קרנות פילנתרופיות: אתר אטלס מביא לכן אותן – אונליין

קרנות פילנתרופיות: אתר אטלס מביא לכן אותן – אונליין

כל מי שאי פעם הקים או ניהל עמותה יודע שאחד האתגרים הגדולים יותר הוא אתגר גיוס המשאבים ומקורות המימון. במאמר הבא יסביר איך תוכלו לאתר גם אתם קרן פילנתרופית ואיך המאגר של חברת אטלס יוכל לסייע לכם בזה.

מה זה פילנתרופיה?

לפני שאנחנו מדברים על אטלס ועל המאגר שהיא מציעה, חשוב לנו להסביר ראשית מה זה פילנתרופיה. אם כן, פילנתרופיה היא פעולה של תרומת כסף או זמן לארגוני צדקה. זהו סוג של אלטרואיזם שנעשה לטובת אנשים נזקקים. תרומות פילנתרופיות נעשות לרוב על ידי אנשים עשירים או תאגידים. הם יכולים להתבצע גם על ידי ממשלות, ארגונים בינלאומיים וקבוצות אחרות של אנשים.

ישנן דרכים רבות ושונות לתרום כסף וזמן לצדקה, דרך אחת היא באמצעות התנדבות בעמותה או הקמה של עמותה כמובן. כיום יש מגוון רחב של עמותות בארץ ובעולם ללא מטרות רווח, שכל מטרתן זה לתרום לנזקקים או לכאלה שצריכים את מקורות המימון שלה.

מה זה קרן פילנתרופית?

קרן פילנתרופית היא ארגון ללא מטרות רווח שמטרתו לקדם את רווחתם של אחרים, בעיקר באמצעות גמילות חסדים. קרנות פילנתרופיות מוקמות לרוב על ידי משפחות עשירות שרוצות להמשיך לתמוך במטרות חברתיות לאחר שהן נעלמו מהעין הציבורית. ישנם סוגים רבים של קרנות פילנתרופיות, כולל כמה שעוסקות בתמיכה בחינוך, באמנויות או במדע. המספר הגדול ביותר של קרנות פילנתרופיות בארה"ב למשל נמצא בעיר ניו יורק.

ישנם סוגים רבים ושונים של פילנתרופים בעולם, אך חלקם הנפוצים כוללים: אנשים פרטיים שנותנים את כספם לצדקה, תאגידים שמפרישים אחוז מסוים מהרווחים שלהם למטרות פילנתרופיות, וקרנות הממומנות בדרך כלל על ידי משפחה אחת או אדם שמקים את הקרן מתוך מחשבה על משימה מסוימת.

 

 

אטלס – מחברים בין ארגונים לפילנתרופיה

אטלס היא חברה שהקים הרב אור בן שושן, שזיהה את הצורך במנתן כלים טכנולוגיים שיקלו על מאמץ גיוס המשאבים לעמותות. אטלס מספקת ללקוחות שלה מאגר טכנולוגי שמאפשר להם לאתר, לסנן ולמיין את המידע העצום שיש על אלפי מקורות מימון שונים בארץ ובעולם. אז איך זה עובד בפועל עבור עמותות?

המאגר של אטלס נקרא Fundbase, מאגר המכיל מידע סופר מדויק וסופר איכותי על מקורות מימון שונים לעמותות. המאגר הזה יאפשר לכם לקבל גישה מלאה לעשרות אלפי מקורות מימון, עסקים, קולות קוראים ממשלתיים, קרנות והקדשות.

בסופו של דבר מטרתו של המאגר הזה היא לחסוך לכם זמן ששווה המון כסף. ראו, איתור וגיוס משאבים לעמותות מהווה אתגר גדול מאוד עבורן ועמותה שלא תצליח לגייס מקורות כאלה, או שתתקשה בגיוס שלהם, היא עמותה שיהיה לה מאוד קשה לממש את החזון והמטרות שלה. לכן מדובר במאגר שהוא לא פחות ממהפכני עבור העמותות הללו.

עושים הכל אונליין בקלות ובמהירות

מה שיפה במאגר של אטלס הוא שאתם יכולים לבצע את כל פעולות האיתור והסינון אונליין. כבר אין צורך לצאת לפגישות מעייפות שלא מעלות דבר או להתרוצץ בין התורמים השונים, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבצע את החיפוש על פי הפרמטרים שלכם ולאתר את מקור המימון הרלוונטי ביותר עבורכם. זה כמובן יחסוך לכם לא מעט זמן ששווה כסף, מכיוון שבזמן שאתם חוסכים אתם יכולים לאתר מקורות מימון נוספים.

לסיכום

אם הקמתם עמותה ואתם ניצבים בפני האתגר הלא פשוט של גיוס מקורות מימון, אנחנו ממליצים לכם להשתמש במאגר של חברת אטלס, מאגר אונליין שיאפשר לכם לקבל גישה לעשרות אלפי מקורות מימון בארץ ובעולם.

סגירת תפריט