חנות מקוונת לעסקים: השלבים בבניית אתר עסקי

חנות מקוונת לעסקים: השלבים בבניית אתר עסקי

שוקלים לפתוח חנות אונליין? זה לא ממש משנה אם אתם כבר מנהלים חנות פיזית ומוכרים מוצרים כלשהם כבר תקופה מסוימת או שמדובר באיזשהו מיזם חדש שחשבתם עליו לאחרונה, בכל מקרה כשפותחים אתר חדש, חשוב מאד לדעת לעשות את זה כמו שצריך. שלא תטעו, אם יש לכם מוצר טוב, מוטיבציה בשמיים ואתם מוכנים לעבוד קשה כדי להצליח, אין שום סיבה שבעולם שהחנות שלכם לא תשגשג. ובכל זאת, כדי להתחיל לרוץ במהירות ולא להיתקע בכל מיני נקודות בדרך, כדאי מאד לעבור עם צ'ק ליסט ולוודא שאתם על הצד הטוב ביותר. אז רגע לפני שאתם יוצאים לדרך ומתחילים את המסע הזה שנקרא מסחר אלקטרוני, הנה רשימה מזורזת אך עם זאת מפורטת ומקיפה, של השלבים שממש לא כדאי שתפספסו במהלך הדרך, ושיהיה הרבה בהצלחה!

קודם כל תכנית עסקית

גם אם יש לך מוצר מעולה ואתם ממש רואים בעיניים איך אתם הולכים פשוט להעיף אותו, חשוב מאד לבוא מוכנים עם תכנית עסקית מפורטת ויעדים מדידים שיראו לכם שאתם כל הזמן בכיוון הנכון. השלב הראשון הוא לקבל ייעוץ עסקי מקצועי ולבדוק בעזרת מומחים את ההיתכנות הכלכלית של העסק, את נקודות החוזק והתורפה במודל, את הפוטנציאל לרווח ואת גם האיומים והסיכויים להפסיד. ברגע שיש בידכם תכנית סדורה ומגובשת, אפשר בהחלט לעבור לשלבים הקונקרטיים בתהליך ולמעשה לצאת לדרך.

חנות מקוונת לעסקים השלבים בבניית אתר עסקי

אפיון ובניית אתר

אם אתם לא מנוסים בתחום הזה, עדיף בהחלט לפנות למומחים שיעזרו לכם. בשלב הזה תצטרכו לאפיין את האתר ולהחליט בדיוק אלו מדורים יהיו בו, איך הוא יראה בדיוק ומה הוא ישדר לעולם. בנוסף חשוב לערוך מחקר מילות מפתח מקיף כדי להבין איזה תוכן חשוב שיהיה בו על מנת שיקודם טוב בצורה אורגנית בגוגל. מכאן, בשלב הבנייה יש לבחור פלטפורמה טובה לבניית אתרים (אחת מהמומלצות והנוחות ביותר היא וורדפרס) ולבנות את האתר בהתאם לאפיון שבוצע קודם לכן. למען האמת מומלץ בהחלט להתייעץ עם מקדם אתרים כבר בשלב האפיון של האתר כך שהוא יוכל לתת אינפוטים חשובים על קידום יעיל בגוגל.

אחסון ודומיין

לאחר שיש בידיים שלכם אתר טוב וחזק, תצטרכו לבחור דומיין שזוהי למעשה הכתובת של האתר. כדאי מאד לבחור בשם קליט וקצר שיקל על המשתמשים לזכור אותו. בנוגע לאחסון, תוכלו לבחור בחבילה מתוך המגוון שמציעות חברות אחסון האתרים השונות. שימו לב שהחבילה אכן מתאימה לצרכים שלכם (למשל שהיא לא מוגבלת במשקל העלאה אם יש לכם אתר כבד יחסית).

מערכת סליקה

זה כבר ממש הסוף, ורגע לפני שתצאו לדרך כל שנשאר הוא להתחבר למערכת סליקה. בחרו מערכת סליקה אמינה וטובה שלא רק תיתן לכם הרבה שקט נפשי בתהליך, אלא גם תגרום ללקוחות שלכם להרגיש בנוח לרכוש ללא חשש מגניבת מידע או כסף.

 

 

 

סגירת תפריט