הדמיית שיער: הכירו את הטכנולוגיה מאחורי השיטה המתקדמת

הדמיית שיער: הכירו את הטכנולוגיה מאחורי השיטה המתקדמת

התקרחות היא תופעה מוכרת שמשפיעה הן על גברים והן על נשים. בזכות הטכנולוגיה, ניתן כיום להעניק למתקרחים אפשרות לעבור הדמיית שיער – שיטה מצוינת ובטוחה. כיצד התהליך מתבצע ומדוע מדובר בשיטה מתקדמת ואפקטיבית? להלן סקירה אודות הטרנד החם של עולם האסתטיקה.

טכניקה של הדמיית שיער: מצוינת בעבור מצבים של התקרחות ואובדן שיער

בעשור האחרון ניתן להבחין כיצד הטכנולוגיה תופסת מקום של כבוד בעולם האסתטיקה, מתוך הבנה כי רק דרך פיתוח של טכנולוגיות מתקדמות ניתן יהיה להעניק מענה מדויק למטופלים הזקוקים לכך. תופעה של התקרחות היא תופעה מוכרת (ונפוצה) שמשפיעה מאוד על הדימוי והביטחון העצמי. אם בעבר רוב הטיפולים שהתבצעו בתחום היו בסיסים למדי ולא נתנו מענה קבוע, כיום ניתן לומר כי בזכות הטכנולוגיה ישנה בשורה של ממש בעבור ציבור המתקרחים, בשל שיעורי ההצלחה הגבוהים של טכניקת הדמיית שיער מיקרו פיגמנטציה. מדובר בטכניקה שמדמה זקיקי שיער באמצעות מיקרו פיגמנטים, אותם מחדירים באמצעות טכניקה מיוחדת. לא כל מאפר או מקעקע יכולים לבצע את הטכניקה הזו, אלא היא דורשת שימוש במכשור ייחודי שמגדיל את זקיק השיערה בכדי לקבוע את הצבע והכיוון של צמיחת השיער, לצורך קבלת תוצאה מושלמת. הטכניקה הזו מצריכה ידע וניסיון רב, בשל העובדה כי צריך לקחת בחשבון כי לכל זקיק יש התפשטות והקרקפת עצמה שומנית או יבשה, ולכן כל סוג קרקפת קולט את הצבע בצורה שונה. כל המכלול הזה נותן את התוצאה הטובה ביותר. לחצו כאן למידע נוסף על הדמיית שיער לצד סרטונים ושאלות ותשובות, כך שתוכלו לקבל מידע על התהליך.

סיכוי הצלחה גבוהים

טיפול הדמיית שיער מתבצע במשך מספר פגישות, לרוב עד חמש פגישות בקליניקה. לפני שקובעים את הטיפול בוחנים קודם כל את מצב הקרקפת באמצעות מכשיר מיוחד שבוחן את שטח הקרקפת כמו גם הפיגמנט. מדובר בטיפול קצר שנמשך לרוב כ-40 דקות ובמפגשים האחרים עד 20 דקות, תלוי במצב הקרקפת. אחוזי ההצלחה של הטיפול הם גבוהים מאוד ועומדים על 93%, כאשר היתרון הבולט של השיטה הזו נובע מתוך היותה שיטה מתקדמת ובטוחה (בתנאי כי אכן מבצעים את התהליך אצל מכון מורשה ואצל איש מקצוע שעבר הדרכה והסמכה) ניתן לחזור לשגרת החיים מבלי שניתן יהיה להבחין כי עברתם טיפול. יתרה מכך, ניתן לראות את תוצאות הטיפול החל מהטיפול השני, אולם במידה ומדובר בשטח גדול יחסית התוצאות ייראו לעין החל מהטיפול הרביעי.

האם הטיפול מומלץ לנשים?

מאחר ומדובר בטכנולוגיה המדמה זקיקי שיער, היא מתאימה במיוחד לגברים שרוצים לקבל מראה קצוץ ומלא של שיער אך גם לנשים שרוצות להכהות את הקרקפת, ובהתאם לכך ליצור מראה הרמוני ומלא של שיער מבלי שניתן יהיה להבחין בהתקרחות. נוסף לכך, הטיפול בהחלט מתאים בעבור נשים עם שיער דליל ונשירה מוגברת ואף תופעת התקרחות אצל נשים, כחלק מהיותו של הטיפול מותאם באופן אישי לפיגמנט של הצבע ולמבנה השיער. על כן, אין ספק כי מדובר בבשורה של ממש בכל הקשור לאחוזי ההצלחה כמו גם לתוצאות המצוינות אותן ניתן לקבל בזכותו, ללא תופעות לוואי ועם חזרה לשגרת החיים באופן מהיר.

 

לסיכום, טכניקה של הדמיית שיער מתאימה במיוחד בעבור סובלים מהתקרחות אך גם בעבור כיסוי של צלקות בעקבות ניתוח כמו גם סימנים בולטים בעקבות טראומה. רצוי בהחלט לנצל את הטכנולוגיה המתקדמת לצורך העלאת הדימוי והביטחון העצמי, אולם שימו לב כי אתם בוחרים במכון שהוסמך לכך, לצורך קבלת תוצאות אידיאליות.

סגירת תפריט