אפליקציית Srok - משחק "חפש את המטמון" המאפשרת לנו, הלקוחות, לזכות בהטבות שונות, מבצעים ומתנות בשווי מאות שקלים

אפליקציית Srok – משחק "חפש את המטמון" המזמין את הלקוחות לענות על חידות שהתשובה עבורן הן  מוצרים בתוך חנויות ומתקבלת באמצעות סריקת ברקוד שעל גבי המוצר.
האפליקציה מאפשרת לנו, הלקוחות, לזכות בהטבות שונות, מבצעים ומתנות בשווי מאות שקלים. 
הצרכנים נהנים ממשחק וריטואלי, מעיין משחק "חפש את המטמון" הגדול בארץ, והמותגים עצמם מרוויחים לקוחות שנכנסים פנימה אל החנות ולא מסתפקים רק בהצצה אל חלונות הראווה.



שגיא גולן, היזם מאחורי Srok, משוכנע שמדובר במהפכה שיווקית.
"עד היום הדרך המקובלת לשיווק היא פיסית או וירטואלית. אפליקציית Srok היא חדשנית מפני שהיא מאפשרת לקיים השקה בין העולם הווירטואלי לעולם הצרכנות הפיסי.
העסק יכול למנף מוצר ספציפי בשעות ספציפיות בהן הוא זקוק לקהל " 

   

במידה וההשקה בעזריאלי תוכיח את עצמה כמוצלחת הוא מתכוון להרחיב את תחום ההפעלה אל קניונים נוספים בישראל ומשם אל אתרי בילוי ברחבי העולם שכבר הביעו עניין רב.
כמו רבים מאתנו, שוטט שגיא גולן בקניון כשלפתע שם לב לתופעה מוזרה. סביבו בילו אלפי אנשים, אך רק אחוז קטן ביותר נכנס פנימה אל החנויות כדי לרכוש מוצרים של ממש. הקניון הפך למוצר בילוי במקום למוצר צריכה.
כמו כל יזם הייטק, הוא הפנים את מה שהוא ראה ומיד חשב איך אפשר להפוך את התופעה לאפליקציה.
על הקמעונאים בעולם מאיימת התופעה ההולכת וגוברת של המסחר האלקטרוני, על פי התחזיות הסחר האלקטרוני בישראל צפוי לגדול עד 2018 בעשרות אחוזים.
כבר כיום היום הפדיון היומי של החנויות לא מצליח לכסות את העלויות המצופות. במצב זה, רק יזם שיבין את הפוטנציאלי יוכל להיות השחקן המוביל ובכך להחזיר את הקונה אל החנות הפיסית.

  להורדת האפליקציה ב -  App Store  להורדת האפליקציה ב -  Google Play


פרסום תגובה
    
  פרסם תגובה