רוצים להוציא אזרחות פורטוגלית? באתר Portugal Passport תקבלו את כל הפרטים

רוצים להוציא אזרחות פורטוגלית? באתר Portugal Passport תקבלו את כל הפרטים

בשנים האחרונות המודעות של הציבור הישראלי לגבי הוצאת דרכון פורטוגלי חצתה שיאים, וזאת לאור תיקון לחוק שעבר בשנת 2015 ובמסגרתו אישרה ממשלת פורטוגל באופן חסר תקדים אפשרות להוצאת דרכון וקבלת אזרחות לישראלים אשר מוכיחים כי הם צאצאים של אנוסי ספרד ופורטוגל. מדובר בתיקון עוול היסטורי המאפשר לכם כישראלים לקבל הזדמנות לפתוח דף חדש מעבר לים, ולקבל שלל רחב של יתרונות הכוללים בין היתר: כניסה לארה"ב ולאוסטרליה ללא צורך בוויזה, עבודה חוקית בפורטוגל, מעבר חופשי בין מדינות אירופה וכן שלל הטבות אותן מעניקה ממשלת פורטוגל לאזרחיה. מדובר בהזדמנות יוצאת דופן אותה מומלץ לנצל כבר עכשיו, כאשר היום ניתן להתחיל את ההליך כמו גם לקבל פרטים מלאים דרך אתר Portugal Passport הנחשב לאחד המוביל בתחום של הוצאת אזרחות פורטוגלית.

הוצאת דרכון – כך תוכלו לעשות זאת בקלות, ומבלי לצאת מהבית

אתר Portugal Passport מנוהל ומעודכן על ידי דרור חייק, עורך דין בעל ניסיון של שנים רבות בהוצאת דרכון פורטוגלי. את האתר הקים חייק מתוך מטרה לספק לקהל הישראלי את המידע העדכני ביותר בנוגע להוצאת דרכון, כולל השלבים הנדרשים וכן אפשרות להתחיל בתהליך בדיקת הזכאות הראשונית דרך הפלטפורמה האינטרנטית. מדובר בבדיקה שנועדה לבחון האם שם המשפחה שלכם מופיע ברשומות של הקהילה היהודית אשר קיבלה מטעם ממשלת פורטוגל הרשאה לבדיקה וקבלת אישור עקרוני לתחילת ההליך, כאשר לאחר מכן נדרש יהיה להגיש מסמכים שונים הכוללים בין היתר צילום של תעודת זהות ודרכון, תעודת יושר וכן מסמכים משפחתיים המוכיחים כי אכן מדובר בצאצאים של אנוסי ספרד ופורטוגל. בעקבות הביקוש הרב, התהליך של הוצאת דרכון התארך באופן משמעותי והוא כיום עומד על ממוצע של בין שנה וחצי ועד שלוש שנים. על כן, כל שלב בדרך חייב להתבצע ברמת דיוק מקסימלית, וזאת מתוך מטרה להימנע מטעויות שלא רק יעכבו את התהליך אלא גם עשויות להוביל לדחיית הבקשה לקבלת דרכון. דרך האתר תוכלו לקבל את כל המידע העדכני ביותר, כל זאת מתוך מטרה ליצור הליך שיגדיל את הסיכויים לקבל דרכון

מהם השלבים בדרך להוצאת דרכון?

כפי שניתן לראות באתר, השלבים בדרך להוצאת דרכון כוללים בין היתר הגשת מסמכים מתורגמים לפורטוגזית אשר מוכיחים כי אכן מדובר בצאצאים של אנוסי פורטוגל וספרד, כאשר לאחר מכן תידרשו להעביר מסמכים נוספים כמו תעודת יושר וכן מסמכים נוספים על פי הדרישה, כחלק מתהליך בירוקרטי שנועד להבטיח כי אתם אכן עומדים בתנאים להוצאת דרכון. ליווי מקצועי מצד עורך דין מקצועי המתמחה בתחום ובעל קשרים ענפים הוא זה שיוביל להצלחת התהליך, ועדות לכך ניתן למצוא באלפי הישראלים שכבר עכשיו מחזיקים בדרכון נחשק זה, בעקבות עבודה צמודה עם עורך דין כמו עורך הדין חייק המתמחה בתחום ואשר הקים את האתר לטובת הנגשת מידע ויצירת הזדמנויות חדשות בעבור ישראלים שעומדים בקריטריונים.

כל המידע – תחת קורת גג אחת

היכולת לקבל את כל המידע החשוב הזה תחת קורת גג אחת מהווה דרך מצוינת להתעדכן בשלבים הנדרשים בדרך להוצאת דרכון, וזאת מאחר ולא מעט ישראלים נוטים לחשוב כי הם יכולים לבצע את התהליך בעצמם, אולם מגלים כי בפועל מדובר בתהליך מורכב הדורש התעסקויות רבות כמו גם יצירת קשר עם הקהילה היהודית. באמצעות האתר כמו גם השירות של עו"ד חייק תוכלו לקצר תהליכים, לקבל מידע תחת קורת גג אחת ובהתאם לכך להגדיל את הסיכוי לקבל דרכון שיוביל לא רק לאחזקה של דרכון אלא גם לפתוח דף חדש, מעבר לים.

סגירת תפריט