגי האתר מקפידים להעלות באופן קבוע תכנים חדשים לאתר החדש ועל כן ניתן לומר כי מדובר בפעולה בעלת אפקט משמעותי ואפקטיבי מאוד לטובת שיפור חווית הרכישה כמו גם השהות באתר.

יצירת קשר ואודות

אחד החששות המשמעותיים ביותר של רוכשים באינטרנט נובע מתוך החשש שלא לקבל את המוצר אותו הזמינו. בשל כך באתר החדש של החברה ניתן לפנות לנציגי האתר הן דרך מספר טלפון והן דרך צ'ט מקוון שהפך לחלק בלתי נפרד מהתרבות הצרכנית של רכישות באינטרנט. אתרים שאין להם דרכי התקשרות ברורות ושקופות עלולים למצוא את עצמם בתחתית הדירוג של ענקית החיפוש גוגל כמו גם לאבד לקוחות, ועל כן היכולת להציג את פרטי ההתקשרות באופן ברור לצד קבלת רקע על פעילות החברה בדף האודות הוא המפתח ליצירה של חווית גלישה משופרת – כך שכל גולש יכול לדעת בדיוק מהי זהות החברה ממנה הוא עתיד לבצע את הרכישה, כחלק מהבנה של החברה כי נדרש לספק ללקוח וודאות מוחלטת לגבי היכולת לפנות בשאלות או התייעצות לגבי ביצוע הרכישה.

לסיכום, האתר החדש והמשודרג של אתר קולגן פלוס מהווה דוגמה מצוינת לאתר אינטרנט אשר מצליח לספק ללקוח מכלול שלם של מידע, נגישות וזיהוי עם ערכי החברה דרך השקעה וחשיבה על הפרטים הקטנים שהופכים בסופו של דבר את חווית הרכישה למשופרת ונגישה יותר.

סגירת תפריט