פרסום וקידום בטיקטוק: כך תעשו את זה

פרסום וקידום בטיקטוק: כך תעשו את זה

חושבים שמדובר בטרנד חולף או באופנה ששייכת לצעירים בלבד? אין לכם מושג כמה שאתם טועים. מאז החלה את דרכה, הפכה אפליקציית טיקטוק לפופולרית בכל רחבי העולם כשהיא מדלגת בקלות על המתחרות וסוחפת אחריה משתמשים מכל המגדרים ובכל טווחי הגילאים. נכון לחודש מרץ אשתקד, עקפה כמות ההורדות העולמית של האפליקציה את סף המיליארד והיד עוד לגמרי נטויה. וכשאלו הנתונים המדוברים, וברור שמדובר במקום שמייצר תנועה מאסיבית בלי הפסקה ובדרך של העברת מסרים חדה ומדויקת, מובן שמדובר בפלטפורמה פשוט מושלמת לקידום ופרסום. למעשה, זה ממש פשע להתעלם ממנה ולא לקדם את העסק שלכם דרכה. אז, לאלו שעדיין לא יודעים איך עושים את זה, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לצלול פנימה ולהתחיל לקדם בטיקטוק.

היעזרו במומחים

בשל העובדה כי מדובר בממשק חדש, חשוב לבחור במפרסם שיודע מה הוא עושה. איך יודעים דבר כזה? חשוב להיפגש פנים אל פנים (גם פגישת וידאו זה בסדר), להתרשם מתהליכי העבודה והאפיון ולראות דוגמאות רבות לקמפיינים מוצלחים. בתקופה הנוכחית הקידום הממומן בטיקטוק עדיין בחיתוליו, מה שאומר שבהחלט שווה לרכוש שירותים לקידום בטיקטוק שיביאו לכם חשיפה ותנועה מרובה במחירים נוחים יחסית בשלב הזה.

פתחו ערוץ בהקדם

זה פשוט, מהיר ובחינם – קודם כל הורידו את האפליקציה ופתחו ערוץ לעסק שלכם או לכל דבר שאתם מעוניינים לקדם. אם אתם לא בטוחים מה התכנים שכדאי לכם לעלות, רצוי שתתייעצו קודם לכן אם גורמים מקצועיים, אך ככלל חשוב לדעת שהתכנים האופיינים לפלטפורמה הם קודם כל קצרים ומהירים וכמעט תמיד קלילים ובידוריים. אם כבר יש לכם ניסיון בפרסום ברשתות חברתיות, אתם ודאי יודעים שאופי התכנים משתנה מרשת חברתית אחת לאחרת וכך למשל תכנים שתעלו באינסטגרם לא יהיו דומים באופיים לאלו שאתם מעלים בפייסבוק. על כן חשוב מאד להכיר את הסגנון הייחודי של פלטפורמת טיקטוק וליצור תכנים טובים בהתאם. שוב, אם אתם לא בטוחים עדיף להתייעץ קודם לכן על מנת שלא לגרום נזק חלילה.

פרסום וקידום בטיקטוק- כך תעשו את זה

נצלו את כוחם של משפיעני הרשת

אין ספק, מדובר בתור הזהב של כוכבי הרשת. חלקם כאלו שהתפרסמו עוד בטרם המהפכה הטכנולוגית הנוכחית, אחרים הם חבר'ה צעירים, נשים וגברים מוכשרים בעלי כישורי שירה, ריקוד או משחק. על דבר אחד אין מחלוקת – הם יודעים לסחוף אחריהם אנשים רבים ולגרום להם להקשיב למה שיש להם לומר. אם תצליחו לרתום אותם למטרות שלכם זה יכול לתת לעסק שלכם פוש רציני ביותר. אמנם המוכרים והמצליחים ביותר גובים סכומים לא מבוטלים, אך ישנם לא מעט בעלי קהל מעריצים מקומי משמעותי ביותר הגובים תעריפים נוחים הרבה יותר ואפילו עשויים לבקש תשלום בצורת בארטר של המוצר או השירות שלכם. באמצעות

סגירת תפריט