טכנולוגיות עישון מתקדמות: מה מציע השוק?

טכנולוגיות עישון מתקדמות: מה מציע השוק?

כבר ברור למדי שהעולם כולו צועד כבר מזה שנים בכיוון הטכנולוגי ונראה כי כמעט ולא קיים אספקט בחיים שלנו בו השתלבה הטכנולוגיה בצורה כזו או אחרת. זה נכון לגבי הדרכים בהם אנו מזמינים מוצרים פיזיים, איך שאנחנו משחקים ומה שאנחנו עושים עם שעות הפנאי, היכרויות ומערכות יחסים, דרכי העבודה בשוק העבודה וכך הלאה. לכן, זה לא מפתיע שגם כשמדובר באחד המנהגים העתיקים ביותר בעולם – העישון, הטכנולוגיה שינתה גם אותו ואפשרה דרכים חדשות ומעניינות לעשות זאת. איך בדיוק? ובכן, ראוי לדבר מצד אחד על פעולת העישון הטכנית ומצד שני גם על שינויים בצריכה של מוצרים שונים. הנה סקירה קצרה על שמציע השוק בעניין הזה בשני התחומים הללו.

וופורייזרים

עבור צרכני הקנאביס ובמיוחד אלו ששואפים להנות מהחומרים הפעילים הכה אהובים של הצמח ללא הסיכונים הבריאותיים, הוופורייזריים הם בהחלט בשורה של ממש. מדובר למעשה במכשיר אידוי המאפשר למצות את האדים של הצמח במקום עישון שהוא כמובן מזיק לריאות, ועל מנת להסביר עד כמה מדובר בבשורה טכנולוגית שווה להכיר את הדגם של וופורייזר מייטי. ראשית הוא מגיע עם תצוגת LED וכפתורי בקרת טמפרטורה, מה שמאפשר תפעול פשוט וברור כשמש. הוא מגיע עם סוללת ליתיום כפולה המאפשרת שימוש ארוך במיוחד של עד שעתיים וכן הוא מתחבר לחשמל, מה שמאפשר שימוש גם במצבים בהם הסוללה ריקה. האידוי מתבצע באמצעות אוויר חם, כאשר המשתמש יכול לשלוט באופן מדויק בטמפרטורה הרצויה, מה שמאפשר למעשה לשלוט בסוג ההרגשה שמספק השימוש. ניתן לראות כי מדובר בביטוי משמעותי לאופן בו הטכנולוגיה משתלבת עם עולם העישון. אם אתם רוצים להכיר עוד את המוצר הייחודי הזה, ניתן לקבל מידע באתר גוד סטאף.

סיגריות אלקטרוניות

כנראה שלא יפתיע אף אחד לגלות שעישון זה לא בדיוק דבר בריא והרי מדובר באחת העובדות הכי ידועות ומוכרות שיש, אבל אם כבר לעשן, אין ספק שהסיגריה האלקטרונית היא אולי הדרך הכי פחות גרועה לעשות את זה. בדומה לוופורייזרים, גם כאן מתבצע אידוי על ידי חום, אבל לא של פרחים, אלא של שמן מיוחד המכיל בין היתר גם את הניקוטין המוכר לכולנו מהסיגריות. יש שיאמרו שגם כאן יש לא מעט סכנות בריאותיות וזה כנראה נכון, אבל רבים מיודעי הדבר יסכימו שהסכנה שבשאיפת אדים לריאות היא פחותה פי כמה וכמה בסכנה הפוטנציאלית של שאיפת עשן. מעבר לכך, מכורים רבים לסיגריות וניקוטין מעידים שהסיגריה האלקטרונית עזרה להפחית את השימוש ואפילו להיגמל כליל.

טלגראס

כאן לא מדובר אומנם על טכנולוגית עישון ממש, אבל כשמדברים על השינויים שהביאה הטכנולוגיה לעולם המעשנים ובעיקר לצרכני הקנאביס, חייבים להזכיר את אפליקציית טלגרם. האפליקציה הזו למעשה מאפשר תכתובות מוצפנות, מה שהיווה קרקע נוחה למדי עבור סוחרי הקנאביס בעולם. מכאן, החלה תחרות גדולה בשוק, מה שמאפשר עד היום לכל אדם להנות מקנאביס במחירים נוחים ואפילו במשלוח עד הבית. ניסיונות מצד השלטונות לעצור את הדבר נעשו ונעשים עד היום, אבל גם בדרגים הבכירים ביותר מבינים שמדובר בכדור שלג שאי אפשר ממש לעצור ונראה כי הפעילות של טלגראס עוד הולכת ללוות אותנו שנים רבות, לפחות עד ללגליזציה.

אם כבר לעשן – לעשות זאת באופן עדכני

נכון, עישון זה לא הדבר הכי בריא שיש, אבל נראה שהטכנולוגיה בהחלט יכולה להפוך את זה ליותר נוח ולפעמים גם להרבה פחות מסוכן. אנחנו אומרים – אם כבר לעשות את זה איכשהו, עדיף לעשות את זה ככה.

סגירת תפריט