מהפכת הצרכנים הגיעה לסופר השכונתי שלך!

מהפכת הצרכנים הגיע לסופר השכונתי שלך!
 
בתקופה שכל הרשתות והיצרנים מעלים מחירים, הצרכן הישראלי הוא זה שמשלם את המחיר. מיזם חברתי חדש בשם זוֹלוֹ, מאפשר לצרכנים לשתף ולהשוות את מחירי הסופרים בשכונה שלהם ולחסוך מאות שקלים בחודש בקליק, על ידי צילום הקבלה מהסופר.
 
הבעיה- המחירים והמבצעים ברשתות ובסניפים משתנים כל הזמן, אחד נותן ירקות בחצי מחיר, השני עוף בשקל והשלישי מוצרי-חלב מוזלים, אבל היכן באמת משתלם לקנות?
 
הפיתרון- הכירו את זולו - מיזם חברתי צרכני לשיתוף והשוואת מחירים בסופרים מסביבך. פשוט מצלמים באמצעות הסמארטפון קבלה מהסופר, המערכת "מתרגמת אותה" לרשימת קניות אישית ומשתפת את המחירים בסופר שלכם עם שאר המשתמשים. מעתה בכל מקום  ובכל זמן תוכלו להשוות את מחיר סל הקניות האישי שלכם, בסופרים שמסביבכם.





 
מה מופיע בתוצאת ההשוואה?
  • עלות סל הקניות האישי שלכם, בסופרים מסביבכם
  • מרחק וזמן הנסיעה לכל סופר (כולל מפה)
  • ההפרש (החיסכון) בין הסניפים השונים שיכול להגיע לעיתים עד 30% !
 למה זוֹלוֹ?
אצלנו הצרכן מקבל בקליק את השוואת המחיר של כל עגלת הקניות שלו, ללא צורך לסרוק מוצרים או להקליד מוצרים באופן ידני, גם חכם וגם פשוט.





 
בשביל זול יש חברים- פרויקט חברתי כשמו כן הוא, שואב את עוצמתו מכוח ההמון. זולו אינו תלוי כלל ברשתות המזון. כל המידע נאסף על ידי הצרכנים. ככל שיותר צרכנים יצטרפו לקהילה,  כך המערכת תעבוד בצורה יותר אמינה ואפקטיבית.
 
יש לכם חבר שמתיימר להיות "המומחה לקניות זולות בסופר" ?
הזמינו אותו דרך האפליקציה  לדו-קרב "ראש בראש" ואולי תמצאו סופר יותר זול לקניות שלכם, באותה ההזדמנות גם תבדקו האם הוא באמת כזה "קְניולוג מומחה" כמו שהוא טוען...
 
מעורבות חברתית -  כבר עכשיו אנחנו בתהליכים של שיתוף פעולה עם ארגונים חברתיים וקבוצות צרכנות מהמרכז ומהפריפריה, במטרה להוות להם פלטפורמה נוחה ומהירה, לשיתוף ועדכון המחירים בסופרים באזור מגוריהם.
בעלי iPhone יכולים להנות מאפליקצית זולו במכשיר, אולם השרות זמין לכל שכבות האוכלוסייה (שידם אינה משגת סמארטפון או מחשב) באמצעות דואר אלקטרוני או דואר רגיל , כאשר תוצאות ההשוואה נשלחות חזרה באותה הדרך.




 
החזון שלנו - לשנות את חוקי המשחק בענף המזון. בעתיד הקרוב, הצרכן הממוצע לא יצא לקניות בסופר בטרם בדק מראש מה המחירים בסופרים השונים מסביבו. הצרכנים ישתפו פעולה יתאגדו לקהילה אחת גדולה ויחזירו את הכוח לידיהם.
 
 
ההתחלה- הכול התחיל בימים של מהפכה חברתית וזעקת ההמון על המחירים המופרזים. אבי ודני - שני חברים צעירים, בעלי משפחה, תינוק והוצאות שוטפות שלא נגמרות, חשבו מה ניתן לעשות בפועל על מנת להביא לשינוי אמיתי? כך נולד הרעיון מאחרי זולו. כשם שכולנו משווים מחירים  לפני קניית מוצר חשמלי במחיר של מאות שקלים, כך צריך לנהוג גם  בטרם נוציא מאות שקלים בסופרמרקט כל שבוע ומפה הכול התחיל להתגלגל...




להורדת האפליקציה מהאפסטור : http://goo.gl/84ZGz
 

פרסום תגובה
    
  פרסם תגובה
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות ב- 1 דיונים
מההתחלה לסוף מהסוף להתחלה