לא בטוחים איך להתחיל תביעת ביטוח רכב? יש אתר שיכול לעזור לכם

לא בטוחים איך להתחיל תביעת ביטוח רכב? יש אתר שיכול לעזור לכם

כולנו מכירים את ביטוח החובה לרכב הפרטי שלנו, עליו אנחנו משלמים מדי שנה סכומים משתנים בהתאם לפרמטרים השונים, ומרביתנו גם בוחרים ללכת על ביטוח מקיף בנוסף, או לכל הפחות ביטוח צד ג'. נראה שאנחנו עושים את זה באופן אוטומטי כמעט, וברגע האמת במקרים של תאונות או גניבות, אין לנו מושג ממש מה צריך לעשות. אומרים שדי לצרה בשעתה וזה נכון בהרבה מאד מקרים, אבל כאן דווקא חשוב מאד להכיר את הצעדים הבסיסיים לפחות, על מנת שברגע האמת תוכלו לדעת איך להתנהל בצורה נכונה ותקבלו את מה שמגיע לכם. הרשת מלאה במידע סותר שחלקים גדולים ממנו בכלל לא נכונים, וחברות הביטוח לא יתנו לכם ככל הנראה את התמונה המלאה ובאופן כללי לא ישתפו יותר מדי פעולה כשתרצו לתבוע אותם, ולכן חשוב למצוא את מקורות המידע המהימנים ביותר שיעזרו לכם להבין בדיוק איך להתנהל בנקודה הזאת. אנחנו רוצים להכיר לכם את אתר Rlaw, בו תוכלו למצוא את כל המידע שאתם צריכים בנושא.

להכיר את עולם התביעות

אנחנו מדברים כאן אומנם על ביטוח רכב, אבל חשוב להבין שהקושי לתבוע את חברות הביטוח תקף בכל מקרה, וזה לא משנה אם מדובר על ביטוח דירה שעשיתם לאחר רכישת נכס, ביטוח אובדן כושר עבודה לאחר שחלילה עברתם תאונה ואתם רוצים לקבל פיצויים או בכלל ביטוח חיים. חברות הביטוח יעשו הכל על מנת למזער את חלקם בתשלום, ואם לא עובדים מולן בצורה נכונה, אפשר בהחלט להגיע למצב שאנחנו לא מקבלים שום דבר. באתר Rlaw תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים לדעת על תביעות מול חברות הביטוח, ובפרט תוכלו למצוא מידע שימושי שיסביר על תביעות ביטוח רכב. אנחנו ממליצים להיכנס ולקבל תמונה ברורה לגבי המצבים הללו, ולאחר מכן שווה לעשות את זה לגבי כל סוג ביטוח שברשותכם כיום.

למי כדאי לקבל את המידע החשוב?

כפי שאמרנו, המידע החשוב הזה הוא משהו שצריך להיות בידיים של כל מי שיש לו פוליסת ביטוח. עם זאת, אין ספק שזה קריטי אפילו יותר כאשר מדובר על בעלי רכבים שמעורבים בתאונות דרכים בתדירות גבוהה יותר. כך למשל, אם לכם בעצמכם יוצא להיות מעורבים בתאונות לפחות פעם בשנה, חשוב מאד להיכנס ולקבל את המידע (זה קריטי אפילו יותר אצלי מי שהפעיל את הביטוח מספר פעמים) ואין ספק שאנחנו ממליצים למי שמחזיק ברכב עבודה ובפרט למי שמנהל צי רכבים עם יותר מכלי תחבורה אחד, להכיר את הנושא הזה לעומק.

לא בטוחים איך להתחיל תביעת ביטוח רכב? יש אתר שיכול לעזור לכם

על רגל אחת – מה עושים לקראת תביעת ביטוח?

נגע כעת בנקודות הבסיסיות לקראת הגשת תביעה, אבל נדגיש שזה ממש על קצה המזלג וכי חשוב ללמוד את הנושא בצורה מקיפה יותר:

תיעוד והחלפת פרטים

צעד קריטי וחשוב בזמן התאונה ואם יש רכבים אחרים מעורבים חשוב להחליף פרטים עם הנהג ולקחת מספר ת.ז, מספר טלפון וכן את פרטי הביטוח שלו.

פנייה מיידית לחבר הביטוח

בשלב הבא עליכם לדווח ללא כל דיחוי על התאונה. חשוב לצרף את הפרטים המלאים וכמובן תיעוד מלא ככל הניתן של התאונה ושל הנזקים.

הסתייעות בגורמים מקצועיים

חברת הביטוח נוטה לדחות את התביעה שלכם? מומלץ לפנות לגורמים מקצועיים שבמקרים רבים יעזרו לכם לנצל את החוק לטובתכם ולקבל את מה שמגיע לכם במידה והצדק אכן לצדכם.

אל תתפשרו על הבטיחות שלכם ולמדו את נושא התביעות לעומק!

סגירת תפריט