עוז והדר, שוטנשטיין ומשניות קהתי: היום רוכשים ספרי קודש גם באונליין!

עוז והדר, שוטנשטיין ומשניות קהתי: היום רוכשים ספרי קודש גם באונליין!

מחפשים ספרי קודש במחירים משתלמים? תוכלו לרכוש אותם אונליין באתר "אוצר הספרים". באתר תוכלו למצוא ספרי קודש רבים, כמו למשל: תנ"ך ופ"ש, גמרא ומשניות, הלכה ושו"ת, קבלה וחסידות, סידורים וחומשים ועוד. לפניכם כל הספרים הקדושים שתוכלו למצוא באתר – המשיכו לקרוא!

ספרי תלמוד בבלי

תלמוד בבלי הוא ספר קודש מיוחד במינו, המפרט את ההגות ההלכתית והאגדית של חכמי ישראל בתקופה שלאחר חתימת המשנה, הנקרים גם "האמוראים", אשר התגוררו בבבל ובארץ ישראל מתחילת המאה ה-3 ועד המאה ה-5. מדובר בהגות אשר נכתבה על דברי דורות קדומים של חכמים. באתר "אוצר הספרים" תוכלו למצוא מגוון סוגים של התלמוד הבבלי, כגון: מהדורה מבוארת של התלמוד הבבלי, תלמוד בבלי שטוטנשטיין, תלמוד בבלי וילנא תלמידים, תלמוד בבלי עוז והדר, תלמוד בבלי וילנא, תלמוד בבלי שטיינזלץ ועוד.

ספרי קבלה

הקבלה נחשבת לתורת הסוד והמיסטיקה היהודית. עיקר התבססות הקבלה ופרסומה החלו בפרובנס שבצרפת, בצפון ספרד ובארצות המזרח החל מהמאה ה-12. הקבלה השפיעה ועונה משפיעה על היהדות באשר היא, ומגוון תנועות יהודיות התבססו עליה, לרבות השבתאות והחסידות. ב"אוצר הספרים" תוכלו למצוא מגוון ספרי קבלה, למשל: שפת אמת, התניא המבואר, נתיבות שלום – קובץ שיחות למשמרת ראשונה לאברכים, אמרי פנחס ב' כרכים, היכל קאמרנא, בריתי שלום לנישואים, לוחמי התמורות ועוד.

 

 

תנ"ך

התנ"ך (תורה, נביאים וכתובים) הוא אחד מספרי הקודש הנפלאים והמרתקים, שהוא מקבץ הספרים של כתבי הקודש היסודיים של היהדות. חשוב לציין כי מבין כל הספרים של היהדות, הספרים של התנ"ך הם העתיקים ביותר – כתיבת ספרי התנ"ך המאוחרים ביותר נכתבו לפני תחילת ספירת הנוצרים. באתר "אוצר הספרים" תוכלו למצוא את הספרים הבאים: האוצרות האבודים ז' כרכים, שניים מקרא ואחד תרגום 'איש מצליח', משנת יוסף ה' כרכים, הרב עובדיה יוסף שליט"א, מופת לשבת, בראשית, חומש ראשוני פרשני רש"י ז' כרכים, התנ"ך המבואר דניאל עזרא ונחמיה, הכתב והקבלה על חמישה חומשי תורה ב' כרכים ועוד.

שאלות ותשובות אודות אתר "אוצר הספרים"

איך מבצעים רכישה באתר?

מוצאים את הספר שאתם רוצים לרכוש, אותו תוכלו למצוא בסרגל הקטגוריות שבצד או באמצעות מנוע החיפוש של האתר. לאחר שיפתח בפניכם העמוד של הספר שאתם מתכוונים לרכוש, בו תקבלו את המידע הדרוש אודות הספר, כמו למשל: מידות הספר, תיאור, מחיר ועוד. כדי לרכוש את הספר תלחצו על כפתור "הוספה לסל" – לאחר מכן בחרו את כמות הספרים שתרצו, סוג משלוח, ציינו הערות במידת הצורך ובצעו הזמנה. כמו כן, תמיד לבצע הזמנה טלפונית במידה ותרצו.

כיצד ניתן לשלם באתר?

יש מספר אפשרויות תשלום באתר:

  • באמצעות הזנת כרטיס אשראי באתר.
  • תשלום בפייפאל.
  • תשלום באמצעות שיחת טלפון.
  • העברה בנקאית.
  • מזומן באמצעות הדואר.

איך מזמינים ספרים שלא מופיעים באתר?

יש אפשרות להזמין דרך האתר גם ספרים שלא מופיעים בו – דרך האתר תוכלו להשיג כל ספר קודש אפשרי הקיים בהוצאות השונות – לא תמצאו את כל הספרים באתר כי לא כולם נמצאים בו – כדאי להתקשר לשירות הלקוחות של האתר במידה ואתם לא מוצאים ספר, והם ידאגו למצוא אותו עבורכם.

מה סדר גודל המחירים באתר?

המחירים באתר שואפים להיות המחירים הזולים ביותר בשוק, המחירים תמיד יהיו זולים יותר ביחס לאתרים המתחרים. כמו כן, במקרים של הזמנות גדולות באתר מתחייבים להעניק את המחירים הטובים ביותר, כולל הנחה נוספת.

בשורה התחתונה,

באתר "אוצר הספרים" תוכלו למצוא את כל הספרי הקודש שאתם מחפשים – וגם אם לא תמצאו את הספר שלכם באתר, זה לא אומר שהוא לא קיים, אז פנו לשירות הלקוחות ובדקו שנית.

סגירת תפריט